دوربین مداربسته لیست انواع دوربین مداربسته ویرا شبکه کاسپین

Nest در سال 2016 اعلام کرد که دوربین های 4K را برای استفاده در محیط داخلی و خارجی معرفی می کند. از زمان عرضه مدل های اولیه یعنی Nest Cam Outdoor و Nest Cam IQ دو مورد از محبوب ترین گزینه ها، این شرکت توانست محبوبیت خاصی میان شرکت ها و سازمان ها پیدا کند. دوربین مدار بسته Nest Cam Outdoor در بسته بندی 1، 2 و 4 ارائه می شود.

خرید و فروش دوربین مداربسته در شیپور

در دوربین‌های مداربسته از این تکنولوژی بیشتر برای تشخیص تصاویر در تاریکی استفاده می‌شود. معمولا تعدادی LED در اطراف لنز این دوربین‌ها نصب شده و به وسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن می‌شوند. با توجه به سیستم حفاظتی و ضد آب بودن بدنه این دوربین‌ها و شکل خاصشان این نوع دوربین مداربسته برای محیط‌های بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی نیز مناسب هستند.

حتی بهترین دوربین های آنالوگ نیز نمی توانند کیفیت تصویر دوربین های دیجیتال را ارائه دهند. برخی از دوربین های دیجیتال IP حداقل 1.3 مگاپیکسل هستند ، این تقریبا سه برابر متوسط ​​وضوح بهترین دوربین‌ های آنالوگ است که دیدن جزئیاتی مانند پلاک‌ ها و شناسایی ویژگی‌ های فیزیکی مزاحمان را آسان‌ تر می‌ کند. فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم.

دوربین مداربسته و متعلقات دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته ahd

برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و …. تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر اریا سی سی تی وی نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود . اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد.

  • یکی از مهم ترین عواملی که ممکن است بر قیمت دوربین مدار بسته تاثیر مستقیم داشته باشد، نام برند تولید کننده ی دوربین مداربسته می باشد.
  • سیستم آنالوگ همچنین وظیفۀ کنترل کلیه قابلیت‌های داخلی دوربین از جمله تشخیص حرکت، اعلان‌ها، ورودی‌های زنگ هشدار و موارد دیگر را بر عهده دارد.
  • Charged Coupled Device نوعی سنسور تصویر است که در دوربین های مدار بسته استفاده می‌شود.
  • هرازگاهی هم این دوربین ها صحنه هایی رو ثبت می کنند که احتمال تکرار کمی دارند.
  • در فرودگاه ها میزان کاهش جرایم ۲۳% و در سایر مراکز عمومی روی هم رفته این مقدار ۷% بوده است.

از زمانی كه اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۰ توسط والتر بروش اختراع شد، این فناوری روز به روز در حال توسعه است و افراد مختلفی به استفاده از آن روی آورده‌اند. از كاربری‌های پلیسی و نظامی گرفته تا نصب برای كنترل ترافیك و نظارت‌های نامحسوس برای اماكنی كه مدنظر ما است. همچنین برخی كارفرماها برای نظارت بر كاركنان خود از این دوربین‌ها بهره‌مند می‌شوند.

انتخاب پکیج دوربین مداربسته مناسب