دوربین مداربسته فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | arya-cctv

همانطور که گفتیم این تقسیم بندی از نظر انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری است. دوربین های مداربسته دید در شب از نظر ظاهر کلی شامل دو نوع بولت و دام هستند. اما چیزی که باعث تفاوت ظاهری آن ها می شود، وجود چراغ های IR LED در آن ها است. در این دوربین ها، چراغ هایی به صورت مدور دور تا دور لنز را احاطه کرده اند. بسیاری از افراد در حوزه‌های مختلف به دنبال راهنمای خرید هستند چرا که استفاده از دوربین‌های مداربسته جزو ساده‌ترین و آسان‌ترین راه ایجاد امنیت در مکان‌های مختلف است.

  • در بخش اول قصد داریم انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهر را معرفی کنیم تا متوجه شوید هر کدام از دوربین های مداربسته متناسب با چه مکان و چه نوع نیازی است.
  • به محض ورود به کارپیما با یک سایت پر از دوربین مداربسته رو به رو می‌شوید!
  • قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست.
  • بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید.
  • سلام جناب دوستی عزیز، با موردی که شما فرمودید تا کنون مواجه نشده ایم، اما می توانید از برندهای مطرح داخل بازار مانند داهوا یا ایکس ویژن استفاده کنید که همگی در صورت نصب، عملکرد بدون مشکل خواهند داشت.

می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند.

انواع دوربین مدار بسته از لحاظ نوع ضبط تصاویر

دهانه یا دیافراگم بازتر به‌معنای ورود نور بیشتر و دیافراگم بسته‌تر به‌معنای ورود نور کمتر است. دوربین‌های تحت شبکه براساس نوع دیافراگم لنزها خود به دو دسته دیافراگم ثابت و دیافراگم متغیر موتوری تقسیم می‌شوند. شفافیت یک فیلم و تصاویری که به عنوان یک داده توسط دوربین ضبط و به دستگاه انتقال داده می شود، یکی از موارد مهمی است که خریداران دوربینِ مداربسته به ان اهمیت می دهند. دوربین، تنها عامل موثر بر کیفیت نیست اما یکی از موارد مهمی است که به صورت مستقیم بر کیفیت یک تصویر، اثر می گذارد.

دوربین مداربسته بولت

کیفیت این محصولات به هیچ عنوان تایید نشده است و هیچ شرکتی نسبت به خدمات بعد از فروش آنها پاسخگو نیست. حتماً در انتخاب خود برندهای اصلی و شناخته شده مجله خبری دوربین مداربسته آریا را مدنظر قرار دهید. دوربین مدار بسته را به مانند تمام وسایل دیگر، به راحتی از طریق اینترنت میتوان خریداری کرد. باخرید آنلاین دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن از ایمنی هر محیطی آرامش خاطر خواهید یافت. با مدرن شدن دوربین های مدار بسته حتی برخی والدین برای کنترل رفتار کودکان با یکدیگر و یا نوع برخورد پرستار با بچه ها، خانه های خود را نیز مجهز به دوربین مداربسته میکنند و می توانند از راه دور با گوشی خود محیط خود را نظارت داشته باشند .

در اینجا مثال‌ها و توضیحاتی در مورد اینکه کدام دوربین برای سیستمی که برنامه‌ریزی می‌کنید بهتر است، آورده شده است. دوربین های IP دوربین های امنیتی مبتنی بر شبکه هستند که از طریق یک شبکه کامپیوتری ارتباط برقرار می کنند تا سیگنال داده را به دستگاه ضبط کننده ارسال کنند. سیگنال داده ممکن است شامل ویدئو، صدا، کنترل‌های PTZ و فراداده تجزیه و تحلیل ویدیویی بسته به مدل دوربین‌ها باشد. آنها از کابل کشی شبکه مانند CAT5e یا CAT6 برای انتقال داده و توان با استفاده از فناوری Power over Ethernet استفاده می کنند که زیرساخت سیم کشی را ساده می کند زیرا کابل کشی شبکه در حال حاضر رایج است.

http://66toolkit.ir