دوربین مداربسته برای مغازه ارزان قیمت ⭐️بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بیسیم | arya-cctv

کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد. برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند. در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند. در مکانیزم WDR دوربین به دو CCD سرعت بالا و سرعت پایین مجهز شده است. در ابتدا CCD سرعت پایین (با مدت زمان نوردهی زیاد) و سپس CCD سرعت بالا (با مدت زمان نوردهی کم) تصویر را پیمایش میکنند.

  • این دوربین ها به منظور حفظ محیط و اموال موجود در فضای باز استفاده می شوند.
  • این دوربین نه تنها افراد را شناسایی می‌کند، بلکه با عملکرد پانگ، در واقع آن‌ها را دنبال می‌کند و آن‌ها را در مرکز کادر نگه می‌دارد.
  • اگر بدنبال دوربین مداربسته ارزان قیمت با کیفیت و با گارانتی معتبر هستید، می توانید به صورت آنلاین از وبسایت دیجی رانو ثبت سفارش کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره تماس زیر ارتباط حاصل فرمایید و از تجریبات تیم فنی دیجیرانو استفاده نمایید.
  • اگر قصد نصب دوربین مداربسته در محیط بیرونی از منزل را دارید باید به نکات گفته شده در قسمت های قبل توجه کنید.

اگر کیفیت دوربین ۷۲۰p باشد، معمولا تصویر نسبتاً واضحی را ارائه می دهد. اما به یاد داشته باشید که کیفیت دوربین با ۱۰۸۰p می تواند جزئیات بیش تری را در اختیار شما قرار دهد. با این کیفیت در تصویر دیگر نیازی به ذخیره سازی زیادی ندارید و تقریبا در همه گوشی های تلفن همراه، تبلت ها و لپ تاپ ها تصویر با تمامی جزئیات به راحتی قابل مشاهده است. در واقع اکثر دوربین های مدار بسته برای فضای باز، دارای رتبه ۶۶ IP هستند. به این معنا که در برابر ورود گرد و غبار و رطوبت محافظت ایجاد می‌کنند.

مزایای خرید دوربین امنیتی eufy 2K

دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد . برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید.

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

خوشبختانه دوربین داخلی eufy 2K، با Siri کار می‌کند، بنابراین ما می‌توانیم با درخواست از دستیار صوتی مورد اعتمادمان، علاوه بر الکسا و دستیار Google، فیلم زنده را در تلفن‌هایمان مشاهده کنیم. اکنون که دوربین، پایگاه داده‌ای از چهره‌های آشنا داشته باشد (نگران نباشید، چهره‌های مجله خبری دوربین مداربسته آریا آشنای دوربین شما در حساب شما باقی می‌ماند و در تشخیص چهره سایر کاربران Nest استفاده نمی‌شود)، می‌توانید اعلان‌های خود را پیکربندی کنید. Nest Cam تمامی چهره‌هایی را که می‌بیند را شناسایی کرده و از شما می‌خواهد تا با استفاده از برنامه همراه، نامی برای آن چهره‌ها بگذارید.

http://66toolkit.ir

لورکس متخصص دوربین‌های امنیتی با کیفیت حرفه‌ای برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی است. دوربین‌های ضد آب و گرد و غبار فضای بیرون این شرکت، دارای وضوح 4K و توانایی فیلمبرداری کامل دید در شب هستند. پلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. برند پاناسونیک یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.

چند تا نکته در مورد نصب دوربین مداربسته