دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | arya-cctv

کاربران همچنین دید واضحی از تعداد افراد وارد و خروج از یک مکان برای بهبود امنیت و ایمنی دارند. گرچه ویژگی ها و جذابیت های بالایی دارند اما قیمت بالای آنها موجب شده است تا مشتریان تنها در صورت ضرورت به سراغ این سری از دوربین ها بروند. برای خرید دوربین مداربسته بدون واسطه می توانید از سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی کارپیما اقدام به خرید نمایید. تارتن دژ آریانا بهترین مرجع برای ارائه دوره های آموزشی دوربین های مداربسته در زمینه راهنمای خرید و نصب دوربین مداربسته به صورت تخصصی است. جهت خرید دوربین مداربسته و استعلام قیمت روز محصولات با واحد فروش دوربین مداربسته تماس بگیرید. معمولا در محیط هایی که نیاز به مشاهده تصاویر بصورت غیرمحسوس می باشد از این نوع دوربین های مداربسته استفاده می شود.

  • در این دوربین ها، چراغ هایی به صورت مدور دور تا دور لنز را احاطه کرده اند.
  • هزینه‌های راه‌اندازی یک سیستم امنیتی تحت شبکه و استفاده از دوربین IP، به مراتب بیشتر از دوربین آنالوگ است.
  • عملکرد دوربین‌های آنالوگ به این صورت است که دریافت و ارسال داده‌ها مبتنی بر امواج آنالوگ انجام می‌شود.
  • با استفاده از کابل cat5 قادر خواهید بود که تصاویر رنگی را تا فواصل طولانی بین دوربین و دستگاه تحت شبکه منتقل کنید.

افراد باتوجه به نیاز خود می توانند دوربین هایی با قابلیت های متفاوت انتخاب کنند مثلا قابلیت تشخیص حرکت که می تواند برای افراد مفید باشد یا قابلیت دید در شب که برای کسانی که بیشتر تصاویر شب را نیاز دارند مناسب است . بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت نظارت تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد . نویز گاوسی توسط یک تداخل تصادفی که ریشه در حرکت الکتریسیته در مدارهای دوربین مدار بسته دارد، رخ می‌دهد.

http://66toolkit.ir

جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم می شود که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد. ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. دستگاه های ذخیره ساز دروبین مداربسته از تعداد محدودی هارد پشتیبانی می کنند و بعنوان مثال دستگاه DAHUA XVR 5216H نهایتا از دو عدد هارد 8 ترابایتی پشتیبانی می کند. با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد .

زمینه فعالیت گروه امنیتی آریانا

نوعی از دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است. این دوربین‌ها در تکنولوژی‌های مختلف آنالوگ و دیجیتال در بازار وجود دارند. نوع طراحی دوربین های دام به شکلی است که بالقوه برای محیط های مسقف محدود استفاده می شوند.

کدام فناوری دوربین های مداربسته برای شما مناسب است؟

هر دو نوع سیم کشی به صورت رول بزرگ یا سیم از پیش ساخته شده با نوک های از قبل نصب شده در دسترس هستند. مجله خبری دوربین مداربسته آریا بولت ضد آبدوربین Bullet به راحتی نصب می شود و نیازی به باز کردن دوربین در هنگام نصب آن نیست. همچنین هیچ سیمی برای قطع کردن خرابکار وجود ندارد، زیرا سیم‌ها از داخل براکت دوربین عبور می‌کنند و اگر به درستی نصب شوند، قابل مشاهده نیستند.

خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته (18 بهمن)