دوربین مداربسته مرکز خرید و مشاوره دوربین مدار بسته ایران

کیانام ارتباط با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است، سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر قبل از خرید دچار دودلی شدید اصلا نگران نباشید زیرا خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در کیانام ارتباط کاملا رایگان است پس همین حالا با ما تماس بگیرید. در فروشگاه دوربین مداربسته کیانام ارتباط می‌توانید انواع بی شماری از دوربین های مداربسته را دیده و جزئیات هر یک را باهم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه دوربین مداربسته دام داهوا و دوربین مداربسته دام هایک ویژن جزو پرفروش ترین دوربین های دام موجود در بازار محسوب می شوند.

این نوع دوربین ها نسل اولیه دوربین های مداربسته هستند که برای انتقال تصاویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند. نسبت به انواع دیجیتال کیفیت تصویر پایینی دارند و رزولوشن تصاویر آنها بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود. دوربین مدار بسته آنالوگ با روی کار آمدن انواع دوربین های با کیفیت نقش کمرنگی را در بازار رقابت پیدا کرده اند. برای انتخاب یک دوربین مدار بسته حرفه ای المان های مختلفی وجود دارد که هرکدام ممکن است مورد انتظار شما باشد به طور مثال ممکن است شما به دنبال کوچکترین دوربین مدار بسته باشید. یا دوربین مدار بسته ارزان، دوربین مدار بسته بی سیم، پکیج دوربین مداربسته، دوربین مداربسته با دید در شب و یا انواع دیگر دوربین مد نظر شما باشد.

کیفیت 1080P در واقع همان کیفیت تصویر 2 مگاپکسل واقعی یا Full-HD است. کیفیت تصویر 1080N در واقع کیفیت تصویر کمتر از 2 مگاپیکسل و تقریباً 1.3 مگاپیکسل می باشد. معمولاً دستگاه DVR برای اینکه بتواند تصاویر با کیفیت بالا را ذخیره سازی نماید نیازمند سخت افزار قوی است و این دستگاه DVR یک دستگاه گران قیمت خواهد بود. لذا امروزه بسیاری از برندهای چینی برای اینکه قیمت تمام شده محصولات آنها کمتر باشد ، دستگاه های DVR خود را با رزولوشن 1080N ارائه می دهند.

همه روزه امکانات جدیدی از این نوع دوربین های مداربسته و سیستم های نظارتی صنعتی به بازار عرضه می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. در اکثزر کشورهای جهان از دوربین های مدتاربسته برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در سطح گسترده ای استفاده می شود. تحت نظارت قرار دادن تصادفات توسط دوربین های مداربسته از حداقل کاربردهای دوربین مداربسته در کنترل وسایل نقلیه و شناسایی جرایم رانندگی می باشد. یکی دیگر از کاربردهای دوربین های مداربسته ترافیکی کنترل میزان ترافیک در خیابان ها و بزرگراه ها و ارسال اطلاعات از طریق GPS به رانندگان که قصد عبور از مسیر را دارند.

دوربین بی سیم ویزیترون مدل VZ-WIP202

اریا سی سی تی وی HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند . این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است .

  • اکنون می توانید از طریق اینترنت به هر DVR با نرم افزار یا مرورگر دسترسی پیدا کنید.
  • البته تنها فروشگاه‌ها قربانی سرقت نیستند، بلکه شرکت‌ها و هر مرکز دیگری می‌تواند هدف سارقین قرار گیرند.
  • در غیر این صورت خلاء امنیتی در سیستم دوربین مداربسته به وجود می‌آید.
  • سیم کشی برای این دوربین ها به این صورت است که می توان به مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید و همه سیمها را کنار NVR به یک سوئیچ شبکه وصل کرد.
  • بسته به نوع ساخت و مدل دوربین مداربسته دام، کیفیت و وضوح تصویر نیز متفاوت است.

این امر به ویژه در نصب مفید است و به دوربین های سازگار UTC و DVR اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به کابل اضافی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. نوعی کابل کواکسیال که بیشتر در سیستم‌های دوربین مدار بسته آنالوگ و آنالوگ HD استفاده می‌شود. 6 میلی متر و یک سازش خوب بین حداکثر فواصل قابل دستیابی (حداکثر 266 متر) و برای انتقال سیگنال ویدئویی مناسب است. در كنار این دوربین‌‌های به صرفه با نصب و آموزش استفاده آسان، دوربین تحت شبكه IP هایك ویژن برای مقاصد جدی‌تر كاربرد دارند. وقتی حرف از یك مكان شلوغ‌تر یا امنیتی‌تر باشد، با استفاده از دوربین مداربسته تحت شبكه قابلیت‌های متعددتری در اختیار خواهید داشت. پکیج دوربین مداربسته کابلی یا ahd .دوربین هایی هستند که توسط کابل اتصال پیدا می کنند.

Netgear Arlo صدا را به صورت دو طرفه ارائه می دهد، در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت خوبی دارد و دید در شب فوق العاده ای را ارائه می دهد. نصب این دوربین مدار بسته آسان است و بسته به مکانی که برای نصب انتخاب کرده اید، تقریباً روی هر دیوار داخلی یا دیوار خارجی قرار می گیرد. Honeywell یکی دیگر از برندهای برتر در بازار دوربین مدار بسته است.

اجزای سیستم مدار بسته HD دیجیتال برای نصب :

این دوربین لامپی دارای میدان دید ۳۶۰ درجه بوده، قابلیت ضبط صدای محیط و مکالمه دوطرفه دارد. نرم افزار ارتباطی آن قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و ios بوده و جهت ضبط تصاویر از حافظه جانبی میکرو SD پشتیبانی می کند. نصب و استفاده آسان از آن از دیگر مزایای دوربین لامپی VSONIC می باشد. انواع مختلفی از دوربین‌های مدار بسته متناسب با موقعیت یا شرایط مختلف محیطی وجود دارد که هر کدام ویژگی و قابلیت‌های خاص خود را ارائه می‌دهند. بنابراین اطمینان از خرید دوربین مداربسته مناسب بسیار مهم است، زیرا بسته به مکان قرارگیری و کاربرد اصلی آنها، باید دوربین مورد نیاز خود را پیدا کنید. دوربین مداربسته آنالوگ یک تجهیز الکترونیکی است که برای دریافت تصاویر و تبدیل آنها به سیگنال های الکترونیکی از آن استفاده می شود.

دوربین مداربسته لامپی ۳۶۰ درجه WIFI رم خور فیش آی (دوربین چشم ماهی) دارای تصویر پانورامای فول اچ دی ۳۶۰ درجه با زاویه دید بسیار وسیع می‌باشد و دارای قابلیت ضبط صدای با کیفیت و امکان مکالمه دو طرفه‌ اینترنتی است. با تنها یک عدد از این دوربین لامپی میتوان یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد. از مزایای مهم اتصال دوربین مدار بسته به شبکه و اینترنت، امکان انتقال تصویر دوربین مداربسته و مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده از راه دور است، بسیاری از شرکت‌ها در هنگام فروش دوربین مدار بسته از انتقال تصویر به عنوان یک آپشن مهم نام می‌برند.