دوربین مداربسته + لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه راهنمای خرید | arya-cctv

معمولاً برند های مطرح کیفیت خود را همچنان در سطح بالا نگه می دارند و البته قیمت بالاتری نیز دارند. متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود. دوربین‌ها از لحاظ تکنولوژی در دو دسته آنالوگ و دیجیتال قرار می‌گیرند.

  • تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ و… از جمله تکنولوژی های پر کاربردیست که در تولید دوربین مداربسته استفاده می شود.
  • دوربین‌های یادشده از لحاظ ظاهر شباهت زیادی به ماهی دارند و این امر از اصلی‌ترین دلایل نامگذاری دوربین‌های چشم‌ماهی است.
  • پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد.
  • پس شما باید ابتدا اماکن را اولویت‌بندی کرده و نقاطی که اهمیت بیشتری دارند را مشخص کنید.
  • شاید دور از ذهن باشد برندی که کیفیت خوبی ارائه می کند، قیمت ارزانی برای محصولات خود اعلام کند.

از بزرگترین مزایای دوربین های مداربسته دیجیتال یا AHD می توان به قیمت مناسب آن ها اشاره نمود. برای جلوگیری از ارتکاب جرائم استفاده از دوربین های مداربسته بسیار تاثیرگذار بوده بطوری که طبق اخرین تحقیقات آماری از کلان شهرهای امریکا و انگلیس نشان داده مجله خبری دوربین مداربسته آریا شده. بعد از نصب دوربین های مداربسته در پارکینگ ها 52% از جرایم کاسته شده است. برای اینکه بتوانیم به این سؤالات پاسخ دهیم، بیایید جزئیات بیشتری را بررسی کنیم تا در مورد دوربین های مداربسته ahd و دوربین های تحت شبکه IP اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

عوامل تاثیر گذار در قیمت دوربین مداربسته :

شما می توانید از هر سیم کارتی مانند ایرانسل ،همراه اول یا رایتل در این دوربین ها استفاده کنید. این نوع دوربین ها قدیمی تر هستند و شرکت ها خیلی بیشتر اقدام به تولید آن می کنند. دوربین های باسیم برای ارسال فیلم ها و تصاویر خود نیاز به کابل کشی های گسترده دارند که هزینه رانیز بالاتر می برد. و همچنین این سیم و داکت کشی باید از دکور فضای خانه یا محل کار یا ….

کنترل تردد

این دوربین ها معمولا در محیط های غیر صنعتی و اداری یا خانه ها استفاده می شوند. این دوربین ها ظریف بوده و مقاومت چندانی در برابر شرایط محیطی ندارند و در واقع برای محیط های داخلی ساختمان که مسقف هستند ساخته شده اند. دوربین‌های IP قابلیت ویژه ای دارند که امکان قرار گرفتن آنها در شبکه به راحتی وجود دارد. و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به هر جا که باشید ارسال کند.

دوربین مدار بسته 2 مگاپیکسل دیواری سیماران

به طور کلی آیا نصب دوربین مداربسته قانونی است؟ با توجه به اهمیت و نقش مثبت دوربین مداربسته در نظارت، تأمین امنیت و به ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات، این اقدام در حالت کلی قانونی است. نصب دوربین مداربسته در مکان ها و محیط های مختلف شرایط و ضوابط خاصی را باید در نظر گرفت. به طور مثال نصب دوربین مداربسته در اماکن عمومی ممنوع نیست اما اگر در اطراف آن اماکنی خاصی مانند پادگان، سفارت خانه و… وجود داشته باشد ممنوعیت قانونی دارد. نصب دوربین در اماکن خصوصی، مشاعات و… نیز پیرو رعایت یکسری اصول و قوانین امکان پذیر است.

http://66toolkit.ir