دوربین مداربسته استعلام قیمت دوربین های مدار بسته الکامپ

شرکت بیمه کارآفرین در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی به فعالیت مستقیم بیمه گری می پردازد و از محل سرمایه، ذخائر و اندوخته های فن… از مهمترین دستاوردهای این شرکت داشتن واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش با نام تجاری گارانتی امرتات می‌باشد. این واحد به صورت بسیار مدرن و مکانیزه اداره می‌گردد، به گونه‌ای که به هیچ عنوان تاخیری در ارائه خدمات به مشتریان بوجود نیاید. برای سیستم‌های ترافیکی، حراست، و کنترل ورودی خروجی‌ها مناسب می‌باشند.

دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP از جدیدترین انواع دوربین مداربسته هستند. بطوریکه تصاویر را به کدهای 0 و 1 تبدیل میکنند و آن را به سمت دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا اینترنت ارسال میکنند. دوربین مداربسته تحت شبکه به دو دسته، باسیم و بی‌سیم تقسیم بندی میشوند. دوربین مدار بسته آی پی با نام لاتین Internet protocol camera با نام اختصاری دوربین IP برخلاف دوربین مدار بسته آنالوگ، از شبکه اینترنت برای انتقال تصویر و اطلاعات استفاده می کند. به دوربین هایی که بوسیله اینترنت اطلاعات را انتقال می دهند، وب کم گفته می شود ولی دوربین هایی که همین کار را با جنبه نظارتی و امنیتی انجام می دهند، نت کم می گویند.

دوربین شبکه داهوا HDBW 4421FP

بنابراین بهتر است قبل از خرید یک دوربین مداربسته خاص، رزولوشن دوربین مدار بسته را با فضای ذخیره سازی و زمان تهیه نسخه پشتیبان محاسبه کرد. دوربین های بولت معمولا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط محیطی نامساعد هستند به همین دلیل بیشترین کاربرد آنها در محیط های خارجی است. این دوربین ها استوانه ای شکل هستند و می توانند روی سقف یا دیوار نصب شده و از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دوربین های دام برخوردار می باشند.

آنها همچنین ظاهر و طراحی دوربین را زیباتر می‌کنند، که می‌تواند عامل مهمی برای مکان‌هایی مانند کلیساها، موزه‌ها یا خانه‌های لوکس باشد. انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته مناسب برای استفاده در فضای باز وجود دارد، اما عکاسی بسیار حساس در حالت عکاسی در روز و شب، این نوع دوربین را منحصربه‌فرد می‌کند. دوربین‌های مداربسته C-Mount انتخاب ایده آلی برای کسانی است که ممکن است بخواهند میدان دید را تطبیق دهند.

WDR یا دامنه دینامیکی بالا در مورد دوربین هایی مورد استفاده قرار میگیرد که بازه دینامیکی بیشتری از دوربین های عادی دارند. قابلیت تماس تلفنی و یا ارسال Email توسط سیستم در صورت تحریک سیستم هشدار Remote Alarm. مشاوره در زمینه کنترل و گسترش محیط تحت پوشش دوربینها و ارتقاء سیستم های حفاظتی و بهینه سازی آن ها. نصب کامل و راه اندازی سیستم های امنیتی و حفاظتی برای دستیابی به عملکرد مطلوب و قابل اطمینان . هنگام نصب دوربین حفاظتی، قبل از ایجاد سوراخ، دو بار اندازه گیری و بررسی کنید. برای جلوگیری از ضعف فیلم های امنیتی، حتما دور از نور مستقیم خورشید با دوربین حفاظتی روبرو شوید.

دوربین مدار بسته DH-HAC-HDW1500TQP-A داهوا

در حالی که این دوربین ها از نظر ظاهری کاملا محتاط هستند ، این مانع از بازداشت مجرمان نمی شود. این بدین دلیل است که پوشش گنبدی آن تشخیص مسیر فیلم برداری دوربین را دشوار می کند. طبیعتا در حالت عادی اولین موضوع در انتخاب دوربین مداربسته مورد نیاز شما همین مورد است اما عموامل دیگری هستند کی می توانند برتری یک دوربین را نسبت به دوربین مداربسته دیگر رقم بزنند.

به طوری که دوربین های مداربسته در انواع مدل های 1، 2، 3، 4، 5، 6 و 8 مگاپیکسلی تولید می شوند. این کیفیت ها یکی از عوامل مهمی که هستند که در قیمت دوربین مدار بسته تاثیر زیادی دارند. در واقع کیفیت تصویر دوربین مداربسته هر چقدر اریا سی سی تی وی که بالاتر باشد در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. دوربین مداربسته آنالوگ در حال حاضر جزو قدیمی ترین دوربین های بازار می باشد و همینطور به دلیل اینکه دارای کیفیت بسیار پایینی می باشند از قیمت ارزانی برخورادر هستند.

  • از کوچکترین مدل های دوربین مداربسته می باشد که برخی از افراد این مدل از دوربین ها را با اسم، پین هول می شناسند.
  • دوربین های اسپید دام به دلیل تعبیه شدن موتور روی آنها از قیمت بالاتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته برخوردارند.
  • این دوربین گنبدی، دارای لنزی است که در قسمت داخلی آن پوشانده شده است.
  • یا اینکه یک درایو تغذیه با آمپراژ بالا برای همه دوربین ها کنار دی وی آر نصب شود که در این صورت باید از کابل ترکیبی برای برق و تصویر استفاده گردد.
  • با توجه به موارد ذکر شده می‌توان در یافت که قیمت این نوع دوربین‌ها بسیار بالاتر از دیگر دوربین‌های مداربسته می‌باشد.

نیاز نیست هزینه زیادی بپردازید زیرا دوربین‌های آنالوگ قیمت‌های مناسب و به صرفه‌ای دارند. همچنین این دوربین در تنوع‌های زیادی تولید شده است که می‌توان بر اساس نیاز خود بهترین دوربین را تهیه کنید. شاید یکی از دلایل فروش بالای این نوع دوربین‌ها هزینه مناسب آن باشد. دوربین مداربسته ترجمه کلمه closet circuit television می‌باشد و همچنین با کلمه اختصاری CCTV نیز آن را می‌شناسند.