دوربین مداربسته تحت شبکه و تمام نکات مهمی که باید درمورد آن بدانید، خرید اینترنتی camera IP

به طوری کلی برای خرید دوربین مدار بسته مناسب بهتر است از افراد متخصص در این حوزه راهنمایی بگیرید و بهترین دوربین مدار بسته را با توجه به نیاز و هدفی که از خرید آن دارید و هم چنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، تهیه نمائید. اگر مطالعه مطلب ” مشاوره خرید دوربین مداربسته ” برای شما مفید بود و شما از علاقمندان به این حوزه می باشید، برای مطالعه سایر مطالب به وب سایت ما مراجعه فرمائید. امروزه با پیشرفت هایی که در دنیای علم و تکنولوژی رخ داده است، هر روزه انواع دوربین مداربسته با سیستم ها و ویژگی های مختلف در حال تولید هستند و شرکت ها و کمپانی های مختلفی در دنیا در حال تولید سیستم های نظارتی و تجهیزات آن ها می باشند. از جمله معروف ترین برند های تولید کننده دوربین های مدار بسته می توان به دوربین های هایک ویژن، دوربین های برند های لوک، دوربین های برند داهوا، دوربین های یونی ویو، دوربین های برند سونی، پاناسونیک، سامسونگ و … اشاره کرد.

زاویه دید در واقع میزان پوشش دهی دوربین مداربسته است , اینکه دوربین تا چه مسافتی را می تواند پوشش دهد بسیار اهمیت دارد . انتقال تصویر دوربین مداربسته در تمامی سیستم های مداربسته آنالوگ ، آنالوگ HD و تحت شبکه قابل انجام می باشد. یک TVL عبارت است از یک خط افقی یا عمودی که در دوربین مدار بسته باعث تشکیل رزولوشن می شود در واقع رزولوشن افقی یا عمودی در دوربین مدار بسته آنالوگ از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی TVL ساخته می شود که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد. رزولوشن در یک تعریف عبارت است از اندازه تصویر دوربین مدار بسته که از حاصل ضرب رزولوشن افقی ( تعداد خطوط عمودی بر حسب TVL) و رزولوشن عمودی ( تعداد خطوط افقی بر حسب TVL) به دست می آید. هر دوربین مداربسته شبکه برای ارسال و دریافت اطلاعات ازپروتکل ارتباطی مختص خود استفاده می کند. از این رو دوربین های با پروتکل متفاوت امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهد داشت و این موضوع باعث محدودیت های زیادی در دوربین مداربسته شبکه خواهد شد.

هلدینگ هایک ویژن تولید و تامین کننده انواع تجهیزات نظارتی از جمله دوربین های مداربسته و … است. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده است و در طی سالیان طولانی به علت تولید محصولات با کیفیت، خدمات رسانی خوب و تنوع بالا، به سرعت رشد کرده است. arya-cctv.ir هایک ویژن از بهترین برند های موجود در ایران می باشد. اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد.

قیمت دوربین مداربسته و برند های پرفروش بازار

ضمن اینکه ارتباط بیسیم دیجیتال و تحت شبکه بدون افت کیفیت تصویر و صداست و امواج نویز بر کیفیت تصویر بی تاثیر است. کمپانی های تولید کننده دوربین مداربسته در تلاش هستند تا با ارائه تکنولوژی های جدید قادر به جلب رضایت کاربران باشند از این رو بر روی دوربین های مداربسته از ویژگی های هوشمند و خاصی استفاده می کنند که سبب بهبود کیفیت تصاویر دریافتی می گردد. آنچه باید بدان توجه داشته باشید آن است که اگر دوربین مداربسته ای که خریداری می کنید مجهز به ویژگی های هوشمند بهبود کیفیت تصاویر باشد طبیعتا تصاویر را با کیفیت بهتری دریافت خواهید کرد. حداقل یک دوربین مداربسته می خواهید درب ورودی شما را بپوشاند، و بالقوه یک دوربین مدار بسته در پشتی شما را کنترل کند، زیرا اینها اغلب نقاط اصلی ورود هستند. پنجره با دسترسی به طبقه همکف نیز از نقاط اصلی آسیب پذیری است و می توان آنها را با خرید دوربین مداربسته، سنسور پنجره یا هر دو کنترل کرد.

دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد. (رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل)در این چیپ ها تنظیمات انجام شده توسط منو دوربین قابل ملاحظه می باشند. در این چیپ ها تنظیمات انجام شده توسط منو دوربین تا حدودی تغییر در تصویر ایجاد می کنند. کیفیت تصویر آن از چیپ Sony پایینتر و نسبت به چیپ های OV بالاتر می باشد. این پردازنده که شامل چیپ های تصویر AR0130 ، AR0141 و AR0230 می شوند. از نظر هزینه نسبت به چیپ Sony از قیمت پایین تری برخوردار است اما از چیپ OV گرانتر می باشد.

