دوربین مداربسته فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | arya-cctv

از بزرگترین مزایای دوربین های مداربسته دیجیتال یا AHD می توان به قیمت مناسب آن ها اشاره نمود. برای جلوگیری از ارتکاب جرائم استفاده از دوربین های مداربسته بسیار تاثیرگذار بوده بطوری که طبق اخرین تحقیقات آماری از کلان شهرهای امریکا و انگلیس نشان داده شده. بعد از نصب دوربین های مداربسته در پارکینگ ها 52% از جرایم کاسته شده است. برای اینکه بتوانیم به این سؤالات پاسخ دهیم، بیایید جزئیات بیشتری را بررسی کنیم تا در مورد دوربین های مداربسته ahd و دوربین های تحت شبکه IP اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

  • به همین دلیل توصیه می‌شود تا از کابل‌های با کیفیت در نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید.
  • و هر شرکت یا سازمانی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند باید همین کار را انجام دهد.
  • نویز گاوسی توسط یک تداخل تصادفی که ریشه در حرکت الکتریسیته در مدارهای دوربین مدار بسته دارد، رخ می‌دهد.
  • اگر سیم CAT5e یا CAT6 در ساختمان خود دارید، دوربین های IP انتخاب معقولی هستند.
  • است که عملیات ارسال و دریافت داده‌ها را در بستر شبکه محلی یا اینترنت انجام می‌دهد.

به طور کلی آیا نصب دوربین مداربسته قانونی است؟ با توجه به اهمیت و نقش مثبت دوربین مداربسته در نظارت، تأمین امنیت و به ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات، این اقدام در حالت کلی قانونی است. نصب دوربین مداربسته در مکان ها و محیط های مختلف شرایط و ضوابط خاصی را باید در نظر گرفت. به طور مثال نصب دوربین مداربسته در اماکن عمومی ممنوع نیست اما اگر در اطراف آن اماکنی خاصی مانند پادگان، سفارت خانه و… وجود داشته باشد ممنوعیت قانونی دارد. نصب دوربین در اماکن خصوصی، مشاعات و… نیز پیرو رعایت یکسری اصول و قوانین امکان پذیر است.

تجهیزات جانبی دوربین IP تحت شبکه

این دوربین ها معمولا در محیط های غیر صنعتی و اداری یا خانه ها استفاده می شوند. این دوربین ها ظریف بوده و مقاومت چندانی در برابر شرایط محیطی ندارند و در واقع برای محیط های داخلی ساختمان که مسقف هستند ساخته شده اند. دوربین‌های IP قابلیت ویژه ای دارند که امکان قرار گرفتن آنها در شبکه به راحتی وجود دارد. و می‌تواند داده‌ها را به صورت دیجیتال از طریق شبکه اینترنت به هر جا که باشید ارسال کند.

دوربین مداربسته بولت هایک ویژن Hikvison DS-2CE16H0T-IT3F

شما می توانید از هر سیم کارتی مانند ایرانسل ،همراه اول یا رایتل در این دوربین ها استفاده کنید. این نوع دوربین ها قدیمی تر هستند و شرکت ها خیلی بیشتر اقدام به تولید آن می کنند. دوربین مجله خبری دوربین مداربسته آریا های باسیم برای ارسال فیلم ها و تصاویر خود نیاز به کابل کشی های گسترده دارند که هزینه رانیز بالاتر می برد. و همچنین این سیم و داکت کشی باید از دکور فضای خانه یا محل کار یا ….

با به‌کار گرفتن PoE دیگر نیازی به کابل‌کشی اضافه برای تغذیه الکتریکی نیست و از همان کابل شبکه استفاده می‌گردد. بهره گرفت، ویلاها هستند که در بستر شبکه اینترنت می‌توان از هر مکان و موقعیتی به آن دسترسی داشت. با این کار امنیت ویلاها چندین برابر افزایش می‌یابد و افراد متفرقه با خیال راحت نمی‌توانند وارد فضای ویلا شوند، در نتیجه استفاده از دوربین مداربسته تا حدود زیادی احتمال سرقت و دزدی را در این مکان‌ها کاهش می‌دهد. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید. سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد.

http://66toolkit.ir