دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | arya-cctv

به دلیل نصب این دوربین ها بر روی سقف، گاها نیز به این دوربین ها دوربین های سقفی نیز می گویند. دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … است. دوربین مداربسته برای امنیت در اماکن مختلف نصب می شود.سیستم های امنیتی و نظارتی در انواع مختلفی موجود می باشد .

دوربین بیسیم شارژی VH3-HB

چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد. محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی است و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند. در حال حاضر کاربران دیگر تمایلی به تهیه این نوع دوربین ها ندارد زیرا دوربین های بولت یا دام می تواند نیاز آن ها را رفع کند. دارنده انواع دوربین‌های تحت شبکه می‌تواند هم شنونده صدا از طرف دوربین باشد و هم توانایی صحبت کردن دارد.

http://66toolkit.ir

بولت شناخته شده ترین مدل مجله خبری دوربین مداربسته آریا می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید. دوربین بولت به دو نوع دوربین بولت تحت شبکه و دوربین بولت آنالوگ تقسیم می شود. شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم . از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است.

دوربین مداربسته دام , سینوال مدل 701

امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید. هرچه کیفیت ضبط تصویر روی دستگاه دی-وی-آر بالاتر باشد بصورت صعودی قیمت تمام شده سیستم بالاتر می رود و مثلاً یک DVR حرفه ای با کیفیت پخش و ضبط 5 مگاپیکسل قیمتی حدود چهار برابر یک DVR اکونومی با کیفیت فقط پخش 5 مگاپیکسل دارد. این لنز ها با توجه به قابلیت هایی که دارند، گران ترین نوع لنز هستند. ساختار این نوع لنز ها بسیار شبیه لنز های متغیر معمولی است؛ فقط با این تفاوت که این لنز ها دارای فوکوس خودکار هستند. همچنین تغییر زاویه دید مرکزی این لنز ها، به صورت دستی انجام نمی شود. انواع مختلفی از لنز ها وجود دارد و می توان دوربین ها را با توجه به لنز آن ها نیز تقسیم بندی کرد.

دوربین مدار بسته 360 درجه یا Fish Eye

۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند.

  • ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است.
  • حتی بهتر از آن، هشدارهای امنیتی می توانند به طور خودکار برای شما ارسال شوند.
  • در حین خرید دوربین مداربسته آی‌پی، بهتر است کاربرد دوربین‌های مذکور را با دقت بررسی کنید.
  • یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید.
  • البته باید توجه داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد.
  • نصبشان پیچیده‌تر و تنظیم پس از اجرای آن نیز محدود است، مگر این‌که گزینه سه‌محور انتخاب گردد.