دوربین مداربسته ایمن صنعت

حتماً از نصاب دوربین مداربسته تقاضا کنید که در صورت نیاز برای پشت‌بام منزل شما یک دوربین مداربسته نصب کند. یکی از بهترین کارها برای اینکه در آرامش کامل به کارهای روزمره خود در خارج از خانه بپردازید، استفاده از دوربین مداربسته برای منزل هست. دوربین های مدار بسته نسبت به ویژگی ها و کاربرد ها به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند که در ادامه به طور کامل شرح داده می شوند. دوربین مداربسته پینهول یا مینیاتوری دوربین‌های کوچکی می باشند و از نوع دوربین‌های مداربسته مخفی‌اند. در نظر داشته باشید که همه سرویس‌های ابری یکسان نیستند، حتی برای یک دوربین مشخص. بسته به شرکت سازنده، دوربین نظارتی خانه شما برای مدت زمان‌های مختلف، حجم متفاوتی از ویدئو را ذخیره می‌کند.

سیستم‌های دوربین پیشرفته‌تر از دوربین‌های مادون قرمز یا دید حرارتی برای مناطق کاملاً تاریک استفاده می‌کنند . این گزینه اما برای هر خانه ای ضروری نیست اما قطعا گزینه خوبی برای فضاهای تجاری است. چرا از یک دوربین امنیتی مدرن چنین انتظاری ندارید؟ HD یا Hi-def به معنای وضوح 1080p است. دوربین‌های 4K یا Ultra-HD (یا UHD) نیز هستند، اما اگر در فیلم ضبط شده توسط دوربین های HD شفاف و متمایز است و به شما و مقامات مجری قانون اجازه می دهد تا کوچکترین جزئیات را تشخیص دهید. اینها با یک دوربین یک منطقه بزرگتر را پوشش می دهند و اغلب نیازی به نصب چندین دوربین را از بین می برند. دوربین‌های IP ثابت در یک موقعیت ثابت عمل می‌کنند و لنز آن ها قابلیت زوم و یا دوربین امکان چپ و راست رفتن را ندارد و یک نمای واحد را در میدان دید دوربین ارائه می‌دهند و به طور مداوم سوژه‌ها را در یک کادر از پیش تعیین‌شده زیر نظر دارند.

دوربین مداربسته IP اسپرادوSNC-6222N

انواع مختلفی از دوربین های با تکنولوژی آنالوگ HD وجود دارند که شامل AHD ،HDTVI ،HDCVI و HDSDI می باشند. برند arya-cctv.ir یا عواملی مانند کیفیت تصویر دوربین مداربسته و … تاثیر زیادی بر قیمت این محصول دارند. دوربین های مداربسته تحت شبکه تصاویر ویدئویی را با رزولوشن های 1،2،3،5 و 11 مولتی پیکسل ضبط می‌کنند. در این دوربین ها برخلاف دوربین های آنالوگ، جزئیات تصاویر مانند شماره پلاک اتومبیل‌ها هم قابل خواندن هستند. به دلیل کیفیتی دوربین های دیجیتال در فضاهای بزرگ قابل استفاده هستند.

سیستم دوربین های مدار بسته آنالوگ از یک یا چند دوربین آنالوگ، یک دستگاه dvr و کابل کواکسیال جهت نصب و اتصال دوربین ها به دستگاه دی وی آر تشکیل شده اند. تصاویر ضبط شده در این نوع دوربین های مدار بسته به صورت آنالوگ به دستگاه دی وی آر ارسال شده و در آن جا پس از پردازش، به فرمت دیجیتال تبدیل می گردد. دوربین های مدار بسته آنالوگ به نسبت دیگر دوربین های مدار بسته ای که در حال حاضر وجود دارند از کیفیت پایین تری برخوردار می باشد.

دوربین مداربسته فایروال

همچنین برای کالاهای با حجم بالا فقط ارسال از طریق تیپاکس و باربری و به صورت کرایه پس پرداخت امکان پذیر می‌باشد. شما می توانید برای آگاهی از قیمت دوربین مداربسته از سایر موارد نیز اطلاعات زیادی کسب کنید. به عبارتی شرکت هایی که قیمت دوربین مداربسته را مشخص می کنند، علاوه بر موارد فوق، به موارد دیگری نیز اشاره خواهند کرد.

این نوع دوربین بیشتر برای امنیت و نظارت در محیط داخلی و فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکل دوربین باعث می‌شود افراد نتوانند به راحتی تشخیص دهند که دوربین از کدام سمت تصویر برداری می‌کند. این برند با ترکیب فناوری‌هایی مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی در دوربین‌ها و نرم‌افزارهای مدیریت یکپارچه، راه‌حل‌های نظارت تصویری کاملی ارائه می‌دهد. با توجه به محیط هنگام خرید این دوربین ها باید به اندازه فاصله کانونی لنز توجه نمود که هر چه فاصله کانونی لنز بیشتر باشد زاویه دید کمتر و فاصله بیشتر و یا هر چقدر فاصله کانونی کمتر زاویه بیشتر و فاصله کمتری می توانیم داشته باشیم. این حرکاتی است که دوربین می تواند هنگامی که شخصی از راه دور آن را با استفاده از رایانه یا جوی استیک کنترل می کند انجام دهد. این نوع دوربین را می توان از راه دور از ضبط کننده ، کامپیوتر یا حتی از طریق تلفن همراه کنترل کرد.

  • اگر در مورد مدت زمان ضبط دوربین مدار بسته سوالی داشتید نیز میتوانید با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید.
  • در عصر تکنولوژی، افراد به دنبال راه‌کارهای امنیتی بهتر و کارآمدتر برای حفظ امنیت و جلوگیری از اقدامات مجرمانه هستند.
  • دوربین‌های IP ثابت در یک موقعیت ثابت عمل می‌کنند و لنز آن ها قابلیت زوم و یا دوربین امکان چپ و راست رفتن را ندارد و یک نمای واحد را در میدان دید دوربین ارائه می‌دهند و به طور مداوم سوژه‌ها را در یک کادر از پیش تعیین‌شده زیر نظر دارند.
  • این دوربین ها دارای شکلی گنبدی رو به پایین هستند و عمده استفاده آنها در محیط های بسته است.