دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | arya-cctv

بنابراین یکی از دلایل گرانی دوربین های مداربسته پاناسونیک را می توان IP بودن آنها دانست. تجهیزات دوربین مدارسته شامل دوربین، دستگاه دی وی آر یا ان وی ار و کابل های رابط می باشد. نمایندگی مرکزی هایک ویژن ارائه دهنده تمام تجهیزات دوربین مدار بسته می باشد. اگر تا به حال بروشور دوربین های مداربسته را دیده باشید با ده ها گزینه های مختلف، عکس های محصولات، مشخصات و قیمت های مختلف مواجه شده اید، ممکن است در چنین شرایطی گیج شده باشید و از خیر انتخاب دوربین مداربسته گذشته باشید.

۳-تکنولوژی دوربین مداربسته :

دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد. در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند.

سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مداربسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کند. و اجناس بی کیفیت بازار به دست شما میرسد.خرید دوربین های مداربسته معتبر مجله خبری دوربین مداربسته آریا و برند به دلیل نواسانات شدید ارز موجب میشود شمامبلغ بیشتری نسبت به اجناس بدون برند و نا معتبر پرداخت کنید. سلام حجت جان، دوربین های برایتون داخل ایران هستند اما بعضی از سرورهای این دوربین مداربسته خارج از ایران هستند.

  • در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.
  • دوربین‌های ضد آب و گرد و غبار فضای بیرون این شرکت، دارای وضوح 4K و توانایی فیلمبرداری کامل دید در شب هستند.
  • به دلیل شرایط خاص در محیط‌های صنعتی و این که خطاهای کوچک در سیستم‌ها می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به وجود آورد استاندارهای سختگیرانه تری برای تجهیزات مورد استفاده در مناطق صنعتی وجود دارد.
  • همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود.

علاوه بر این، صدای دو طرفه برای جلوگیری از نفوذ افراد ناشناس مؤثر است. این دوربین نه تنها افراد را شناسایی می‌کند، بلکه با عملکرد پانگ، در واقع آن‌ها را دنبال می‌کند و آن‌ها را در مرکز کادر نگه می‌دارد. این ویژگی، فوکوس هوشمند، چیزی است که در هیچ دوربین امنیتی دیگری سراغ نداریم، بنابراین با میدان دید 180 درجه‌ای آن، مطمئناً هیچ چیز را در خانه‌تان از دست نمی‌دهید.

دید در شب Star Light

در این مقاله به همراه وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران خریداران را با چالش های زیادی رو به رو خواهد کرد. یکی از سوالات مطرح شده در این میان این است که کدام مارک دوربین مداربسته بهتر است. یونی ویو از دیگر برندهای چینی موفق در عرصه تولید و ارائه سیستم‌‌‌ های امنیتی و حفاظتی در جهان می‌ باشد. کمپانی یونی ویو در تولید دوربین مداربسته تحت شبکه یا همان IP بسیار قدرتمند و موفق می‌ باشد. این برند سعی دارد با ارائه محصولات پیشرفته و حرفه‌ ای در صنعت امنیت نظارتی به جایگاه ویژه‌ ای دست پیدا کند. همانطور که در سالهای اخیر تولید کنندگان دوربینهای تحت شبکه بیشتر و بیشتر وارد بازار شده اند به مراتب کار این توسعه دهندگان و تولید کنندگان دستگاه های ذخیره ساز تصویر نیز بیشتر و بیشتر شده است و به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

http://66toolkit.ir