دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دور دید تک

اما لازم است در رابطه با انواع لنزها نیز اطلاعاتی داشته باشید تا هنگام خرید دوربین‌ مدار بسته با توضیحات فروشنده دچار سردرگمی نشوید. از دوربین های مداربسته اسپید دام در محیط‌هایی استفاده می شود که احتیاج به زاویه دید گسترده ای است. این نوع از دوربین ها از لحاظ شکل ظاهری به صورت گنبد یا نیم دایره است. زاویه دید دوربین به دلیل پوشش محافظ این نوع از دوربین ها مشخص نمی باشد. متخصصان ما در کلیه بخش‌ها همواره سعی می‌کنند تا مشتریان را با ارائه خدمات کامل و جامع راضی نگه دارند. توجه ما به امنیت، کیفیت و همینطور قیمت مناسب در بخش راه اندازی، نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته است، کافیست یک تماس برقرار کنید.

  • بنابراین حتی هنگامی که از راه دور کنترل نمی شود ، دوربین می تواند یک منطقه بسیار بزرگتر را پوشش دهد و همان کار چندین دوربین استاتیک ( ساکن ) را انجام دهد.
  • دوربین های مداربسته لامپی برای ذخیره تصاویر وفیلم ها از مموری بهره می برند .
  • شکل آن‌ها استوانه ای است و توانایی مشاهده مسافت‌های طولانی را دارند.
  • در واقع کاربر اگر می خواهد که دوربین مداربسته فقط از یک قسمت تصویر برداری کند و میدان دید مشخصی را تحت پوشش قرار دهد، باید از این دوربین ها استفاده کند.
  • پردازنده اصلی نه تنها وظیفه پردازش و فشرده سازی تصویر را بر عهده دارد، بلکه عملکردهای شبکه را نیز انجام می دهد.

دوربین های مداربسته در حالت کلی به دو دسته دوربین های فضای داخلی یا ایندور و فضای بیرونی یا فضای بیرونی یا اوتدور دسته بندی می شوند. از جمله دوربین های ایندورمی توان به دوربین های مداربسته بولت، اسپید دام یا PTZ و از نمونه های اوتدور نیز می توان به دوربین های چشم ماهی، دوربین مداربسته دام و غیره اشاره نمود. این دوربین ها دارای شکلی گنبدی رو به پایین هستند و عمده استفاده آنها در محیط های بسته است.

سیستم نظارت تصویری ویژه

دوربین بولت به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع دوربین مدار بسته به شمار می رود. این نوع دوربین را می توانید در ابعاد متفاوت و انواع مختلفی مشاهده کنید. همچنین در میان دیگر مدل ها به عنوان دوربین‌های قدرتمند شهرت یافته اند. بعلاوه آنکه بهترین دوربین‌های مدار بسته برای محیط‌ های بزرگ و باز مانند سالن‌های تولیدی می باشند. در بسیاری از اماکن که نیاز به نصب چندین دوربین است، می‌توان به جای آن‌ها فقط یک دوربین‌ مداربسته اسپیدامنصب کرد. دلیل این امر آن است که این دوربین‌ها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۱۸۰ درجه عمودی را دارند.

این دوربین ها علاوه بر کارایی معمول برای امورات جنایی، شناسایی مجرمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. بعد از اینکه نام کاربری و رمز عبور را وارد کردید پیامی برای شما به عنوان فعال نمودنActiveX نمایان می شود که با کلیک کردن روی آن، این گزینه فعال خواهد شد. بعد از وارد شدن به منوی شبکه بایدIP یا شناسه دوربین خود را تنظیم نمایید. پس از آن با استفاده از مانیتوری که به آن وصل است، به منوی آن دسترسی پیدا کنید.

اگر می خواهید که دوربین ها فاصله کانونی خود را با سوژه ی مدنظرتان کم و زیاد کند، می توانید از دوربین مداربسته با لنز متغیر استفاده کنید. در این مدل از دوربین مداربسته، تغییرات فاصله ی کانونی به صورت دستی و یا از طریق گوشی انجام می شود و شما می توانید از قابلیت تنظیم فوکوس نیز بهره مند شوید. این نوع دوربین ها کیفیت بسیار خوبی دارند بطوریکه میتوان در طول شبانه روز ، از آنها تصاویر باکیفیت و خوبی را دریافت کرد.

کاربران می توانند با توجه به نیاز امنیتی و محل نصب آن ها، اندازه های مختلف دوربین ها را انتخاب کنند. برای مثال اگر از دوربین مداربسته در بیرون ساختمان استفاده می کنید بهتر است از دوربین بزرگ استفاده کنید تا علاوه بر تصویر برداری با کیفیت به لحاظ روانی، سارقان را از منطقه دور کند. در سویی دیگر اگر می خواهید دوربین اریا سی سی تی وی مخفی نصب کنید باید از دوربین های کوچک تر استفاده کنید و محل نصب را به گونه ای انتخاب کنید تا دوربین جلوی دید افراد نباشد. به عنوان مثال با کیفیت ترین دوربین آنالوگ TVL700 کیفیتی در حدود نیم مگاپیکسل دوربین های امروزی که کیفیت آنها بر اساس مگاپیکسل بیان می شود را دارد که قطعا کیفیتی پایین محسوب می شود.

پخش همکار دوربین مدار بسته و دی وی آر و ان وی آر NVR & DVR