دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | arya-cctv

این محصولات برای انواع پروژه های متوسط و کوچک در کسب و کارهای مختلف مناسب هستند. هایک ویژن یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی دنیا و چینی است. تخصص اصلی هایک ویژن تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری (دوربین مدار بسته و تجهیزات وابسته) است. هایک ویژن در سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقاء کیفیت محصولات خود و ارائه آن با قیمتی مناسب به مشتریان است.

  • این نوع دوربین نیاز به سیم کشی و داکت کشی های گشترده برای انتقال تصویر نیاز ندارد بلکه از طریق مودم اینترنت تصاویر و فیلم ها را برای شما که در هرجای دنیا هستید ارسال میکنند.
  • AWB Function این ویژگی سبب تطابق رنگ های زمینه در تصویر با نور موجود در محیط می گردد.
  • سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند.
  • یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد.
  • آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد.

به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند. همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید. این دوربین قابلیت چرخش در جهت افقی و عمودی و زوم روی تصاویر را به خوبی دارد. این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است. دوربین‌های اسپیددام می‌توانند از سیستم‌های آنالوگ یا تحت شبکه برخوردار باشند اما در واقع مهمترین ویژگی دوربین‌های اسپیددام چرخش به چپ و راست تا 360 درجه و 180 درجه به سمت بالا و پایین است. امروزه، علاوه بر مراکز امنیتی، کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، شرکت‌های دولتی و خصوصی، منازل مسکونی نیز از دوربین مداربسته استفاده می‌کنند و نصب آن را به عنوان یک عامل بازدارنده درنظر می‌گیرند.

تجهیزات جانبی و سایر هزینه ها

این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان مجله خبری دوربین مداربسته آریا که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند. در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است. اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند. بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود.

کابل 15 متر HDMI

بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود. BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد. DWDR یا DWR دیجیتال، یک تکنیک نرم‌افزاری است که از طریق تنظیم اشعه گاما برای بهبود نقاط تاریک تصویر کار می‌کند. در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد. DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود.

کابل 20 متر VGA

NVR – دوربین های تحت شبکه از طریق کابل شبکه به دستگاه ان وی ار متصل شده و اطالاعات بر روی هارد ذخیره میشود امکان اتصال دوربین های مداربسته آنالوگ به دستگاه ضبط تحت شبکه امکان پذیر نیست. و یک تصور غلط وجود دارد که دستگاه های تحت شبکه برای ذخیره سازی اطلاعات نیاز به اینترنت دارند. قبل از خرید دوربین مداربسته حتماً انتظارات خود را برای شناسایی چهره برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، یک دوربین 2 مگاپیکسلی یا 3 مگاپیکسلی در محیط اداری که نیازی به جزئیات صورت در فاصله 20 تا 30 فوتی از دوربین ندارید، کافی است. از سوی دیگر، یک انبار با سقف 20 فوتی به دوربینی با بیش از 40 فوت تشخیص چهره نیاز دارد تا بتواند به درستی مجرم را شناسایی کند . همه این عوامل باعث شده‌اند تا سازنده‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، از یک رشته سیم برای به حداقل رساندن این پارازایت‌ها استفاده کنند.

http://66toolkit.ir