دوربین مداربسته دیجیتال یا HD چیست ؟ یکی از انواع دوربین ها ..

کلمه Dome در زبان انگلیسی به معنای گنبد است و شکل کروی و گنبد مانند این دوربین کاملا متناسب با نام آن است. دوربین مداربسته دام عموماً کاربردهای غیر صنعتی دارند و بیشتر در فضای داخلی نصب می شوند، اما در بین آن ها می توانید نمونه خارجی نیز پیدا کنید.دوربین های دام معمولاً دید در شبی با برد متوسط دارند. می توان با توجه به شرایط، از دوربین دام مادون قرمز و یا دام ضد وندال استفاده نمود. به طور کلی جهت تصویربرداری آن برای بیننده مشخص نیست و اکثر این دوربین‌ها دارای لنز واید می باشند. کیفیت تصویر دوربین مداربسته آی پی در مقایسه با آنالوگ ها بسیار بالا تر است و برای تشخیص کیفیت آن از واحد پیکسل استفاده می شود.

به منظور استفاده از دوربین مدار بسته در محل خود می‌توانید دوربین مدار بسته را به صورت تکی و جدا‌گانه تهیه کرده و سپس تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای نصب را جدا تهیه کنید. اما پیشنهاد شرکت رهاورد نیرو خرید پکیج دوربین مدار بسته به علت صرفه اقتصادی و راحت‌تر بودن فرآیند خرید می‌باشد. پکیج دوربین مدار بسته که شامل دوربین مدار بسته، دستگاه‌های ضبط کننده، سیم، منبع تغذیه، فیش BNC و سایر تجهیزات نصب می‌شود متناسب با نیاز کاربر در دو نوع ۴ کانال و ۸ کانال عرضه می‌شود.

دوربین مداربسته داهوا HFW1200SP – دارای سنسور 1/2.7 اینچی Cmos – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای سرعت تصویر برداری 25 تا 30 فریم در… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1200TLP – دارای سنسور اینچی 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 40 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400DP – دارای سنسور 3.1 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای ابعاد241.8×90.4×90.4 میلی متر -… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200DP – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای ابعاد 241.8×90.4×90.4 میلی متر -… امروزه برای بالا بردن امنیت در تمامی اماکن از سیستم های امنیتی استفاده می شود.

  • دوربین های اسپید دام با رزولوشن تصویر بالا، در این مورد بسیار کارآمدتر هستند.
  • در حالی که در دوربین مداربسته لنز وری فوکال، باید در کنار خود دوربین باشید.
  • این نوع دوربین مدار بسته به عنوان جایگزین چراغ های بیرونی نصب می شوند.
  • هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند.

واژه مداربسته بیانگر این است که تصاویر ضبط شده توسط این دوربین در یک مدار بسته نشان داده می‌شود و یک حالت بخش خصوصی دارند و دسترسی به آن تصاویر توسط کاربر محدود می‌شود. همچنین چون این دوربین‌ها غالباً به صورت ثابت هستند، تصویربرداری آن‌ها در برگیرنده یک محیط و محدوده خاص می‌باشد. اگر قصد دارید تا کار نصب دوربین مداربسته را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه نصب برتر کمک بگیرید. اگر فکر می‌کنید که باید برای خانه خودتان از دوربین‌های مداربسته ارزان قیمت و با مگاپیکسل ضعیف کار کنید، کاملاً در اشتباه هستید.

نام تجاری پاناسونیک در سال 1955 ایجاد شد و برای اولین بار به عنوان یک نام تجاری برای سخنرانان صوتی استفاده شد. این نام ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می کند. پاناسونیک بعدا arya-cctv.ir به عنوان نام تجاری جهانی در مناطق مختلف و در گستره وسیعی از محصولات استفاده شد. قیمت مناسب ، نصب و راه اندازی آسان ، قابل اطمینان و طراحی زیبا حساب می آید. این سیستم بیشتر برای مصارف کوچک و استفاده‌های کوتاه‌مدت توصیه می‌شود.

بوکسور آمریکایی مسلمان شد + فیلم

محصولات شرکت پلکو به صورت جهانی توزیع می‌شود و می‌توان این محصولات را در فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها، ساختمان‌های اداری، کارخانه‌ها، دانشگاه‌ها و… یافت. محصولات نظارتی و دوربین مداربسته Pelco در مجسمه آزادی آمریکا، کاخ باکینگهام و کاخ ریاست جمهوری چین استفاده شده است. یونی ویو بخاطر سرعت رشد بالا و کیفیت ساخت محصولات بازار معروف انگلیس را نشانه گرفته است. در صدر این بازار لندن که بیشترین استفاده از دوربین مداربسته را در مدیریت شهری خود در سالهای اخیر در کارنامه خود داشته، قرار گرفته است . در واقع دوربین دام به معنی دوربین گنبدی شکل بوده و عنوان دوربین‌های سقفی نیز درباره آنها بکار می‌رود.

دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) (