دوربین مداربسته عرضه انواع دوربین مداربسته با قیمت عالی

شرکت‌هایی مانند بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، باید دوربین‌های باکیفیت بالا را انتخاب کنند، تا اطمینان حاصل کنند که بازدیدکنندگان از محل خود با وضوح کامل عکس گرفته می‌شوند. در اکثر مدل‌های دوربین مدار بسته مانند Dome و Bullet موجود می‌باشد. دوربین‌های مداربسته بی‌سیم محدوده وسیعی از 50 تا 100 متر را پوشش می‌دهند. در حالی که این دوربین‌های مداربسته از نظر ظاهری نسبتاً خاموش هستند، این امر مانع از جلوگیری از مجرمان نمی‌شود.

دوربین های بولت در فضای باز کارایی بیشتری دارند و به طور قطع مقاومت آن ها نسبت به نوع اول بیشتر است و از نوع دوربین مداربسته ضد آب به شمار می آیند. این محفظه ها بسیار خاص هستند و برای دوربین های بکار می رود که به راحتی در دسترس است. جنس مواد سازنده این محفظه ها از موادی است که ضد شلیک گلوله و ضد انفجار است.

قیمت همکاری دوربین و تجهیزات مداربسته

با گذشت زمان و پیشرفت بیشتر تکنولوژی، استفاده از دوربین های مدار بسته در صنایع دیگری مانند نظامی، صنعتی، امنیتی، کنترل ترافیک و … رواج پیدا کرد. استفاده از دوربین مدار بسته اولین اقدام مفید امنیتی برای اماکن می باشد. این دوربین ها به دوربین های مدار بسته ی سنتی معروف هستند که وضوع آن ها به حداکثر به 960×480 میرسد.

در دوربین‌های مدار بسته مجهز به تکنولوژی WiFi از سیم استفاده نشده است. استفاده از این نوع دوربین در مکان‌هایی که محدودیت برای سیم کشی دوربین وجود دارد مناسب می‌باشد. مسلماً قیمت دوربین مداربسته مجهز به WiFi بالاتر از دوربین‌هایی است که اطلاعات خود را با استفاده از سیم انتقال می‌دهند. دوربین های Box معمولا فاقد دید در شب هستند اما در حالت کلی تصاویر بسیار مناسبی در محیط کم نور می توانند ثبت کنند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این دوربین های مدار بسته دارند، زاویه دید است.

فروشگاه و فروش ویژه دوربین مداربسته DVR AHD همکار پخش و فروش دوربین

همچنین به علت زاویه دید گسترده و امکان چرخش و تنظیم لنز کاربرد گسترده ای در سیستم های نظارتی دارند. مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است. با کمک این دستگاه امکان ضبط، پخش و انتقال تصاویر برای شما فراهم می شود. این تجهیزات با درصد و گارانتی معتبری به اریا سی سی تی وی همکاران ارایه خواهد شد که قیمت های رقابتی دوربین مداربسته به همراه کیفیت بالاتر آن ها از آن نمونه اند. برای محیطهای مختلف و کاربرد های مختلف می‌توان از انواع گوناگون دوربین مدار بسته استفاده کرد. دوربینی که در یک فضای صنعتی یا فضای آزاد نصب می‌شود با دوربین مداربسته ای که در داخل یک ساختمان اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، تفاوت‌هایی دارد.

  • این دوربین دارای ظاهری شکیل با اندازه کوچک و قابل نصب در هر مکانی سرپوشیده‌ای است و با قابلیت دید در شب و پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت و امکان مکالمه دو طرفه بهترین گزینه برای استفاده در منزل، دفتر کار و فروشگاه می‌باشد.
  • این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است.
  • یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است.
  • شرکتهای داهوا و هایک ویژن معتبرترین و باکیفیت‌ترین سیستم‌های مداربسته را در بازار ایران عرضه می‌کنند و جزو پرطرفدارترین و پرفروشترین برندها هستند.
  • این امر باعث ایجاد هوای عدم اطمینان برای سارقان احتمالی یا خرابکارانی می‌شود که از همه جهات نزدیک می‌شوند.

این دوربین ها قابلیت های مختص به خود را دارند که در مواقع و شرایط خاص مورد استفاده قرار میگیرد. نوع انتقال تصاویر در این نوع از دوربین بدون سیم انجام میگیرد و مزیت اصلی آن انعطاف پذیری در نصب و استفاده است. کسب و کارهایی مانند بانک ها باید از دوربین های HD استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که تصاویر بازدیدکنندگان در محل با وضوح کامل ضبط می گردد. در فضاهای باز بیرونی اوتدور باران، نور خورشید، گرد و خاک، تاریکی شب و گستردگی محوطه را داریم، ولی در این فضاها نیاز به ضبط صدا نیست و حرکت اشیا و اجسام در محیط‌های بیرونی اوتدور مهم نیست. بر خلاف فضاهای اوتدور، فضاهای داخلی مسقف ایندور چندان گسترده نیستند و معمولا در آنها نیاز به ضبط صدا و دادن آلارم در صورت مشاهده حرکت اشیا می‌باشد.