دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | arya-cctv

در این برند نیز ارائه کیفیت بالا در مقابل قیمت مناسب، خرید دوربین داهوا را یک انتخاب مقرون به صرفه ساخته است. در بین محصولات این شرکت می توانید سیستم های هوشمند در صنعت حمل و نقل و ساختمان های هوشمند یا BMS را دید. این برند در سال 2018 توسط شرکت هایک ویژن به دنیای سیستم های مداربسته معرفی شد و توانست در مدت کوتاهی طرفداران زیادی را جذب کند. دوربین های مدار بسته هایلوک به نسبت قیمتشان دست کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. گرچه نمی توان گفت دوربین های هایلوک دقیقا همان کیفیت دوربین های هایک ویژن را دارند.

تاثیر رزولوشن ضبط تصویر در قیمت

انتظاری که از کیفیت تصاویر مجله خبری دوربین مداربسته آریا دارید را پیش از خرید مشخص کنید. بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید. امروزه استفاده از دوربین مداربسته برای منزل رواج بیشتری داشته و خرید آن انتخابی ایده آل جهت ایجاد امنیت و حفاظت از اموالتان است. از سری دوربین های پر کاربرد برای کاربری خانگی دوربین بیبی کم است که با نصب آن در محیط مورد نظر امکان کنترل و نظارت بر کودک، سالمند یا پرستار آنها وجود دارد.

عمده فروش دوربین مدار بسته

کابل شبکه که برای دوربین مداربسته تحت شبکه IP استفاده می شود، فقط دارای رتبه بندی داخلی است و برای استفاده در فضای باز توصیه نمی شود، . در حالی که کابل شبکه CAT5e و CAT6 مقاوم در برابر آب و هوا موجود است، بسیار گران است. بسته به اینکه چقدر سیم واقعاً در معرض نور مستقیم خورشید و رطوبت قرار می گیرد، باید انتخاب کنید که آیا محافظت از کابل با یک محافظ مقرون به صرفه تر است یا خرید یک کابل مقاوم در برابر آب و هوا. هرچه سطح کیفیت دوربین مداربسته کمتر باشد، قابلیت دیدن محیط از طریق آن در نور کم هم ضعیف تر است. اگر به دنبال تجهیزاتی هستید که به شما امکان بدهند تا حتی در تاریکی مطلق هم دید داشته باشید، باید از روشن‌کننده‌های مادن قرمز IR داخلی استفاده کنید و این باعث بالا رفتن قیمت دوربین مداربسته برای شما می‌شود. دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند.

http://66toolkit.ir

هرچه تکنولوژی و قابلیت های دوربین مدار بسته بالاتر باشد طبعاً هزینه بالاتری باید برای این تهیه آن پرداخت شود. انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود. PTZ در واقع مخفف Pan (چرخش)، Tilt (دوران)، Zoom (بزرگنمایی) می باشد. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد.

  • کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند.
  • در این مطلب قصد داریم تفاوت رزولوشن تصویر 1080P و 1080N در دوربین های مدار بسته را بیان نماییم.
  • برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند.
  • اگر به دوربینی نگاه می‌کنید که می‌تواند پلاک‌های خودرو را در روز و شب ببیند، توجه داشته باشید که این دوربین دارای الزامات سخت‌گیرانه‌ای در مورد قرارگیری است.

ضبط تصویر تنها زمانی که شخصی در محیط نصب دوربین مداربسته وجود دارد، باعث صرفه‌جویی فراوان در فضای ذخیره‌سازی و انرژی می‌شود. علاوه بر نصب آسان و بدون نیاز به کابل کشی، این دوربین های مداربسته از امکاناتی نظیر دید در شب و انتقال صدای دو طرفه نیز برخوردارند. دوربین بیبی کم یا پرستار کودک برای مکان هایی مانند اتاق خواب یا دفتر کار که به تعداد دوربین کمی نیاز دارند مناسب است.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITF