دوربین مداربسته قیمت بهترین دوربین مداربسته | arya-cctv

ابتدا نقشه مکان موردنظر را تهیه کرده یا بکشید و سپس نقاطی که احتیاج است دوربین مداربسته نصب شود را مشخص کنید. نقاطی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد. انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند.

  • با قابلیت ضبط بعد از شناسایی حرکت در سال 1990 وارد بازار و صنف پروژه های ساختمانی، مدارس، مراکز عمومی، …
  • دوربین مداربسته سیم کارت خور از شبکه تلفن همراه برای انتقال داده های ویدئویی استفاده می کند و تنها با نصب یک سیم کارت درون دوربین می توانید داده های ویدئویی را منتقل کنید.
  • همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد.
  • بابت ضبط تصاویر دوربین های مداربسته انالوگ از سیستم ضبط تصاویر دیجیتال استفادخه می شود.دوربین های مداربسته انالوگ ازر نظذر قیمت پایین تر از دوربین های مداربسته دیجیتال یا دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشند.

برندهای هایک ویژن، داهوا، یونی ویو، تیاندی و… از برندهای مطرح جهانی این کشور هستند. برندهایی که نه تنها در کشور ما ایران بلکه در سراسر دنیا شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. سیم کشی که می خواهید در محل قرار دهید بستگی به این دارد که آیا یک سیستم دوربین مداربسته دارید یا نوع دوربین هایی که می خواهید انتخاب کنید. دو نوع کابل رایج مورد استفاده برای نصب دوربین های مداربسته وجود داردکابل دوربین شبکه و کابل کواکسیال کابل RG59U یک کابل کواکسی است که برای دوربین های امنیتی آنالوگ یا HD روی کواکس طراحی شده است. کابل‌کشی شبکه مانند CAT5e یا CAT6 معمولاً برای دوربین‌های IP استفاده می‌شود، اگرچه می‌توان آن را با یک آداپتور ویژه به نام video balun برای استفاده در دوربین‌های HD-over-coax تطبیق داد.

دوربین مگنتی کوچک

جالب است بدانید این نوع از دوربین مدار بسته از پرفروش ترین نوع مجله خبری دوربین مداربسته آریا در سال 2022 در سطح جهانی است. این آمار از طریق نرم افزار آماری IP Video System Design Tool تهیه شده که براساس فعال سازی توسط مشتریان در سراسر دنیا جمع آوری شده است. دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به BULLET نام گذاری شده اند.

دوربین مداربسته DMS مدل D9510WI

باید به گونه‌ای باشد که تمام نقاط محیط مد نظر را پوشش دهد و هیچ‌ نقطه کوری در محیط وجود نداشته باشد طوری‌که افراد بتوانند از تمام زوایا محیط را بررسی کنند. موردنیاز خود را با استفاده از آداپتور برق دیواری تامین کرده و ویدیوها را به صورت بی‌سیم منتقل می‌کنند. بخصوص در جاهایی که تعداد دوربین ها زیاد است و یا فاصله دوربین ها تا DVR زیاد می باشد و متراژ کابل کشی زیاد است، این مورد بسیار تاثیر گذار است. نیز می‌توانید تا حد ممکن روی منزل‌تان نظارت کافی داشته باشید و برای این نظارت و امنیت هزینه کمتری بپردارید.

بدین وسیله با تنظیم دوربین، و تعریف یک IP خاص، از طریق شبکه و اینترنت، تصاویر خود را از هر مکانی می‌توانید دریافت و مشاهده کنید. دوربین‌های مدار بسته آنالوگ از ابتدایی‌ترین و متداول‌ترین دوربین‌هایی هستند که در دنیای امروز، کاربرد زیادی دارند. عملکرد دوربین‌های آنالوگ به این صورت است که دریافت و ارسال داده‌ها مبتنی بر امواج آنالوگ انجام می‌شود. برای انتقال تصاویر و همچنین صدای آن، از کابل‌های 2 رشته‌ای استفاده می‌شود. دوربین های مداربسته دام ظاهری شبیه به گنبد یا نیم کره دارند و تشخیص آن ها بسیار راحت است. این نوع دوربین های مداربسته عموما برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد.

http://66toolkit.ir