دوربین مداربسته قیمت بهترین دوربین مداربسته

در حقیقت می توان گفت که دوربین های مداربسته آنالوگ از اولین تولیدات دوربین های مداربسته در سال های نچندان دور می باشد. CCTV یا همان دوربین مداربسته مهم ترین رکن ایجاد امنیت در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و همچنین کارگاه هاست. Closed-circuit television می تواند تا 80 درصد امنیت هر مکانی را که شما بخوهید به صورت کامل برای شما تامین نماید. سیستم های مداربسته از انواع مختلفی تشکیل شده اند که هر یک از آن ها کاربرد های جداگانه ای دارند و در بخش های مختلفی به کار می روند.

نصب دوربین مدار بسته در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار کاربردی است. اکثر این افراد وضعیت جسمی وخیمی دارند و یک سهل انگاری ساده ممکن است منجر به حوادث ناگوار و غیر قابل جبران شود. دوربین های مداربسته مورد استفاده در صنعت، بر خط تولید محصول نظارت می کنند. نوع دیگری از دوربین مداربسته نیز در صنعت استفاده می شود که حساس به درجه حرارت هستند و در هر مرحله ای از فرآیند، درجه حرارت را اندازه گیری می کنند. در اکثر کشورها دوربین های مدار بسته، به منظور جلوگیری از جرم و سرقت در سطح شهر و همچنین در مراکز عمومی نصب شده اند.

  • دوربین های مدار بسته نسبت به ویژگی ها و کاربرد ها به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند که در ادامه به طور کامل شرح داده می شوند.
  • تفاوت آن با دوربین های AHD در این است که اطلاعات را در بستر آنالوگ با استفاده از کابل کواکسیال انتقال می دهد.
  • در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم.
  • این وضوح معمولا برای مشاهده از راه دور از یک دستگاه تلفن همراه ( تلفن همراه ) استفاده می شود.
  • نخستین سیستم مداربسته در سال ۱۹۴۲ میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور مشاهده پرتاب موشک‌های v2 نصب شد.

اگر نیاز به آشنایی بیشتر با این نوع دوربین ها دارید حتما با مشاورین دوربین مارکت تماس بگیرید. چندی قبل مرد 75 ساله ای که در زمینه خرید و فروش عتیقه فعالیت دارد برای نظافت و انجام کارهای خانه اش در یکی از سایت های تبلیغاتی، آگهی ثبت کرد و در مدت زمان کوتاهی چند زن و مرد جوان که به دنبال کار بودند با این مرد تنها تماس گرفتند. خبرگزاری ایرنا، اولین تصاویر از دوربین‌های مداربسته زندان اوین در شب آتش‌سوزی خبرساز را منتشر کرد.

دوربین های 2 و 3 مگاپیکسلی می توانند تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه دهند. برخی از انواع IP ها قادرند کیفیتی بسیار بالاتر در حدود 20 مگا پیکسل نیز ارائه دهند. با استفاده از این محصول که کیفیت تصویر بسیار بالایی دارند، می توان جزئیات فراوانی در مورد سوژه را به دست آورد. قیمت دوربین تابعی از چندین متغیر است که هر کدام به اندازه خود بر هزینه نهایی محصول شما موثر هستند.

دوربین مداربسته سیمی برای اتصال به دستگاه نیازمند وجود یک بستر فیزیکی یا همان کابل است که بسته به نوع دوربین می تواند کابل کواکسیال یا کالب شبکه باشد. این نوع دوربین ها با توجه به برخورداری از حداکثر پهنای باند و سرعت، ارتباطی با حداکثر پایداری و بدون وقفه ارائه می دهند. دوربین های مدار بسته سیمی در مقایسه با دوربین های بی سیم امن تر هستند چرا که امکان هک شدن و شنود اطلاعات در میانه راه وجود ندارد. با پیشرفت تکنولوژی دوربین مدار بسته ، امروزه بسیاری از دوربین های مدار بسته به خودی خود سیستم های مداربسته هستند. کاربران می توانند کارت های حافظه با ظرفیت های مختلف ، ۳۲ گیگابایت ، ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت را برای ضبط قرار دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته مدرن فروخته شده در هند تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا هستند.

دوربین مداربسته Dahua مدل HAC-HFW1509TLM-A-LED

پک دارای دو یا سه دوربین مداربسته (برای نظارت بر درب‌ها)، و یک دستگاه DVR (دی وی ار) با فضای ذخیره سازی (هارد دیسک) کافی برای ضبط دو یا سه هفته ویدئو است . فقط کافی است هنگام خرید دوربین باکس از کدام لنزهایی که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید این نوع دوربین ها معمولاً در خانه ها یا دفاتر کوچک یافت نمی شوند زیرا نصب و تنظیم آنها عملی نیست. یک پیمانکار معمولاً بهترین فرد برای نصب و راه اندازی این نوع دوربین است ، زیرا برای داشتن برخی از تنظیمات ، داشتن تخصص لازم است. دفعه بعد که از مکانهایی مانند مرکز خرید یا بانک بازدید می کنید ، به دوربین های امنیتی اطراف آن مکان نگاهی بیندازید ، معمولاً می توانید برخی از دوربین های باکس را مشاهده کنید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I

از خانه خارج می شوید و برای نظارت به کسی نیاز دارید؟ دیگر نیازی به استخدام نگهبانان برای کار نیست. این روزها بیشتر افراد برای نظارت بر محل کار، arya-cctv.ir دفاتر، مغازه ها، محلات و… به خرید دوربین های مدار بسته می پردازند. سیستم دوربین های مداربسته از قسمت ها و تجهیزات مختلفی تشکیل شده است.