دوربین مداربسته فرزاد | arya-cctv

به طور خاص، حصار در سمت کامیون رو به دوربین، اشیاء اصلی در فوکوس هستند. SmartIR شدت را کاهش می دهد تا اطمینان حاصل شود که آن اشیا بیش از حد در معرض تابش تابش IR قرار نمی گیرند. دوربین های مداربسته مکعبی یا همه کاره مانند دوربین تحت شبکه پاناسونیک مدل VT164W، قابلیت های بسیاری را در قالب یک سیستم جمع و جور فراهم می کنند. معمولا برای مکان هایی که نیاز به یک سیستم کوچک و ارزان دارند که امکانات بالا هم در اختیارشان قرار دهد، مناسب است. بنابراین می‌توانید قبل از خریدوفروش دوربین مداربسته ای پی مدنظرتان، قیمت این تجهیزات را سایت فروشگاهی هامین مورد بررسی قرار دهید. در سال‌های اخیر بسیاری از افراد به دنبال راهنمای خرید دوربین‌های مداربسته تحت شبکه هستند.

  • با این حال، استثناهایی در این مورد وجود دارد، مانند تعدادی از دوربین‌ها با فناوری پیشرفته PoE که از روش‌های اختصاصی برای ارسال سیگنال PoE به دوربین‌های کم مصرف تا 980 فوت استفاده می‌کنند.
  • در 90 درصد مواقع، زمانی که دوربینی که به تازگی نصب شده به درستی کار نمی کند، پایانه های کابل ضعیف مقصر هستند.
  • قبل از خرید دوربین مداربسته حتماً انتظارات خود را برای شناسایی چهره برنامه ریزی کنید.
  • با توجه به تنوع کم محصولات یونی آرک می توان دریافت در طراحی و تولید یونی آرک تمرکز بیشتر روی کیفیت است تا تنوع محصول.
  • این دوربین ها، همان طور که از نامشان پیدا است، قابلیت چرخیدن دارند.

ایراد این قابلیت داشتن تصاویری تار و بلور شده از اجسام خواهد بود که در حین کاهش نویز تصویر صورت می گیرد. دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود. در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد. زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد. مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). در مکانیزم WDR دوربین به دو CCD سرعت بالا و سرعت پایین مجهز شده است.

قیمت دوربین مداربسته دیجیتال مگاپیکسل ahd (FULL HD)

LED های مادون قرمز اطراف لنز دوربین قرار میگیرد تا در جهت دید دوربین بتواند محیط را روشن کند. دوربین های آنالوگ یا همان دوربین های غیر دیجیتال اولین مدل از دوربین های مداربسته بودند که پا به عرصه ظهور گذاشتند. این دوربین مجله خبری دوربین مداربسته آریا ها با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شوند و برق رسانی به این دوربین ها باید به وسیله آداپتور دوربین انجام پذیرد. از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود.

دوربین ۵ مگاپیکسل آلباترون مدل AC-DH1050-E

برای مناطق مهمی که مستعد حرکت سریع هستند، فیلمبرداری 30 فریم در ثانیه را پیشنهاد می کنیم. زوم دیجیتال با دستکاری فیزیکی لنز ایجاد نمی شود، مانند چیزی که می توان از دوربین با لنز زوم اپتیکال به دست آورد. هنگامی که یک عکس گرفتید و به اندازه کافی زوم کردید، تصویر پیکسلی می شود. هرچه رزولوشن دوربین گوشی شما بهتر باشد، قابلیت زوم دیجیتال بیشتری دارد تا قبل از اینکه پیکسل شدن تصویر مشکل ساز شود، زوم کند. جهت آگاهی از هزینه‌های نصب و راه‌اندازی دوربین مدنظرتان نیز می‌توانید با مسئولان فروش ما در تماس باشید. را با دقت مورد بررسی قرار داده تا بهترین دوربین را در سبد خریدتان قرار دهید.

هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده راه حل های محیطی بسیار قابل اعتمادی را برای انواع سناریوها، چه “کوچک”، “متوسط” یا “بزرگ” در دوره های زمانی متفاوت ارائه می دهد. ویژگی‌های کلیدی این راه‌حل‌ها شامل هشدارهای بی‌درنگ و هشدارهای شنیداری و بصری در دوربین های مدار بسته برای جلوگیری از متجاوزان قبل از ورود به ساختمان‌ها یا پا گذاشتن به مکان هاست. با ویژگی های هوش مصنوعی برای تشخیص افراد و وسایل نقلیه از سایر اجسام متحرک مانند حیوانات یا سقوط برگ، تیم امنیتی می تواند تلاش خود را بر روی تهدیدات امنیتی واقعی متمرکز کند و به حوادث بسیار سریعتر پاسخ دهد. اما فقط کاربردهای دوربین مداربسته به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر می رود. کاربردهلایی از قبیل دوربین های مداربسته پلیسی، دوربین های مداربسته نظامی، دوربین های مداربسته صنعتی، دوربین های مداربسته فضایی، دوربین های مداربسته کنترل ترافیک ارتباطات ویدیویی و تصویربرداری نامحسوس.

http://66toolkit.ir