دوربین مداربسته فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | arya-cctv

پس شما باید ابتدا اماکن را اولویت‌بندی کرده و نقاطی که اهمیت بیشتری دارند را مشخص کنید. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند. یک محیط کاری انعطاف پذیر از پذیرش روزافزون فرهنگ کار ترکیبی شبکه ای ناشی شده است. در نتیجه، منظم از طریق شبکه های اینترنتی عمومی متصل می شوند.با افزایش روزافزون تعداد اتصالات بین دستگاه‌ها، مراکز داده و شبکه‌ها، گزینه حفاظت از محیط سازمان به سادگی منسوخ شده است. در واقع، در برابر حملات سایبری آسیب پذیر شده است و باعث توسعه به نام شبکه های بدون اعتماد شده است. بعضی از DVR های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند.

  • به راحتی می توان کابل ارزان قیمت را از هر نوع پیدا کرد و تفاوت بین آن و سیم هزینه بالاتر را درک نکرد.
  • البته با در نظر گرفتن ویژگی های دوربین های یونی آرک و نصب آسان انتظار می رود که در مدت زمان کمی هدف شرکت یونی ویو (تسخیر بازار) تحقق یابد.
  • قبل از خرید و استفاده از دوربین‌های مداربسته، بهتر است که با اجزا و قطعات آن آشنایی داشته باشید.
  • در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند.

قابلیت دید در شب دوربین مدار بسته تنوع این محصول را بیشتر کرده است. یک فاکتوری که بتوانید دوربین مداربسته را تقسیم بندی کنید همین قابلیت است. دوربین هایی که به دید در شب سیاه و سفید مجهز هستند ممکن است به صورت IR یا Exir باشند. هر دو این تکنولوژی از نور مادون قرمز استفاده می کند اما کیفیت تصویر ارائه شده با اکسیر به مراتب بهتر از IR است.

دستگاه شنود یاب و دوربین یاب cc308+

فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد. ضمن اینکه قیمت پکیج های مجله خبری دوربین مداربسته آریا نیز بسیار مقرون به صرفه است. معمولاً در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و… از دوربین های مداربسته دام و چشم ماهی و در فضاهای خارجی و باز با توجه به نوع استفاده، از دوربین های مداربسته بولت و اسپید دام استفاده می‌شود. وجود دوربین مداربسته در کارخانه ها، کارگاه ها و دیگر اماکن صنعتی علاوه بر منصرف کردن سارقین موجب می شود که در صورت بروز سرقت از طریق تصاویر ثبت شده افراد را شناسایی کنید.

دوربین مداربسته فرزاد AHD مدل 5321-BF

اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود. شما می­خواهید گذر افراد از روی دیوار مشخص شود، اما همانطور که در تصویر مشاهده می­کنید، اگر از قابلیت تشخیص نفوذ Intrusion Detection استفاده کنید ممکن است رفت و آمد افراد در داخل حیاط یا محوطه­ی مورد نظر هم باعث فعالیت هشدارها شوند. برای جلوگیری از این وضعیت و بهره مندی بهتر از دوربین و امکانات آن، پیشنهاد می­شود از قابلیت عبور از خط Line Crossing استفاده کنید. همیشه یکی از درخواست های اصلی کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی راه اندازی و تنظیم سیستم نظارتی برای انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد. راه اندازی سیستم انتقال تصویر توسط خود شخص نیز امکان پذیر می باشد ولی در صورت عدم آشنایی فرد با کارکرد این سیستم و تنظیمات شبکه ، تنظیمات آن توسط نصابان و مجریان سیستم نظارتی در قبال دریافت مبلغی از کارفرما انجام می شود. در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند.

خرید دوربین مداربسته منزل

که البته معمولاً ۵ مگاپیکسل اعلام شده توسط اکثر برندهای چینی ۵ مگاپیکسل واقعی نمی باشد ولی برندهای معتبر نظیر سامسونگ و امثال آن این دوربین های مداربسته ای اچ دی را تا کیفیت 4 مگاپیکسل تولید می کنند. همچنین شرکت سیماران جدیداً اقدام به عرضه پکیج های دوربین مدار بسته HDTVI با کیفیت 5 مگاپیکسل نموده است . اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IPبرای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد.

http://66toolkit.ir