دوربین مداربسته قیمت بهترین دوربین مداربسته | arya-cctv

دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد. در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت. کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد. این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2643G0-IZS

افراد با خرید دوربین آی‌پی ارزان قیمت نیز می‌توانند امنیت بالایی را در محیط کاری خود به وجود آورند. علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین مجله خبری دوربین مداربسته آریا تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند. دوربین IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند. علاوه بر این دوربین های IP می توانستند تصاویر ضبط شده را ابتدا درون حافظه خود پردازش و سپس به هارد جهت ذخیره سازی ارسال کنند.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1500DP

با این حال، استثناهایی در این مورد وجود دارد، مانند تعدادی از دوربین‌ها با فناوری پیشرفته PoE که از روش‌های اختصاصی برای ارسال سیگنال PoE به دوربین‌های کم مصرف تا 980 فوت استفاده می‌کنند. اگر به دوربینی نگاه می‌کنید که می‌تواند پلاک‌های خودرو را در روز و شب ببیند، توجه داشته باشید که این دوربین دارای الزامات سخت‌گیرانه‌ای در مورد قرارگیری است. وسایل نقلیه باید از مسیری عبور کنند که بیش از 15 درجه از لنز دوربین امنیتی پلاک فاصله نداشته باشد.

دوربین مداربسته Leso مدل HD L2  2

ذکر این نکته لازم است که عوامل مختلفی در کیفیت تصویر دوربین مدار بسته نقش دارد. در مشخصات دوربین رزولوشن تصویر را به صورت یک عدد در کنار MP (مگاپیکسل) مشاهده می کنید. هر چه این عدد بزرگتر باشد تصویر از تعداد پیکسل های بیشتر تشکیل شده و جزئیات تصویر مشخص تر است. رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مدار بسته 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل است. دوربین های باکس نوع دیگری از دوربین مدار بسته هستند که بیشتر کاربری صنعتی دارند. لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب می شود.

http://66toolkit.ir

به‌عنوان مثال، از دوربین‌های مداربسته می‌توان در محل کار برای نظارت استفاده کرد. همچنین جهت بررسی قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه نیز می‌توانید با مسئولان ما در تماس باشید. در این مطلب می خواهیم به بحث در مورد دوربین مدار بسته مخفی بپردازیم و انواع گوناگون آنرا به صورت گذرا معرفی نماییم. پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند. دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود. در این مطلب قصد داریم تفاوت رزولوشن تصویر 1080P و 1080N در دوربین های مدار بسته را بیان نماییم.

  • ما دوربین‌های HDCVI یا دوربین‌های 4 در 1 را توصیه می‌کنیم زیرا به کاربر اجازه می‌دهند تا سیگنالی تا 500 متر ارسال کند.
  • منظور از outdoor نیز محیط های بیرونی می باشد که اکثرا از دوربین های بولت یا اسپید دام استفاده می شود.
  • یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است.
  • قیمت دوربین های مداربسته، طبیعتا با توجه به نوع امکانات و کیفیت هایی که دارند، متغیر است.
  • این دوربین ها معمولا در محیط های غیر صنعتی و اداری یا خانه ها استفاده می شوند.