دوربین مداربسته آنالوگ تفاوت دوربین آنالوگ و دیجیتال مفهوم dvr

همچنین این نکته مهم است که دستگاه ضبط کننده تصاویر را با چه کیفیتی ذخیره می کند در اکثر موارد دستگاه ها تصاویر را با کیفیتی پایین تر از کیفیت واقعی ذخیره می کنند. این برند ها از کیفیت مطلوبی بر خوردار هستد و تنها ایراد آنها قیمت نسبتا بالای انها نسبت به دوربین های آنالوگ و AHD است. فناوری برای تنظیم خودکار شدت نور داخلی در LED های مادون قرمز برای جبران ایراد های بوجود آمده در اشیاء؛ در مسافت های نزدیک به لنز دوربین.

  • ب-از دوربین مداربسته با دیددرشب رنگی (استارلایت) استفاده کنید که نیاز به نور اندکی دارد.
  • ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • دقت داشته باشیم که تمام این مقایسه ها در حالت کلی و با پیش شرط کیفیت تجهیزات نوشته شده است.
  • لنزها با توجه به ویژگی های ساختار متفاوتی که دارند، انواع مختلفی دارند.

مسلماً قیمت دوربین مداربسته مجهز به WiFi بالاتر از دوربین‌هایی است که اطلاعات خود را با استفاده از سیم انتقال می‌دهند. هر زمان احساس کردید که برای تأمین امنیت احتیاج به نصب دوربین مخفی در منزل دارید، کافی است به شرکت‌ها یا نمایندگی‌های فعال در این زمینه مراجعه کرده یا از طریق سایت سنجاق شماره نصاب دوربین مداربسته را تهیه کرده و با آن متخصص تماس بگیرید. در ادامه این مطلب انواع مدل‌ها و مارک‌های دوربین مداربسته و طریقه نصب دوربین مداربسته را مرور می‌کنیم. هایک لوک بستریست که در آن می توانید تمامی مراحل افزایش امنیت مغازه ، امنیت شرکت ، امنیت منازل و ….. خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید.

فروش ونصب دوربینهای مدار بسته دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته تهران

اما یکی از ایرادات این برند دوربین مداربسته؛ تولیدات کم و البته قیمت بالاست. این نوع دوربین های مداربسته به صورت بی سیم تصاویر را منتقل می کنند و برای نصب آن ها نیاز به سیم کشی نخواهید داشت. این نوع دوربین ها معمولا” دارای شیار کارت حافظه بر روی خود هستند و لذا نیازی به استفاده از دستگاه های DVR و یا NVR ندارند. یکی از مزیت های این نوع دوربین های مداربسته قابلیت مدیریت تعداد زیادی از دوربین ها می باشد ، همچنین بدون محدودیت قادر خواهید بود ، بسته به نیاز خود تعداد دوربین های مورد نیاز خود را کم و یا زیاد کنید. توجه داشته باشید که نصب و راه اندازی این نوع دوربین ها به تخصص و دانش فنی نیاز ندارد و می توانید شخصا” آن ها را راه اندازی نمایید. امروزه استفاده از دوربین های مداربسته در خانه و محل کار به یکی از موارد مهم و ضروری تبدیل شده است چرا که افراد باهوش همواره قبل از وقوع حادثه به دنبال پیشگیری آن هستند تا کمترین میزان آسیب به آن ها و دارایی هایشان وارد شود.

یک سیستم دوربین مدار بسته با دسترسی از راه دور همچنین قدرت شما را برای بررسی در کسب و کار خود را از هر کجا و دقیقا ببینید چه اتفاقی می افتد. شواهد ویدئوی با کیفیت بالا می توانند نقش کلیدی در همه انواع امور را ایفا کنند، از اثبات اقدام جنایی تا نشان دادن دقیق آنچه در پرونده های مسئولیت اتفاق افتاده است. دوربین های مداربسته این شرکت کره ای در خط تولید آن در کشورهای مختلف به خصوص چین تولید می شود. دستگاه کنترل و ذخیره‌سازی تصاویر دوربین‌های مداربسته تحت‌ شبکه IP را Network Video Recording یا به اختصار NVR می‌نامند.

دوربین مداربسته آی پی کم IPCam IHD – 4010P – FHD

فروشگاه اینترنتی پاساک مرجع تخصصی جهت بررسی مشخصات انواع arya-cctv.ir و دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته در ایران می‌باشد. با مراجعه به صفحه مربوط به هر یک از محصولات می توانید به بررسی مشخصات فنی آنها بپردازید. در هر سیستمی از دوربین های مدار بسته مجموعه دوربین ها، دستگاه ضبط تصاویر (تجهیزات نمایش، ذخیره سازی و مدیریت تصاویر)، سیستم انتقال تصویر ، به همراه سایر تجهیزات جانبی مدار بسته و لوازم جانبی مدار بسته اجزای سیستم مداربسته را تشکیل میدهند.

فروشگاه دوربین مداربسته اسفیورد

جنس بدنه دوربین‌های مداربسته دام معمولا پلاستیک و در مواردی هم فلز است. و برای راه اندازی آن و داشتن حداکثر کیفیت میتوانید از دستگاه دستگاه DVR داهوا مدل XVR1B04 استفاده کنید. در انتخاب کابل این تصاویر باید خیلی دقت کنیم زیرا کیفیت تصاویر این دوربین ها وابسته به سیگنال های آنالوگ هایی است که به سمت دستگاه دی وی آر منتقل می شوند. یک نکته دیگر که در کیفیت تصویر تاثیر گذار است، این است که هر چه قدرت تیوی لاین بیشتر باشد کیفیت تصاویر نیز بالاتر است. بالاترین کیفیت این دوربین ها تا 720 Tvl است و بیشتر از آن فعلا تولید نشده است.