دوربین مداربسته برای مغازه ارزان قیمت ⭐️بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بیسیم | arya-cctv

خوشبختانه دوربین مداربسته مذکور دارای قابلیت دید در شب بوده و می‌تواند تا 25 متر را در تاریکی و شرایط نور کم نشان دهد. مجموعه دیجی رانو در کنار دوربین های مداربسته خارجی در راستای حمایت از تولید ملی، از بین کلیه شرکت های تولیدکننده در کشور، بهترین برند های دوربین مداربسته ایرانی را به شما مشتریان و همکاران عزیز معرفی نمود. اگر بدنبال دوربین مداربسته ارزان قیمت با کیفیت و با گارانتی معتبر هستید، می توانید به صورت آنلاین از وبسایت دیجی رانو ثبت سفارش کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره تماس زیر ارتباط حاصل فرمایید و از تجریبات تیم فنی دیجیرانو استفاده نمایید. شرکت فلیر یک شرکت آمریکایی و ارائه دهنده محصولات نظارت تصویری یکی دیگر از 10 برند برتر دوربین مداربسته است.

دید در شب Star Light

این شرکت چینی که سابقه طولانی در تولید دستگاه‌های نظارتی و خدمات مرتبط با آن دارد، به عنوان مخترع و صاحب امتیاز فناوری HDCVI شناخته می‌شود. این فناوری که به یک استاندارد در زمینه دوربین‌های مداربسته تبدیل شده، امکان انتقال چهار سیگنال تصویر، صوت، دیتا و برق را از طریق کابل کواکسیال فراهم می‌کند. دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P یکی از محصولات شرکت داهوا است که از فناوری HDCVI استفاده می‌کند.

  • یکی از ویژگی‌های ضروری در هر دوربین امنیتی کیفیت ویدیو با تصویر واضح و دقیق بود.
  • بنابراین شرکت هایک ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید.
  • محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد.
  • اما قیمت بسیار بالای دوربین های برند اکسیس باعث شده مشتریان به برندهای دیگر همچون هایک ویژن و هایلوک به دلیل مناسب بودن کیفیت و قیمت، رجوع کنند.
  • این شرکت یکی از برندهای دوربین مداربسته ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است .
این برند با حذف دوربین‌ های آنالوگ و تمرکز بر روی دوربین‌ های تحت شبکه، دوربین‌ هایی قوی و باکیفیت ارائه کرده است. به همین دلیل دوربین های مداربسته پاناسونیک در ایران محبوبیت چندانی ندارد. به همین مجله خبری دوربین مداربسته آریا دلیل باید در زمان انتخاب و خرید دوربین‌ های مداربسته به این موضوع دقت داشته باشید. بهتر است از برندهایی که عمل ضبط را با کمترین حجم و مطلوب‌ ترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌ دهند، استفاده کنید.

نقاط ضعف دوربین مداربسته آویجیلون

یکی از مزیت های دوربین مداربسته هایک ویژن این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است و با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می شود. به دلیل اتفاقاتی مثل سرقت، بسیاری از افراد همواره دچار نگرانی بوده و ترک فروشگاه استرس زیادی برای آن‌ها به همراه دارد. در کنار راهکار‌های معمول، استفاده از دوربین‌های مداربسته بهترین روشی است که می‌توانید در قالب آن امنیت مغازه خود را تضمین کنید. در هنگام خرید دوربین مداربسته لازم است موارد مختلفی از جمله محیط مغازه، بودجه در اختیار و ویژگی‌های مورد نیاز را بررسی کنید. در بازار دوربین‌های مداربسته انواع و اقسام مدل‌ها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. فروشگاه مبیت بسیاری از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه را به فروش می‌رساند که می‌توانید آن‌ها را با گارانتی معتبر خریداری کنید.

دستگاه ضبط دی وی آر

سیگنال تولیدی در دوربین‌های تحت شبکه دیجیتال است و از نویز‌های آنالوگ محیط تاثیر کمی را می‌پذیرد و در نتیجه تصویری با کیفیت مناسب حتی در شرایط نویز الکترومغناطیسی زیاد ارائه می‌دهد. این در حالی است که شاید استفاده از دوربین اسپید دام در اغلب محیط‌های اداری و مسکونی لازم نباشد. به عبارتی مثلا لازم است در یک مجموعه در برخی نقاط تعداد زیادی دوربین مدار بسته نصب شوند در حالی که در نقاط دیگر فقط یک شمای کلی از محیط مورد توجه باشد. در این مقاله بیشتر سعی خواهیم کرد منظور از دوربین مدار بسته صنعتی مناسب برای مناطق صنعتی با ریسک پایین را شرح دهیم. دوربین‌های محیط‌های خاص‌تر مانند سکوهای دریایی، پالایشگاه‌ها و … به صورت مجزا بررسی شده‌اند. شما می‌توانید تصاویر را روی کارت حافظه micro SD ذخیره کرده و هر زمانی که نیاز پیدا کردید، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

http://66toolkit.ir