دوربین مداربسته فرزاد | arya-cctv

انتقال دیتا در این مجله خبری دوربین مداربسته آریا در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم. از روش انتقال تصویر p2p زمانی استفاده می شود که شما میخواهید از نسل های 3G و یا 4G و یا شبکه‌های بی‌سیم مانند جی پی اس و edge بهره ببرید. برای انتقال تصویر به روش p2p هر شرکت تولید کننده دستگاههای dvr و nvr با استفاده از یک کد یونیک و یک سرور واسط امکان دسترسی را به سیستم به شما می دهد. یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید. انتقال تصویر دوربین مداربسته در تمامی سیستم های مداربسته آنالوگ ، آنالوگ HD و تحت شبکه قابل انجام می باشد. یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود.

  • هرچه تکنولوژی و قابلیت های دوربین مدار بسته بالاتر باشد طبعاً هزینه بالاتری باید برای این تهیه آن پرداخت شود.
  • از آنجایی که جهان یاد گرفته است در حالت ترکیبی زندگی و کار کند، چه کسب و کار، مدرسه، نمایشگاه، مراقبت های بهداشتی یا حتی اتومبیل، سیستم های نظارت امنیتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
  • بسته‌های نرم‌افزاری حرفه‌ای که عملکردهایی مانند تجزیه و تحلیل ویدیویی را ارائه می‌دهند به دلیل ساختار مجوزی که دارند بسیار گران هستند و برای عملکرد به رایانه‌های چند هسته‌ای اختصاصی نیاز دارند.
  • بنابراین می‌توانید قبل از خریدوفروش دوربین مداربسته ای پی مدنظرتان، قیمت این تجهیزات را سایت فروشگاهی هامین مورد بررسی قرار دهید.
  • نوعی از دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است.

این دوربین ها در واقع دوربین های مداربسته انالوگی هستند که خروجی شبکه نیز در ان ها تعبیه شده است. دوربین مداربسته با دید در شب هوشمنددرک این نکته مهم است که دوربین های مداربسته دید در شب را نمی توان پشت پنجره یا هر نوع شیشه ای قرار داد. در غیر این صورت نور مادون قرمز دوربین از پنجره به داخل حسگر دوربین منعکس می شود و باعث انعکاس IR می شود. شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سال 1350 تاسیس شد و پس از دریافت پروانه تولید از وزارت صنایع اقدام به تولید محصولات الکترونیکی نمود ، مدتی بعد شرکت سیماران با اخذ نمایندگی چندین برند مختلف از کشورهای اروپایی و آسیایی فعالیت خود را گسترش داد.

دوربین بالت آی تی آر مدل ITR-R215F

اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند. مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود. 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد. 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد.

کابل 15 متر HDMI

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. به محض ورود به کارپیما با یک سایت پر از دوربین مداربسته رو به رو می‌شوید! برای خرید دوربین مداربسته می توانید از سراسر کشور بدون واسطه خرید خودتان را انجام دهید .

به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. ضرر بعدی و بسیار مهم شما از بین رفتن آرشیو فیلم های دوربین مدار بسته تان است. با اینکه محصولات شرکت داهوا مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند.

http://66toolkit.ir