دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی اکسین معرفی انواع دوربین های مدار بسته

با ویدئو های آموزشی که در سایت دیجی ویرا است می توانید به راحتی دوربین را به وای فای خود وصل کنید تا مکانی یا محیطی که دوربین در آن نصب شده است را از هر جای جهان مشاهده کنید. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه همه کارخانه‌ها، شرکت‌ها، مغازه‌ها، ویلاها و مناطق مسکونی برای امنیت بیشتر به دوربین مداربسته احتیاج دارند. همین امروز با ما تماس بگیرید یا برای قیمت مشاوره رایگان درخواست دهید. از طرف دیگر، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، از صفحه تعرفه نصب دوربین مدار بسته ما دیدن فرمایید. این بهترین نوع از انواع دوربین مداربسته برای مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها و سایر شرکت‌های پذیرایی است.

این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود. در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد. تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند. اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود. بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود.

دستگاه NVR هایک ویژن مدل ds-7108ni-q1/m

به همین دلیل با انجام ترفندهای مناسب باید سطح امنیت مکان‌های حساس را افزایش داد تا از نفوذ متجاوزان در امان بمانند. نصب دوربین مداربسته یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان برای افزایش سطح امنیت انتخاب کنید. با نصب دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به اتصال هیچ کابلی، با امواج اینترنت می توانید به صورت آنلاین محیط کار یا محل زندگی خود را زیر نظر داشته باشید. همچنین دوربین های وایرلس با قابلیت پشتیبانی از کارت SD می توانند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره و آرشیو نمایند. به کلیه دوربین مداربسته ای که در آن ها قابلیت چرخش دوربین در جای خود به وسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد، دوربین های گردان یا Speed Dome یا PTZ گفته می شود. از این دوربین ها بیشتر در مواقعی استفاده می شود که فرد نیاز داشته باشد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا مدل IPC-HFW4431T

کیفیت تصویر برداری دوربین IP به مراتب از دوربین آنالوگ قدرتمندتر است. سامانه آنلاین رسترسرویس امکان بررسی وضعیت کالاهای ارسالی به گارانتی و مشاهده هزینه ها و گزارش کلی را به شما میدهد. شما میتوانید با شماره موبایل ثبت شده روی کالای ارسالی وارد سامانه شوید. ویلا و باغ های شما نیز باید امنیت شان تامین شود و در مقابل اریا سی سی تی وی تهدیدات باید ایمن گردند بسیاری از افراد برای تامین ایمنی باغ و ویلای خود از سرایدار و نگهبان استفاده می کنند . مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات امنیتی با توجه به نیاز خود را دریافت می کنید. خوراک آنلاین قابل اعتماد فیلم‌های آرشیو در ضبط‌کننده‌های ویدئوی شبکه یا روی نرم‌افزار امن برای دسترسی بعدی ذخیره می‌شوند.

دوربین مدار بسته چیست ؟

البته با استفاده از پایه ای که آن پایه ال دام گفته می شود این دوربین ها را می توان به شیوه دیواری نیز مورد استفاده قرار داد. این دوربین ها به حالت حبابی خود معروفند که الته به آن ها دام وندال نیز گفته می شود. دوربین های مداربسته دام یکی از بهترین گزینه ها برای ذخیره و ثبت تصاویر در محیط های درونی و ساختمان ها هستند.

دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد. دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند. زنگ خطر هستند که به دوربین ها اجازه می‌دهد به سنسورهای امنیتی متصل شوند یا در سیستم‌های امنیتی مختلف ادغام شوند.

امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته اهمیت فراوانی پیدا کرده است و در واقع یکی از دلایل استفاده از سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته افزایش امنیت و آرامش هر فضاست. با توجه به تورم و بالا رفتن قیمت دلار و لرز، قیمت‌ دوربین‌ها رو به اقزایش است. به طبع شرکت‌ها، ادارات و دیگر اماکن به‌دنبال فروش و فروشگاه دوربین مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب هستند. یکی دیگر از عولامل مهم در خرید این دوربین‌ها داشتن گارانتی معتبر است. کارشناسان فنی ما ابتدا تمام جوانب را درنظر گرفته سپس، مدل مناسبی را به شما معرفی می‌کنند. دوربین مداربسته بولت قابلیت نصب بر روی دیوار و سقف را دارند و هم برای مکان بسته و هم برای فضای باز استفاده می شوند.

  • زمانی که برای خرید دوربین مداربسته اقدام می‌کنید، باید چند نکته بسیار مهم را در ذهن داشته باشید.
  • این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند.
  • اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود.
  • دوربین مدار بسته C-Mount با توجه به قیمت دوربین مداربسته گزینه ایده آل برای کسانی است که ممکن است مایل به انطباق با میدان دید باشند.
  • او پیشنهاد کرد که همیشه اینطور نیست که بالاترین رزولوشن دوربین برای هر موقعیتی بهترین باشد، افراد باید به هر فضا یک به یک دسترسی داشته باشند و وضوح را با توجه به اندازه منطقه تعیین کنند.