دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دور دید تک

یک لب کوچک در نوک لنز دوربین های بولت قرار گرفته است که از لنز در مقابل شرایط آب و هوایی نامساعد و سایر عوامل خارجی آسیب زا جلوگیری می کند. استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. این دوربین ها که نام اصلیشان دوربین های بادی body camera می باشد دوربین های مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد. می توانند از شبکه داخلی به شبکه اینترنت متصل شوند و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق کنترل شوند. مهمترین ویژگی این دوربین ها قابلیت جابجایی لنز می باشد و همین موضوع کاربری آنها را افزایش داده است.

  • این دوربین ها گرمای محیط، اجسام و افراد را تشخیص داده و هر دما را با یک رنگ نشان می دهند.
  • لذا همچنان تقاضای دوربین های آنالوگ در بازار ایران بسیار بالاتر از دوربین های ip و تحت شبکه است.
  • تیم امنیتی شما با داشتن دوربین PTZ (Pan Tilt & Zoom) می توانند کنترل کاملی بر آنچه ثبت شده است ، داشته باشند.
  • منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود.
  • “نظارت” بخش مهمی از جامعه‌ی امروزی انس‌آنها را تشکیل می‌دهد و به همین دلیل، روز به روز به محبوبیت دوربین‌های مداربسته افزوده می‌شود.

این امر باعث شد که دوربین های تحت شبکه در پردازش اطلاعات سرعت بیشتری داشته باشند و با مجهز نمودن این دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک دوربین مداربسته پیشرفته دریافت نمود. دوربین های تحت شبکه به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود. این برق رسانی به این دوربین ها از طریق مبدل PoE از بستر کابل شبکه انجام می شود و نیازی به سیم کشی برق نخواهد بود که این امر منجر به کاهش هزینه های جانبی شما خواهد شد. PTZ در واقع مخفف Pan (چرخش)، Tilt (دوران)، Zoom (بزرگنمایی) می باشد.

دوربین‌های کیفیت بالا (HD)

از این دوربین‌ها معمولاً در فضاهای مورد استفاده قرار می‌گیرد که نیاز به مشاهده تصاویر به صورت غیر محسوس وجود داشته باشد و یا فضای مناسب جهت نصب دوربین‌های دام وجود نداشته باشد. ممکن است بدنه این نوع دوربین‌ها کوچک نباشند ولی لنز نصب شده بر روی دوربین مدار بسته مینیاتوری بسیار کوچک است و در صورت خرابی امکان تعویض و یا ارتقای لنز وجود ندارد. نصب انواع دوربین مدار بسته در محیط منزل و یا کار به عنوان یک عامل بازدارنده جدی برای مجرمان و هرکسی که فعالیت غیرقانونی انجام می دهد ، عمل می کند. دید دوربین مداربسته هر کسی را که قصد انجام جرم را از این کار داشته باشد منع می کند. اکنون می خواهیم برایتان مزایای برتر نصب دوربین های مدار بسته برای اکثر کسب و کارها را برایتان شرح دهیم. در محیط های خرده فروشی بسیار محبوب بوده و به عنوان بهترین دوربین مدار بسته برای مکان های تجاری که دارای یک شیء با ارزش خاصی هستند ، برای محافظت در نظر گرفته می شوند.

دوربین مداربسته Dahua مدل HAC-HFW1509TLM-A-LED

این پوشش ، دوربین را از برف و باران، یخ بندان ، گرد وغبار ، تگرگ و … دور نگه میدارد. با توجه به ضد آب بودن بدنه (IP66 بودن) این دوربین ها و شکل خاصشان این دوربین های برای محیط های بیرونی یا شرایط سخت آب و هوایی مناسب هستند. این دوربین ها با کیفیت های متفاوتی به صورت شبکه و آنالوگ و AHD ساخته می شوند و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند. این دسته از دوربین های مدار بسته حرفه ای را می توان در صنایعی همچون کارخانه ها و کشاورزی به کار برد. آنها نه تنها تصاویر بسیار با کیفیتی را ضبط می کنند ، لکه پیامی را ارسال کرده و اعلام می کنند که فضای شما تحت نظر است.

تکنولوژی دوربین های امنیتی

دوربین مدار بسته بولت قابلیت گردش ندارد ولی در عوض می تواند فواصل طولانی را پوشش دهد. دوربین های بولت معمولا اندازه کوچکی دارند و در شرایط بد نوری و تاریکی نیز قابلیت تصویر برداری را دارند. این امر موجب می‌شود که دوربین‌ها در هر شرایطی کارایی خود را داشته باشند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم دوربین مداربسته مانیتورینگ رفت‌وآمد و ضبط ویدیو برای مواقع بسیار ضروری می‌باشد. در این مقاله سعی کردیم انواع دوربین‌های مدار بسته و کارایی آن‌ها را برای شما شرح دهیم، که امیدواریم در خرید دوربین مدار بسته مورد استفاده شما قرار گیرد.

با لمس یک دکمه‌، لنز دوربین می‌تواند به چپ و راست بچرخد‌، به سمت بالا و پایین متمایل شود و یا زوم کند. اگر یک محافظ امنیتی داشته باشید که در حال مشاهده یک فید ویدیوی زنده در سایت است این یک گزینه ایده آل از بین انواع دوربین مداربسته است. همانطور که می دانید دوربین های مداربسته از لحظ تکنولوژی به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند که یکی از آن ها دوربین مداربسته آنالوگ و دیگری اریا سی سی تی وی دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد. تیم امنیتی شما با داشتن دوربین PTZ (Pan Tilt & Zoom) می توانند کنترل کاملی بر آنچه ثبت شده است ، داشته باشند. با لمس یک دکمه ، لنز دوربین می تواند به سمت چپ و راست حرکت کند ، به سمت بالا و پایین کج شود یا در داخل و خارج بزرگنمایی کند. این گزینه ایده آل است اگر یک محافظ امنیتی داشته باشید که یک ویدیوی زنده را در سایت نظارت می کند.