دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | arya-cctv

در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید. در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، مجله خبری دوربین مداربسته آریا خاموش می شوند. همچنین محدود بودن مدل هایی از دوربین که همزمان با تصویر، صدا را نیز ضبط می کنند در این برند محدود می باشد. این به شما کمک خواهد کرد که تصور کنید که چه نوع دوربین و با چه ویژگی هایی نیاز دارید.

هایلوک از دیگر شرکت‌ های قوی ارائه‌ دهنده دوربین‌ های مداربسته باکیفیت می‌ باشد. دوربین‌ های مداربسته هایلوک با وجود قابلیت‌ های مختلف با قیمت بسیار پایین و مناسبی ارائه می‌ شوند. دوربین های مجهز به استارلایت به گونه ایی طراحی شده اند که به نسبت سایر دوربین های مداربسته دیافراگم گشادتری دارند. این امر موجب می شود نور بیشتری از طریق لنز به سنسور دوربین منتقل شود. در چنین شرایطی دوربین star light نیز قادر است تصاویر رنگی و با کیفیتی را به ثبت برساند. با بهره گیری از تکنولوژی starlight می توانید جزئیات تصویر را با کیفیتی قابل قبول مشاهده کنید.

  • BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد.
  • مثلا پیشنهاد ما به شما برای محیط های داخلی استفاده از دوربین مداربیسته ی دام است اما برای محیط های خارجی دوربین مداربسته ی بولت مناسب تر است.
  • فضای ذخیره سازی ابری برای حداکثر 10 دوربین، نظارت حرفه‌ای 24 ساعته بر سیستم امنیتی و اتوماسیون خانه هوشمند است.
  • از این رو این دوربین ها باید از استاندارد IK مناسبی برخوردار باشند.

این شرکت در سایر زمینه ها اعم از خدمات AI، IOT، Cloud و… نیز فعالیت می کند. در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد. دوربین مداربسته برای ارائه تصویر واضح و قابل قبول نیاز به نور دارد. در واقع برای اینکه تصویر تشکیل شود لازم است که نور لازم به لنز و از آنجا به چیپ تصویر دوربین تابیده و تصویر تشکیل شود. این پروسه شباهت بسیار زیادی به مکانیسم بینایی در چشم انسان دارد، در چشم انسان نیز با رسیدن نور لازم به شبکیه تصویر تشکیل می شود. وجود سه لنز و امکان ضبط به صورت شبانه روز و 24 ساعته، ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شوند به سراغ دوربین مداربسته AHD-OR-111 به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه رفته و برای حفظ امنیت فروشگاه خود از آن بهره ببرید.

مزایای DNR در دوربین های مداربسته پاناسونیک

با تغییر و رشد در فن آوری های به کار رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد. برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود. در سال 2008 تمرکز تولیدی این شرکت در حوزه دوربین مداربسته بر روی نوع شبکه آن معطوف شد. دوربین مداربسته بوش را می توان در انواع کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشگاه ها، اماکن عمومی، سیستم های حمل و نقل و … استفاده نمود. این شرکت چینی از سال 2007 شروع به فعالیت کرده و زیرمجموعه شرکت آمریکایی Foscam Inc است. این شرکت به شکل تخصصی درزمینهٔ تولید دوربین مداربسته و انواع ضبط کننده ویدیویی تحت شبکه فعالیت داشته و یک پکیج کامل از خدمات امنیتی بر پایه تصویر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برترین تولید کنندکان دوربین مدار بسته:

صرف نظر از برند تولید کننده آن که داهوا و یا هر برند دیگری باشد، حتما باید بتواند در مقابل تغییر شدت نور محیط مقاوم باشد. این روزها دوربین‌ مداربسته به یکی از مهم‌ترین وسایل امنیتی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند و هر روز ویژگی‌های جدیدی به این دوربین‌ها اضافه می‌شوند. دوربین‌های مدار بسته در مدل‌ها و امکانات متنوعی وجود دارند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یک دوربین مدار بسته برای خود انتخاب کنید.

http://66toolkit.ir