دوربین مداربسته عرضه انواع دوربین مداربسته با قیمت عالی

دوربین های حرارتی می توانند درجه حرارت اشیاء مورد نظر را کنترل کنند. اگر دمای اجسام یا محیط بالاتر یا پایین تر از حد معینی باشد، سیستم اریا سی سی تی وی آلارم دوربین به صدا در می آید. آنها همچنین می توانند از طریق پالت های ایزوترمال محدوده های دمایی هایلایت شده در تصویر را ردیابی کنند.

مقاومت دوربین مداربسته دام در برابر ضربه

بنابراین این سیستمی است که مدارها بسته هستند و همه عناصر مستقیما به هم متصل می شوند. این از پخش تلویزیونی متفاوت است زیرا سیگنال ها از طریق امواج پخش نمی شوند. سیستم های امنیتی احتمالا شناخته شده ترین کاربرد برای این تجهیزات امنیتی هستند. با گستره وسیعی از مشاغل و موسسات، دامنه استفاده شخصی از سیستم بسیار متنوع است. برخی از رایج ترین انواع نهادهای تجاری که به نصب سیستم های امنیتی نیاز دارند مثل بانک ها، بیمارستان ها، مجتمع های صنعتی، مراکز تجاری و… دقیقا مانند چشم انسان، تصویری را که برای مرکز کنترل ارسال می شود ثبت می کنند.

  • اگر بخواهیم انواعی از شکل ظاهری دوربین های مداربسته را نام ببریم می توانیم به دوربین های دام (سقفی)، دوربین های بالت (دیواری)، دوربین های فیش آی (چشم ماهی)، دوربین های اسپیددام و ….
  • در گروه دوربین مدار بستهسایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات و قیمت های انواع دوربین مدار بسته از برندهای معتبر را جهت بررسی و انتخاب مشاهده نمائید.
  • علت نام گذاری این دوربین به دام یا گنبدی به خاطرنیم دایره ای بودن پایه ی نگهدارنده آن است.
  • این نوع دوربین ها بخاطر شکل ظاهری که دارند با نام دوربین مداربسته عروسکی شناخته می شوند.

Highlight Compensation فناوری که با تنظیمات دیجیتالی به دوربین اجازه می دهد تا میزان نور را در تصاویر کم یا زیاد کند. هنگامیکه نور محیط از مقدار تعیین شده کمتر باشد، این قطعه روشن شده و تصویر را به صورت سیاه و سفید به شما نشان میدهد. دوربین هایی هستند که برای ارسال و دریافت اطلاعات از امواج کاملا دیجیتال استفاده می کنند. دوربین های بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنالهای تصاویر به سیگنال های رادیویی امکان انتقال آنها را فراهم می اورد. خروجی فرکانسی این دوربین ها با توجه به برد آنها متفاوت است اما امروز استفاده از آنها تا حد زیادی محدود شده است. در بسیاری از موارد تصاویر با دید در شب رنگی می توانند کمک شایانی را به ما برای تشخیص جزئیات تصاویر در شب انجام دهد.

دوربین‌های نظارتی انواع مختلفی دارند و قیمت دوربین مداربسته به قابلیت‌های دوربین و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. فروشگاه اینترنتی دوردیدتک فروشگاهی است که به طور تخصصی به فروش تجهیزات حفاظتی از برترین برندهای دنیا می‌پردازد و با ارائه پشتیبانی 24 ساعته، محصول خریداری شده را با ضمانت اصل بودن کالا و تحویل اکسپرس به دست شما کاربران عزیز می‌رساند. برای خرید از فروشگاه ما کافیست وارد صفحه محصولات موردنظر خود شوید و با مشاهده ویژگی‌های مختلف هر دوربین، به سادگی خرید خود را انجام دهید. این نوع دوربین ها نسل اولیه دوربین های مداربسته هستند که برای انتقال تصاویر از امواج آنالوگ استفاده می کنند. نسبت به انواع دیجیتال کیفیت تصویر پایینی دارند و رزولوشن تصاویر آنها بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود.

این دوربین‌های مداربسته برای گرفتن و ضبط تصاویر و ویدیوها در یک منطقه و مکان ثابت طراحی شده اند. این دوربین‌ها در دسته بندی و طبقه بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند که اندازه‌های کوچکتر آن قیمت ارزان تر و کمتری دارند. همچنین جنس بدنه ی این نوع دوربین های مدار بسته در 2نوع پلاستیکی و فلزی میباشد که نوع فلزی دارای استاندارد IP66 (محافظت در مقابل ورود آب و گرد وغبار )است .

تصاویر به دست آمده اگر دارای حرارت بالا باشند به رنگ قرمز و هر جا کمتر باشد به رنگ آبی است.قسمت‌های که حرارت متوسط دارند به رنگ نارنجی و زرد در تصویر دیده می‌شوند. اگر چه با توجه توضیحات ممکن است این عملکرد گیج کننده به نظر برسد اما با کمی آشنایی با نحوه کارایی این دوربین درک آن آسان‌تر خواهد بود. همه اشیا و جانداران و حتی یخ به عبارتی از خود نور مادون قرمز تابش می‌کنند. این نور معمولاً به صورت گرما است و چشم غیر مسلح انسان قادر به دیدن نور مادون قرمز نمی‌باشد. بنابر این می‌توان با استفاده از دوربین حرارتی با استفاده از فناوری پیچیده‌ای که دارد گرما را تشخیص داد. دوربین های مداربسته انواع گوناگونی دارند که ساخت و ویژگی های آنها با هم متفاوت است.

دوربین مداربسته صنعتی وری فوکال