دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی اکسین معرفی انواع دوربین های مدار بسته

در گروه دوربین مدار بستهسایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات و قیمت های انواع دوربین مدار بسته از برندهای معتبر را جهت بررسی و انتخاب مشاهده نمائید. امروزه با ظهور فناوری‌های پیشرفته، از تجهیزات مختلفی برای ارتقاء امنیت محیط کار و زندگی استفاده می‌شود. در حال حاضر استفاده از سیستم‌های نظارت تصویری مانند دوربین مداربسته یکی از ملزومات جوامع انسانی برای پیشگیری از اقدامات مجرمانه و همچنین پیگیری وقایع و رویدادهاست.

در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت انواع دوربین مداربسته از نظر نوع تکنولوژی بپردازیم. به صورت کلی از نظر تکنولوژی دوربین‌های مداربسته را می‌توان به اریا سی سی تی وی دسته بندی زیر تقسیم نمود. این مدل از انواع دوربین مداربسته به طور خاص برای کارایی موثر ساخته شده اند‌، صرف نظر از اینکه نور محیط آنها به چه خوبی است.

CCTV مخفف کلمه ی Closed circuit television که در معادل فارسی به معنای سیستم تلوزیونی مدار بسته می باشد. دوربین مداربسته وسیله‌ای است که توسط آن می توانید نسبت به ضبط تصاویر در جهت اهداف نظارتی و شخصی اقدام نمایید. انواع دوربین های مدار بسته وجود دارند که ما امروز در این مقاله، میخواهیم درباره قدیمی ترین دوربین های مدار بسته صحبت کنیم.

بهترین مارک دوربین مداربسته چیست ؟

نصب دوربین مداربسته در منزل برای مدت‌زمان استفاده طولانی سودمند است. آنها نه تنها امنیت، بلکه شواهد کافی را در صورت وقوع اتفاقات ناگوار ارائه می‌کنند. دوربین مداربسته تحت شبکه یا دوربین مداربسته IP، انتخاب مناسبی برای صاحبان مشاغلی است که اغلب از مکان ضبط دور هستند و در حال حرکت هستند. با این حال، این نوع دوربین مدار بسته خروجی ضعیف و کیفیت سنتی را نمایش می‌دهد. اما اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب هستید که کار خود را به‌درستی انجام دهد، این نوع دوربین توانایی بیشتری دارد. با سلام در رابطه با دوربین های مداربسته بی سیم به صورت عمومی محدودیت های زیادی وجود دارد.

  • دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است.
  • حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است.
  • دوربین های آنالوگ نسل جدید نیز بر روی انواع دستگاه DVR تصاویر خود را با سیم و به صورت آنالوگ ارسال می کنند.
  • پکیج دوربین مداربسته به نوعی از محصولات نظارت تصویری گفته می شود که دارای دوربین مداربسته، دستگاه ضبط کننده و همچنین سایر اقلام مورد نیاز آن است.
  • به همین دلیل گاهی به این دوربین ها دوربین مدار بسته سقفی نیز می گویند.
  • همچنین دسته ای از آن ها می توانند از کارت حافظه جانبی پشتیبانی کنند.
دوربین های PTZ دارای زوم واقعی هستند به این معنی که با زوم کردن کیفیت تصویر تغییر نمی کند، اگر دوربین PTZ شما 1 مگاپیکسلی است، با زوم کردن بر روی دورترین نقطه نیز همچنان رزولوشن تصویر شما 1 مگاپیکسل باقی خواهد ماند. این نوع هارد دیسکها جزو سری پرقدرت کمپانی وسترن دیجیتال هستند که قیمت بالاتری را دارا مبباشند. این سری هارد دیسک مناسب طیف کامپیوتر شخصی از سطح پاببن تا سرورها بزرگ سطح بالا میباشند و همچنین می توان در سیستمهای نظارت تصویری از این نوع هارد ها با خیال راحت استفاده نمود. توضیح اینکه اگر امکان دریافت آی پی استاتیک را دارید حتماً از آن استفاده کنید.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IRP

برای مثال دوربین‌های 1 مگاپیکسل کیفیت تصویر HD دارند و با یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌توان تصاویری با کیفیت 4K از محیط گرفت. سنسور و پردازنده روی برد دوربین مداربسته نصب شده اند پس با شناخت انواع برد دوربین مداربسته میتواند به مشخصات سنسور و پردازنده تصویر و شرکتهای سازنده آنها دست پیدا کنید و از کیفیت تصویر دوربین خریداری شده اطمینان پیدا کنید. برای خرید و مشاوره اینترنت مناسب دوربین مداربسته با تک نت همراه شوید. دسته دیگری از انواع دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته گردان می باشد.

مدل ‌های مادون ‌قرمز گران ‌تر از دوربین‌ های روز / شب هستند و آن‌ هایی که این گزینه را انتخاب می‌کنند معمولا این کار را می ‌کنند چون ثبت تصاویر در شب برای امنیت کسب‌ و کار آن‌ ها حیاتی است . دوربین مدار بسته C-Mount با توجه به قیمت دوربین مداربسته گزینه ایده آل برای کسانی است که ممکن است مایل به انطباق با میدان دید باشند. آنها به لنزهای قابل جدا شدن مجهز هستند که می توانند برای کنترل فواصل مختلف، در اطراف چرخانده شوند. دوربین C-Mount معمولا حجیم هستند، بنابراین مانند دوربین های گلوله ای به عنوان یک بازدارنده قابل مشاهده در فعالیت های جنایی عمل می کنند. بسته به نوع ساخت و مدل دوربین مداربسته دام، کیفیت و وضوح تصویر نیز متفاوت است. اما بطور کلی وضوح تصویری که این نوع از دوربین ها ارائه می دهند، بالاست.

از آن جا که دوربین مارکت بزرگترین مرجع اینترنتی دوربین مداربسته کشور است ما برای همکاران خود اعم از شرکت، فروشگاه، نصاب و تمامی افرادی که در حوزه دوربین مداربسته فعال هستند شرایط ویژه ای در نظر داریم. لذا در صورت تمایل به همکاری با ما فرم مخصوص درخواست همکاری را از منو سایت انتخاب و پر نمایید. در ابتدا این محصول فقط با کیفیت 1 مگاپیکسل عرضه شد که دارای وضوح تصویر بود. این دوربین مانند دوربین‌های آنالوگ از بستر کابل کواکسیال بهره می‌برد .

بازتاب از خورشید یا سایر چراغ ها می تواند باعث شعله ور شدن لنز شود که منجر به ایجاد دایره یا نقطه در فیلم امنیتی شما می شود. نور پس زمینه را می توان با هر نور روشن مانند خورشید، چراغ امنیتی یا چراغ خیابان ایجاد کرد. والتر بروش اولین دوربین را در سال 1942 در جریان جنگ جهانی دوم در آلمان اختراع کرد. به عنوان مثال کمک به ردیابی افراد گم شده، نظارت بر کارگرانی که در شرایط خطرناک کار می کنند. امروزه نه فقط این دوربین های نظارتی در محیط های مسقف استفاده می شوند بلکه در فضاهای باز مانند پارکینگ ها، کوچه ها و خیابان ها حتی در فضاهای وسیع تر مانند اتوبان و بزرگراه ها نیز برای کنترل ترافیک و تردد روزمره وسایل نقلیه استفاده می شوند.