دوربین مداربسته فرزاد | arya-cctv

در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. دوربین با لنز ثابت قابلیت تنظیم میدان دید را ندارند و فاصله کانونی آنها ثبات است. به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد. در دوربین با لنز وریفوکال به علت دارا بودن فاصله کانونی قابل تنظیم می توانید میدان دید را برحسب نیاز و متناسب با لنزهای آن تغییر دهید. به این ترتیب که قابلیت تنظیم و زوم به صورت خوکار و از طریق منو را در اختیار کاربر قرار می دهد. شما می توانید نسبت به بودجه ای که می خواهید دوربین مداربسته تهیه کنید با کارشناسان کارپیما در میان بگذارید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهند .

  • همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد.
  • هرچه سطح کیفیت دوربین مداربسته کمتر باشد، قابلیت دیدن محیط از طریق آن در نور کم هم ضعیف تر است.
  • اگر برق ساختمان رفت بدون لحظه ای درنگ یا حتی کوچکترین افت در جریان برق،…
  • این قابلیت چون کار را برای شما آسان می کند و دیگر نیازی به وای فای برای انتقال تصویر ندارید قیمت را افزایش میدهد.

ضمنا شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به لینک محصول که در جدول روبه‌روی هر دوربین قرار گرفته مراجعه کنید. تا از مشخصات کامل، نقد و بررسی و مقایسه آنها با سایر محصولات دیگر را مشاهده کنید. کیفیت تصاویر در دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، به طور معمول به 540p پیکسل می‌رسد. ولی دوربین‌هایی نیز وجود دارند که از قابلیت HD نیز استفاده می‌کنند. دوربین AHD علاوه بر داشتن تصاویر HD، توانایی کابل‌کشی دوربین تا محدوده 500 متر را دارد. شما می‌توانید با مراجعه به نظرات سایر خریداران، اطلاعات زیادی را به دست آورید.

دوربین مداربسته کوچک

دوربین مداربسته کیوب نوعی دوربین رومیزی است که قابل نصب روی دیوار و سقف نیز می باشد. این دوربین به دلیل شکل مکعبی خود Cube نامیده می شود که برای کاربری های خانگی و تجاری بسیار مناسب است. رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه 2 مگاپیکسل برایتون مدل IPC75261B1AR

یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود. سیستم های نظارت تصویری برای اینکه به بهترین نحو راه اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرند، علاوه بر دوربین مداربسته به لوازم جانبی دوربین نیازمندند. این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند. دوربین های مدار بسته سیم کارتی از جدیدترین نوع دوربین ها هستند که دارای انتقال تصویر با سرعت بالا هستند. این نوع دوربین ها برای انتقال تصویر دیگر نیازی به تهیه مودم ندارند.

دوربین مداربسته اسپیددام 44X

برند Uniview ، دومین تولیدکننده بزرگ چینی در زمینه سیستم های مداربسته و نظارت تصویری است. برند یونی آرک زیر مجموعه برند یونی ویو است که دوربین های مداربسته را در جهت رسیدن به اهداف شرکت و توسعه آن تولید و به بازار عرضه مجله خبری دوربین مداربسته آریا کرده است. در واقع با معرفی یونی آرک تلاش برای دریافت سهم حداکثری بازار این تجهیزات به شکل دیگری آغاز شده است. در این برند از هر دو نوع تکنولوژی آنالوگ و تحت شبکه می توانید دوربین داهوا مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

http://66toolkit.ir