با وجود زمان کم حضور این برند در بازار رقابتی محصولات امنیتی و نظارت تصویری، اما این برند توانسته خود را در لیست بهترین مارک دوربین مداربسته در بسیاری از کشورها از جمله در ایران قرار دهد. شرکت ایده آل گستر با سابقه دو دهه فعالیت به عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران، به یک نام مورد اعتماد در میان مشتریان و علاقمندان به این برند محبوب ژاپنی تبدیل شده است. یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت ایده آل گستر، نصب و راه‌اندازه انواع مراکز سانترال است. این مهم با اتکا به تکنسین‌های فنی و مجرب که در این نمایندگی سانترال پاناسونیک حاضر هستند، حاصل می‌شود. به عنوان یک نمایندگی تلفن پاناسونیک ، ایده آل گستر در زمینه کلیه خدمات مبتنی بر تلفن از جمله عرضه تلفن بیسیم و تلفن رومیزی اورجینال، تلفن سانترال و تلفن پاناسونیک تحت شبکه و خرید تلفن ویپ حضوری پررنگ را در بازارهای داخلی تجربه کرده است.

همانطور که می دانید برای اینکه یک سیستم مدار بسته برای کنترل و نظارت بر یک مکان نصب شود، نیاز به تهیه وسایل و تجهیزات نصب است. اما نکته قابل توجه آن است که اگر از نوع دوربینی که می خواهیم در یک مکان نصب کنیم اطلاع درستی نداشته باشیم، در انتخاب و خرید تجهیزات نصب و راه اندازی آن ها با مشکل مواجه می شویم. اسم این دوربین مداربسته حاکی از آن است که تنها در مصارف صنعتی کاربرد دارد، در حالی که این گونه نیست.

اینفوگرافیک | رتبه اینترنت در ایران به پله آخر…

شما باید برخی از جزئیات فنی در مورد سیستم امنیتی خود را در نظر بگیرید. ابتدا اطمینان حاصل کنید که دوربین های شما می توانند فیلم های HD ضبط کنند. در مرحله بعد، تجهیزات اضافی مورد نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید. برخی نیز گزینه ذخیره سازی ابری را ارائه می دهند، به این معنی که ویدیوی ضبط شده را به صورت آنلاین ذخیره کنید. محیط باید به گونه ای انتخاب شود که امکان دسترسی سارقان به دوربین و پوشاندن آن وجود نداشته باشد.

تصویری غم انگیز از شهادت یک مادر و کودک در آغوش یکدیگر…

این دوربین ها معمولا کاربردهای غیر صنعتی دارند و در فضاهای داخلی نصب می شوند. همچنین به علت زاویه دید گسترده و امکان چرخش و تنظیم لنز کاربرد گسترده ای در سیستم های نظارتی دارند. مشخص نبودن مکان لنز از ویژگی های خاص این دوربین است همچنین ظاهر زیبا و تنوع بالای مدل در این نوع دوربین محبوبیت آن را بالا برده است. دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A51P – دارای سنسور 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی با استاندارد مقاومتی IP67… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1500THP-I8 – دارای سنسور 1/2.7 اینچیCMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه پلاستیکی با…

دوربین مکعبی رایج ترین انواع دوربین ها برای سیستم های بی سیم هستند. دوربین های کیوب برای شرایط و موقعیت های خاص استفاده می شود و از انواع آن می توان به دوربین مداربسته IP ویووتک اشاره کرد. در سال های اخیر هزینه ی نصب دوربین مداربسته تحت شبکه بسیار کاهش پیدا کرده است. دوربین های مداربسته توسط تولید کنندگان و با مارک های مختلف و مدل های متنوع و کیفیت های متفاوت برای کاربردهای گوناگون به بازار ارائه میشوند. همانند تمامی اجناس و کالاهای موجود در بازار، تجهیزات مداربسته نیز از کیفیت و قیمت های متنوعی بسته به کمپانی تولید کننده و کشور صادر کننده برخوردارند. دوربین های مدار بسته با توجه به پارامترهای مختلف دسته بندی میگردند.

  • بدنه فلزی مقاوم دراین دوربین‌­ها در انواع مختلف دام و بولت از دیگر ویژگی­‌های برند پارس بین است .
  • این دوربین ها قابلیت زوم اپتیکال تا 50 برابر را در نسخه های متفاوت خود دارا هستند.
  • در این مقاله به بررسی قیمت های دوربین مداربسته خانگی خواهیم پرداخت.
  • در سال های اخیر هزینه ی نصب دوربین مداربسته تحت شبکه بسیار کاهش پیدا کرده است.
  • دوربین مداربسته خریداری شده خود را در بیرون از منزل نصب کنید، خصوصیات مربوط به توانایی تصویربرداری دوربین در نور کم، در میان مشخصات فنی دوربین مداربسته اهمیت پیدا خواهد کرد.