دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی اکسین معرفی انواع دوربین های مدار بسته

یکی از فعالیت های مهم زیر مجموعه شرکت نوین پویا نت در کنار خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه، بخش ارائه خدمات پشتیبانی دوربین مداربسته و یا سیستم‌ های حفاظت تصویری می باشد. کلیه خدمات نگهداری و پشتیبانی دوربین مداربسته با درجه یک ترین کیفیت به مشتریان به متقاضیان عرضه می شود. ما همواره تلاش می کنیم که مشتریان خود را همه جوره راضی نگه داریم و به همین علت تلاش کرده‌ ایم که خدمات جامعی را در این زمینه به مشتریان ارائه کنیم تا در آخر بتوانیم احتیاجات و کمبود های مشتریان خود را بر طرف سازیم.

  • برای انتقال تصاویر و همچنین صدای آن، از کابل‌های 2 رشته‌ای استفاده می‌شود.
  • دوربین‌های C-Mount معمولاً حجیم هستند، مانند دوربین‌های گلوله، که به‌عنوان یک بازدارنده بصری برای فعالیت‌های مجرمانه عمل می‌کنند.
  • با وجود این قابلیت حتی در تاریکی هوا یا خاموشی چراغ های محیط، تصویر دوربین قابل مشاهده خواهد بود.

دوربین های چشم ماهی کابردهای گسترده ای دارند و در محیط هایی مانند سالن های بزرگ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ کاربرد دارند. به خاطر داشته باشید این دوربین ها قابلیت دید در شب ندارند و برای مکان هایی که نور کمی دارند، مناسب نیستند. حداکثر کیفیت آنالوگ ها 960H است اما AHD در بدترین حالت قادر است با کیفیت 720P تصویر برداری نماید؛ این مقدار حداقل یک سوم بیشتر از بهترین دوربین آنالوگ می باشد. این اندازه، تمام توان دوربین های AHD نیست و حتی می تواند تصاویر با کیفیت 1080P یا 2 مگاپیکسل ارائه کند. در نظر داشته باشید که برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRP

کاربردی که برای این دوربین­‌ها در نظر گرفته شده است برای زمان­‌هایی است که سیستم مداربسته از نوع آنالوگ می‌­باشد، اما اتصال یک یا چند دوربین بصورت مستقیم به شبکه مورد نیاز است. فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال واقع در خیابان جمهوری تهران از ساعت 8 صبح تا 8 شب باز می باشد؛ در خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری فاکتور و ضمانت نامه کتبی کالا به همراه کالا تحویل می گردد. همانطور که به این موضوع اشاره کردیم راه دوم برای خرید دوربین مداربسته در فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت به صورت غیر حضوری و یا همان آنلاین می باشد. دوربین مداربسته نقش بزرگی در جامعه امروزی ایفا می کند و با دوربین های اطراف ما، زندگی روزمره ما هر روز سطوح بالاتری از امنیت را تجربه می کند. با این حال، آنچه بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که انواع دوربین‌ مداربسته وجود دارد که مناسب موقعیت‌ها یا مکان‌های مختلف هستند و انتخاب دوربین مناسب برای کاربرد مناسب واقعاً حیاتی است.

دستگاه ذخیره ساز تصاویر دوربین آنالوگ داهوا Dahua XVR5216AN-4KL

طبق آمار پلیس آگاهی بسیاری از سارقین زمانی که متوجه مجهز بودن فروشگاه به دوربین مداربسته می شوند از تصمیم خود جهت ارتکاب سرقت منصرف می گردند زیرا نصب دوربین مداربسته در یک فروشگاه به منزله شناسایی شدن مجرمین در هنگام وقوع سرقت می باشد. پس عقلانی اریا سی سی تی وی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود.

تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود. اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید.

دوربین مداربسته ANNI

این مرکز آماده خدمت رسانی در زمینه انواع دوربین مدار بسته در انواع ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و . نصاب دوربین مدار بسته در امدادکاران، از تخصص و مهارت بالایی برخوردار بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن دوربین مدار بسته را برای شما عزیزان نصب و تنظیمات لازم را بر روی آن اعمال خواهد کرد. بنابراین این انتخاب ایده آل برای کسانی است که نیاز به ضبط بسیار مطمئن در تاریکی کامل دارند. فروشگاه اینترنتی پاساک یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان تجهیزات سیستم نظارت تصویری و دوربین مداربسته، به دو صورت فروش به مشتریان و فروش به همکاران به ارائه خدمات در سراسر کشور می پردازد.