دوربین مداربسته خانگی و شاخص هایی که باید در هنگام انتخاب آن در نظر بگیرید آونگ

مورد اول بدنه ی با جنس پلاستیک و مورد دوم بدنه ای با جنس فلز می باشد. در کل بدنه ای که با جنس فلز ساخته شود به دلیل اینکه دارای مقاومت بیشتری می باشد، از قیمت بالاتری برخوردار می باشد و بدنه ی دوربین هایی که از جنس پلاستیک هستند دارای قیمت کمتری می باشند. سومین نکته که نقش بسزایی در طول عمر و دوری از اسیب دوربین مدار بسته نقش دارد استفاده از انواع محافظ‌ها است. ممکن است پس از تعمیرات دوباره با مشکلات و نقص فنی در دوربین خود مواجه شوید.

یکی دیگر از حوزه‌های همراهی ایده آل گستر با مشتریان گرامی، فعالیت به عنوان نمایندگی تعمیرات تلفن پاناسونیک در تهران است . تعمیر تلفن پاناسونیک یکی از مهم‌ترین تخصص‌های تکنسین‌های کارآزموده و باتجربه این مجموعه، محسوب می‌شود. این نوع از دوربین ها به خاطر ثابت بودن فاصله کانونی، و پشتیبانی کم از ثبت تصاویر در شب، هزینه بالایی ندارند و مناسب مناطق مسکونی و کسب و کار های کوچک هستند.

اگرچه رزولوشن 1080p در اکثر دوربین‌های نظارتی پیشرفته به چشم می‌خورد، با این حال، مزیت‌های مدل‌هایی که سنسورهایی با رزولوشن‌های مختلف دارند، متفاوت است. برخی از دوربین های مدار بسته خانگی، لنزهای زوم اپتیکال دارند؛ ولی تقریبا همه‌ی آن‌ها مجهز به زوم دیجیتال هستند که هرچه را دوربین نظارتی ضبط می‌کند، برش می‌دهد و بزرگ می‌کند. هرچقدر عدد مگاپیکسل سنسور دوربین بیشتر باشد، می‌توانید به صورت دیجیتالی بیشتر زوم کنید و همه چیز را واضح‌تر ببینید. دوربین‌های مداربسته امروزی، به شما این امکان را می‌دهند که از هرجایی، چه با یک اپلیکیشن موبایل و چه با مرورگر اینترنت، بتوانید آن‌ها را چک کنید. فراموش نکنید که دوربین مداربسته خانگی برای این طراحی شده است که شما را از اتفاقاتی که در داخل خانه‌ی شما می‌افتد، مطلع کند. دوربین های مدار بسته Outdoor که مخصوص نصب در محیط های خارجی هستند طوری طراحی می شوند تا بتوانند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشند و اجزای داخلی آنها از تخریب مصون بماند.

آموزش نحوه سوکت زدن کابل شبکه

این دستگاه در مکان هایی مانند فروشگاه ها و مغازه های مختلف، ساختمان های مسکونی و تجاری و ادارات و سازمان های مختلف نصب می گردد. علاوه بر ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت، از دوربین های مدار بسته در ادارات و شرکت های مختلف برای نظارت بر عملکرد کارمندان نیز استفاده می شود. در این روزها که ایران تحریم است و محصولات خارجی وارد نمی شود، برند اکسوم توانسته است با دسترسی به تکنولوژی برتر، انواع اریا سی سی تی وی ای را تهیه کند که دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشند. شما با خرید این محصول دیگر نگران از دست دادن دارایی هایتان نباشید. می توانید لیست قیمت دوربین مداربسته برند اکسوم را در سایت سپنتا مشاهده کنید. یكی از تجهیزاتی كه به آن‌ها نیاز خواهید داشت سیستم دریافت تصاویر است.

دوربین‌های مداربسته که برای اولین بار در سال ۱۹۴۲ اختراع شدند امروزه به صورت چشمگیری مورد استقبال مردم قرار گرفته است و برای تأمین امنیت هر محلی از آن استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند و جایگزین شیوه‌های سنتی تامین امنیت شده‌اند. گوشی خود را به شبکه WIFI متصل کنید و یکی از اپلیکیشن‌های مربوط به دوربین مداربسته را نصب کنید. CamViewer، CCTV Viewer، SuperLive Pro، mCam View و EverFocus EPRO NVR از جمله اپلیکیشن‌های کاربردی برای دوربین مداربسته گوشی هوشمند است. پیچ گوشتی دوسو، پیچ گوشتی چهارسو، آلن، دریل دستی، گیره و کابل از مهم ترین ابزار های مورد استفاده در نصب دوربین های مداربسته هستند. ممکن است ابزارهای دیگری وجود داشته باشند که نصب را آسان تر کنند، اما معمولا از چنین ابزاری بهره گرفته می شود.

جهت دانلود لیست قیمت دوربین های مداربسته داهوا به توضیحات مراجعه نمایید.

این دستگاه اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های خارجی به راحتی به رایانه شخصی، DVR و غیره متصل شوند. دستگاه‌های متصل به طور معمول درایوهای سخت ، سی دی / دی وی دی و فلش مموری هستند. در شبکه های بزرگ آدرس های IP معمولاًً توسط DHCP اختصاص داده می‌شوند. (مخفف SNR یا S/N) معیاری است که در علم و مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد و سطح یک سیگنال مورد نظر را با میزان نویز پس زمینه مقایسه می‌کند.

  • این سیستم دارای دستگاهی بود که امکان دیدن و شنیدن صدای شخصی را که پشت درب بود، برای صاحب خانه فراهم می‌کرد.
  • دوربین QQ5 (دوربین مینی دی وی QQ5 / مینی دوربین فول اچ دی QQ5 / دوربین Mini DV QQ5 1080P Full HD)..
  • تا ایتکه در سال 1980 دوربین های مداربسته در سطح گسترده ای در سراسر آمریکا بخصوص در مراکز عمومی بکار گرفته شد.
  • استفاده از سایه بان فلزی روی دوربین مدار بسته که پوششی در مقابل گردو خاک و براده های جوشکاری می‌شود ولی این نکته را در نظر بگیرید که مانع از مک شدن دید دوربین نشود.

دوربین مداربسته داهوا HAC-HDW1400EMP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با… دوربین مداربسته داهوا HAC-ME1200BP-PIR – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 2.8 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه آلومینیومی و استاندارد…

شما می توانید از هر سیم کارتی مانند ایرانسل ،همراه اول یا رایتل در این دوربین ها استفاده کنید. پیش از اقدام برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است با ویژگی های بارز انواع دوربین ها و تفاوت های آنها آشنا شوید. مجموعه دوربین مارکت با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است. سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. دوست داریم بدانید که ما در دوربین مارکت خوشحال میشویم اگر شما با ما ارتباط بگیرید و ما بتوانیم کمکی به شما بکنیم.

دوربین مدار بسته DH-HAC-ME1200B-PIR