دوربین مداربسته فضای باز بهترین دوربین مدار بسته برای فضای باز نمایندگی فروش دوربین داهوا | arya-cctv

در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است.به همین خاطر پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته و امنیتی را به شما معرفی میکنیم. همچنین موقعیت مکانی که میخواهید در آن از دوربین مداربسته استفاده کنید بسیار مهم است و قبل از خرید دوربین مداربسته ایرانی باید این نکته را هم در نظر داشته باشید. مثلا پیشنهاد ما به شما برای محیط های داخلی استفاده از دوربین مداربیسته ی دام است اما برای محیط های خارجی دوربین مداربسته ی بولت مناسب تر است. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است. با توجه به مطالب فوق، شما با بهترین مارک های دوربین مداربسته در جهان آشنا شدید.

http://66toolkit.ir

دوربین مداربسته مذکور از نوع آنالوگ و باسیم بوده که به واسطه آن لازم است برای دریافت تصاویر و تامین برق از کابل کواکسیال و دستگاه DVR استفاده کنید. به دلیل قابلیت دید در شب دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P، فقدان نور هیچ مشکلی ایجاد نکرده و این دوربین قادر است تا فاصله 20 متری را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد. بزرگ‌نمایی دیجیتال به شما کمک می‌کند که بتوانید تصاویر ضبط شده را با دقت بیشتری بررسی کرده و جزئیات مختلفی را بهتر مشاهده کنید. بعد از انتخاب یک دوربین مداربسته outdoor، مهم ترین نکته انتخاب محل مناسب نصب دوربین در فضای باز است. دوربین مداربسته در فضای باز باید در نقطه ای قرار گیرد که دید مناسبی را ارائه دهد. البته قابل ذکر است که محل مناسب برای نصب دوربین مداربسته در فضای باز باید بر اساس محیط و نیاز های شما انتخاب شود.

دوربین مداربسته دام برایتون مدل UVC65E97

این دوربین دارای یک لنز با زاویه دید 118 درجه و وسعت دید بالا در شب است. با تمام این اوصاف یک دوربین فضای باز بی‌نقص نیست؛ به عنوان مثال در دمای زیر صفر درجه کار نمی‌کند. دوربین امنیتی Lorex را می‌توان به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز انتخاب کرد. شرکت فراگستر یکی دیگر از سایر مجموعه های است که در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی فعال هستند. اگر تصمیم به خرید دوربین مداربسته ایرانی دارید، شما می توانید انواع دوربین مداربسته اسپید دام، دام، بولت و پانوراما را با تکنولوژی های جذابی نظیر استارلایت از شرکت ناظر خریداری کنید. اما در برخی مواقع افراد ترجیح می دهند تصاویر را در شب به صورت رنگی و واضح ببینند که باید به سراغ دوربین های colorVU و یا دید در شب استارلایت بروند.

  • 2023 © کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی اینصب می باشد.
  • سیگنال تولیدی در دوربین‌های تحت شبکه دیجیتال است و از نویز‌های آنالوگ محیط تاثیر کمی را می‌پذیرد و در نتیجه تصویری با کیفیت مناسب حتی در شرایط نویز الکترومغناطیسی زیاد ارائه می‌دهد.
  • به نظرم اگر دیدید که در کاتالوگ دوربین زده این دوربین تا ۴۰ متر IR اش متراژ داره، شما روی حدود ۲۰ متری حساب کنید.
  • گاهی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ ها برخلاف تصاویر دوربین از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند.
  • ایراد این قابلیت داشتن تصاویری تار و بلور شده از اجسام خواهد بود که در حین کاهش نویز تصویر صورت می گیرد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با بهتربن برند های دوربین مداربسته ایرانی و انواع دوربین مداربسته ارزان مثل مجله خبری دوربین مداربسته آریا بیسیم و بهترین دوربین مداربسته لامپی ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما همیشه و در هر زمان در کنار شما هستیم تا با خیالی آسوده خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید. شرکت فوژان تولید کننده دوربین مداربسته ایرانی برند اکسوم میباشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است که با وجود بازه زمانی کوتاهی که از شروع تولید این مجموعه میگذرد توانسته است جایگاه بسیار مناسب و خوبی را به خود اختصاص دهد. تمام محصولات برند اکسوم به عنوان یک برند داخلی، با بروزترین تکنولوژی در کشور مونتاژ و به عنوان دوربین مداربسته ایرانی روانه بازار شده است. تمامی دوربین های مداربسته اکسوم دارای ۵۰ ماه گارانتی است که این یک مزیت بسیار مهم برای انتخاب دوربین های مداربسته است. همچنین شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی و انواع دوربین مداربسته ارزان اعم از دوربین مداربسته رم خور ارزان ، دوربین مداربسته ارزان کوچک و …

نقاط قوت دوربین مداربسته برند پلکو

یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. همینطور که گفتی دوربین های مداربسته اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی هستند اما دوربین های مداربسته Uniarch ایرانی نیستند هر چند که از کیفیت خوبی برخوردارند. شما در نصب دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های امنیتی تجربه نصب کدام یک از برند‌های گفته شده را دارید.