دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | arya-cctv

امید است با این مطالب توانسته باشید اطلاعات سودمند و مفیدی در زمینه انواع دوربین مداربسته ای پی به دست آورید. افرادی که به دنبال بهترین مرکز فروش دوربین‌های مداربسته تحت شبکه هستند، می‌توانند فروشگاه اینترنتی هامین را در اولویت خود قرار دهند. فروشگاه هامین سعی دارد تا بهترین دوربین‌های مداربسته تحت شبکه را با کمترین قیمت ممکن عرضه به شما عرضه نماید.

  • بدنه این دوربین ها از فلز یا پلاستیک ساخته می شود که طبیعتا نوع فلزی آن مقاومت بیشتری دارد و ممکن است برای فضاهای باز بیرونی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
  • به این ترتیب که قابلیت تنظیم و زوم به صورت خوکار و از طریق منو را در اختیار کاربر قرار می دهد.
  • ذکر این نکته لازم است که عوامل مختلفی در کیفیت تصویر دوربین مدار بسته نقش دارد.

یعنی تصاویر انالوگ به دیجیتال تبدیل شود تا در بازبینی دوربین های مداربسته تصاویری با کیفیت و رزولوشن بیشتری را شاهد باشیم. بابت ضبط تصاویر دوربین های مداربسته انالوگ از سیستم ضبط تصاویر دیجیتال استفادخه می شود.دوربین های مداربسته انالوگ ازر نظذر قیمت پایین تر از دوربین های مداربسته دیجیتال یا دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشند. قیمت دوربین‌های تحت شبکه یونی ویو بالاتر از آنالوگ است اما شما باید با توجه به نیاز خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید.

پکیج دوربین مداربسته ارزان 4 کانال | قیمت دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته PTZ قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی را دارد. همچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند. یکی از نکات مهمی که در ارتباط با خرید دوربین مداربسته باید بدانید برند دوربین مدار بسته است. زیرا برندهای معتبر و بسیار گران قیمتی در دنیای دوربین مدار بسته وجود دارند که مناسب تمام مشتریان نیست. شاید دور از ذهن باشد برندی که کیفیت خوبی ارائه می کند، قیمت ارزانی برای محصولات خود اعلام کند.

دستگاه ضبط NVR

در این صورت حتی می‌توانید تصویر مدنظرتان را مدیریت، ضبط و ذخیره کنید. طبق مواردی که در توضیحات بالا به آن اشاره شد و ضمن آشنایی با انواع مجله خبری دوربین مداربسته آریا، کاربرد و قابلیت های هر یک از آنها و سپس با تعیین نیاز ها و بودجه مورد نظرتان به راحتی و با چشمان باز می توانید دوربین مداربسته مورد نظرتان را خریداری کنید. با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید. ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد.

مجری تخصصی سیستم های نظارتی، حفاظتی و شبکه در ایران

دوربین هایی که کیفیت بسیار بالایی دارند و استفاده از آن ها در جهان امروزی بسیار زیاد شده است. یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد. دوربین HDCVI به راحتی و بدون هیچ تغییر خاصی در مدار با دوربین های آنالوگ قدیدمی تعویض می شوند. از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود. هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند.

http://66toolkit.ir