دوربین مداربسته شرکت ایمن تصویر امرتات

یکی دوربین‌های Fisheyeای که تولید کمپانی‌های برتر دنیا هستند و اصولا رزولوشون های بالاتر از 4 مگاپیکسلی دارند. یک دسته دیگر هم تولیدات این چند سال اخیر شرکت‌های چینی هستند که با رزولوشن‌های متفاوت و در رده@]ای مختلف وارد بازار شده‌اند. کیفیت، قیمت، طول عمر و عوامل مختلف دیگری، از جمله تفاوت‌های این دو نوع تکنولوژی است.

  • ۳- این ۳۰۰۰ دوربین هم توسط دولت و هم توسط کمپانی‌ها و شرکت ها نصب شده بود.
  • از آنجا که سایر دوربین‌ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین‌ها بیشتر در جاهایی استفاده می‌شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد.
  • کارشناسان فنی ما ابتدا تمام جوانب را درنظر گرفته سپس، مدل مناسبی را به شما معرفی می‌کنند.
  • همچنین دستگاه های مشکوک را در وای فای، شبکه های محلی و بلوتوث اسکن می کند.

انتخاب سیستم نظارت تصویری مناسب،نیاز به دقت زیاد و آشنایی با انواع دوربین های و تجهیزات مداربسته دارد. قابلیت ضبط صدا در سیستم های مداربسته همواره یکی از دغدغه های مشتریان بوده است. در این خصوص باید بدانید امکان ضبط صدا در تمامی سیستم های نظارتی و تجهیزات مداربسته وجود دارد.ضرورت وجود تکنولوژی ضبط صدا در سیستم های نظارتی در محیط داخلی سازمان های دولتی، اداری، شرکت ها و… مشاهده می گردد . دوربین مداربسته پایه دار از نظر عملکرد در مقایسه با دوربین های مداربسته گنبدی مفید هستند.

فروش انواع دوربین مدار بسته

با این حال به دلیل پیشرفت تکنولوژی دوربین های امروزی دارای ویژگی ها و قابلیت های گوناگونی هستند. اگر بابت هزینه آن مانعی پیش روی شما نیست، به شما پیشنهاد می کنیم تا دوربین خود را از یک شرکت معتبر مانند پرند سیستم خریدرای کنید. برای اینکه به سوال خود در این زمینه پاسخ دهید، باید به معیار اصلی انتخاب دوربین و نکاتی که شما را در خرید یک دوربین با قیمت مناسب راهنمایی می کند، اریا سی سی تی وی آشنا شوید. انتخاب یک دوربین با قیمت مناسب بستگی به میزان تبحر و مهارتی دارد که شما در این چند سال توانسته اید تا آن ها به دست بیاورید. قیمت این دوربین ها تاثیرپذیر از موارد زیادی می باشد که اغلب باعث می شود تا قیمت هر کدام از آن ها با یکدیگر تفاوت پیدا کند. به شما توصیه می کنیم تا با تمام این موارد آشنا شوید و قابلیت های هر کدام از دوربین ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

دوربین مداربسته داهوا تحت شبکه مدل Dahua HDW2431TP-AS-S2

دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است. عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود. بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد.

دوربین مداربسته بولت HD فالکن 5 مگاپیکسل FC-1350-W

لنز موتورایز یا متغیر قابل تنظیم، این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید متناسب با پروژه‌ای که در حال اجرای آن هستید، تصمیم بگیرید. با استفاده از دوربین مداربسته با لنز موتورایز این کار به سادگی انجام خواهد شد. حال این باز یا بسته بودن زوایا، با اعداد فاصله کانونی مشخص می‌شود.

برخلاف گنبد ، دوربین برجک نیازی به باز کردن محفظه دوربین جهت حرکت جهتی که دوربین به آن اشاره دارد نیست. در این حالت هیچ گنبد آکریلیک وجود ندارد ، بلکه فقط یک لیوان در جلوی لنز قرار دارد. خرید دوربین برجک با LED مادون قرمز نیز امکان پذیر است اما استفاده از لنز واریفوکال معمولاً امکان پذیر نیست زیرا امکان تنظیم آن وجود ندارد. برای نصب دوربین فقط کافی است سوراخ هایی را در دیوار نصب کنید و موقعیت آن را حتی بدون باز کردن آن تنظیم کنید. درست مانند گنبدها ، یک دوربین برجک با فناوری آنالوگ یا IP در دسترس است.