دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس

استفاده از دوربین مدار بسته مکعبی به شما این امکان را می دهد تا در مخارج خود صرفه جویی نمایید. دوربین مدار بسته مکعبی معمولا زاویه دید مناسبی دارد و می تواند برای نظارت بر فضاهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد. همچنین باید توجه داشت كه محل نصب دوربین در چه جایگاهی است؟ تا چه حد قصد دارید دوربین پوشیده باشد و سوالاتی از این قبیل می‌تواند انتخاب شما را به چند مورد محدود كند. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته دارید برای كسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از انواع دوربین مداربسته می‌توانید با مشاورین دیدنگار به صورت رایگان در تماس باشید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

بطور کلی در دهه میلادی بین ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰، استفاده از دوربین‌های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج یافت. حتماً در انتخاب بهترین دوربین مداربسته به را منزل و آپارتمان خودتان دقت کنید. زیرا امروزه جرائم زیادی در داخل منازل رخ می‌دهند و علت اصلی آن نبود سیستم‌های حفاظتی در داخل آنها هست.

چه زمانی می توان گفت که دوربین مدار بسته خراب شده است؟

دوربین های مداربسته مدرن می توانند به صورت افقی و عمودی بچرخند تا فضای زیادی را در اطراف خود بپوشانند. حداکثر زاویه ای که دوربین مدار بسته می تواند به صورت افقی بچرخد ، Pan نامیده می شود و به صورت عمودی کج می اریا سی سی تی وی شود. بعضي از بهترين دوربين هاي مداربسته ، به عنوان مثال ، Sricam SP005 SP Series می تواند تا ۳۵۵ درجه متحرک و تا ۹۰ درجه کج شود. دوربین های مدار بسته خاصی توسط برنامه های خود می توانند از راه دور چرخانده شوند.

از کدام فروشگاه دوربین مداربسته آنالوگ مناسب تهیه کنیم؟

از جمله تکنولوژی های به کار رفته می توان به HDTVI، HDCVI و AHD اشاره کرد. روش نصب این نوع دوربین ها به دستگاه های ضبط کننده یعنی دی وی آر به این صورت است که از هر دوربین یک کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر با کمک فیش نصب می شود. اگر به دنبال دوربینی با کیفیت تصویر قابل قبول و البته قیمت مناسب هستید، دوربین های AHD بهترین گزینه برای شماست.

  • ضمن اینکه قیمت پکیج های دوربین مداربسته نیز بسیار مقرون به صرفه است.
  • دوربین مدار بسته C-Mount با توجه به قیمت دوربین مداربسته گزینه ایده آل برای کسانی است که ممکن است مایل به انطباق با میدان دید باشند.
  • DNRیک سیستم نرم افزاری دیجیتال برای کم کردن نویز تصویر در دوربین مدار بسته است.
  • دوربین مداربسته در حقیقت یک سیستم نظارتی می باشد که در آن ، سیگنالها به طور عمومی توزیع نمی شوند ، بلکه در درجه اول برای نظارت و اهداف امنیتی کنترل می شوند.
  • دوربین مداربسته صنعتی که به آن دوربین باکس نیز گفته می شود معمولا فاقد لنز بوده و کاربران می توانند متناسب با مکانی که قرار است دوربین در آنجا قرار بگیرد، لنز مد نظر خود را خریداری کنند.
  • طبق قانون، بسیاری از شرکت‌ها ملزم به نگهداری فیلم‌های امنیتی برای مدت زمان مشخصی بسته به صنعت و وظایف محلی خود هستند.

در حال حاضر ما روی دوربین های IP متمرکز خواهیم شد که می توانند بدون NVR کار کنند ، زیرا دوربین قادر است مستقیما روی کارت SD ضبط کند ( البته اگر دوربین از کارت SD پشتیبانی کند ). با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته ، امروزه بسیاری از دوربین های مداربسته به خودی خود سیستم های مداربسته هستند. کاربران می توانند کارت های حافظه با ظرفیت های مختلف 32 گیگابایت ، 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت را برای ضبط وارد کنند. بسیاری از دوربین های مداربسته مدرن فروخته شده در ایران تا 128 گیگابایت قابل ارتقا هستند.