دوربین دام لیست قیمت انواع دوربین مداربسته دام

بطور کلی در دهه میلادی بین 1990 تا 2000 استفاده از دوربین مداربسته بتدریج در بسیاری از کشورها رواج یافت. از نیمه دوم سال 1990 پلیس دوربین های مدار بسته زیادی را در سطح شهر ها بخصوص مراکز عمومی، مدارس و پروژه های ساختمانی نصب کرد. لنز دوربین‌ مداربسته به سه دسته ثابت، متغیر تنظیم دستی و اتوماتیک دسته بندی می‌شود.

  • و به همین ترتیب به نظرم اعداد متراژ را حدود نصف در نظر بگیرین که ته ماجرا شاکی نشید، چون اونجا نگفته که این متراژ، متراژ مفید و عمقی نیست و خود فروشنده بنده خدا هم اطلاعات فنی نداره که بخواد این رو مطرح کند.
  • مسلماً مانیتور انتخابی شما بیشتر به دوربین و نرم افزار ضبط شما وابسته خواهد بود.
  • دوربین مداربسته وسیله‌ای است که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی که در جهت اهداف امنیتی، نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • دیگر تغییر دوربین های تحت شبکه، حذف دستگاه DVR و جایگزینی آن با NVR است که نمونه پیشرفته تر DVR محسوب می شود و امکانات بیشتری با خود به همراه دارد.

ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم arya-cctv.ir به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است.

دستگاه کنترل و ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته تحت شبکه ip را network video recording یا به اختصار nvr می نامند. این دستگاه بر مبنای کنترل دوربین های شبکه طراحی شده و مدل های مختلف آن در ابعاد مختلف موجود است. این سیستم امکان کنترل دوربین های ip و ذخیره سازی تصاویر آنها را فراهم می کند. دوربین مداربسته Analogue High Definition که به اختصار با نام دوربین AHD شناخته می شود یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر HD می باشد. در واقع ظهور این محصولات توانست انقلاب بزرگی در صنعت دوربین های مداربسته رقم بزند. قیمت کم این محصولات در کنار کیفیت تصویر بسیار مطلوب و مناسبی که ارائه می کنند سبب شد تا این دستگاه ها به جایگاه مناسبی در میان کاربران دست پیدا کنند.

> دوربین مداربسته

به طور مثال امکان اتصال دوربینهای انتهای حیاط باغ یا کارخانه که با دفتر یا خانه حتی کیلومترها فاصله دارند نیز از طریق ارتباط بی سیم رادیویی وجود دارد. از مزایای استفاده از دوربین مداربسته میتوان به حفظ امنیت اموال در منزل و محیط کار اشاره کرد. بررسی روند کاری کارمند در محیط کار و رفت و آمد ها آنها هم با استفاده از دوربین مداربسته قابل کنترل است.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DF3T-PF

در ابتدا، دوربین مدار بسته عمدتاً در مکان‌های پرخطر مانند بانک‌ها استفاده می‌شد. تجهیزات اولیه آن گران و حجیم بودند و از نظر کاربرد، کیفیت تصویر ضعیفی را ارائه می‌کردند؛ اما با گذشت زمان، پیشرفت تکنولوژی به شدت کیفیت تصاویر دوربین های مدار بسته را افزایش داد زیرا محبوبیت استفاده از این دوربین‌ها افزایش پیدا کرده بود. دوربین مداربسته یک سیستم نظارت تصویری است که معمولاً تصاویر ویدئویی را به تعداد محدودی از مانیتورها به صورت مدار بسته منتقل می‌کند. دوربین مدار بسته معمولاً برای تشخیص و جلوگیری از فعالیت‌های مجرمانه و ثبت تخلفات استفاده می‌شود اما کاربردهای دیگری نیز دارد. قیمت دوربین مداربسته دام چقدر است؟ در واقع تعیین بودجه و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته یکی از مهمترین مواردی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنید. طبیعتا هرچه قیمت بالاتر باشد، قابلیت های دوربین مداربسته دام نیز بیشتر است.

استفاده از سایه بان فلزی روی دوربین مدار بسته که پوششی در مقابل گردو خاک و براده های جوشکاری می‌شود ولی این نکته را در نظر بگیرید که مانع از مک شدن دید دوربین نشود. بعد از احساس نیاز به امنیت بیشتر در جامعه امروز ایران و برای برطرف کردن این نیاز باید به سراغ شرکت های معتبر دوربین مدار بسته رفت، بدلیل اینکه گارانتی و اصالت کالا در این زمینه حرف اول را می زند. در این مطلب میخوام درباره ویژگی های یک نمایندگی دوربین مداربسته معتبر برای خرید دوربین مداربسته را به اشتراک بگذارم. از آنجایی که این دوربین ها معمولا از طریق کابل کواکسیال خصوصی یا بصورت شبکه های بی سیم با مانیتور و یا ضبط کننده فیلم ارتباط برقرار می کنند ، به آنها “مدار بسته” می گویند. دوربین مداربسته در حقیقت یک سیستم نظارتی می باشد که در آن ، سیگنالها به طور عمومی توزیع نمی شوند ، بلکه در درجه اول برای نظارت و اهداف امنیتی کنترل می شوند. همانطور که می‌دانیم عدد ثابت فاصله کانونی به معنای زاویه دید ثابت است.

فقط با لمس یک دکمه، لنز این دوربین می‌تواند به چپ و راست، بالا و پایین حرکت کند و بزرگنمایی را افزایش یا کاهش دهد. البته از این دوربین باید در محیط‌هایی استفاده کنید که یک تیم امنیتی به‌شکل مداوم روی پخش زنده ویدئو در محل نظارت کنند. این ضبط‌کننده مانند دی‌وی‌آرها کار می‌کند اما با دوربین‌های IP سازگار است. این دوربین‌ها با استفاده از اترنت یا کابل شبکه به ضبط‌کننده شبکه‌ای ویدئو متصل می‌شوند. می‌توانید به آسانی با مرورگر وب یا اپلیکیشن تلفن‌همراه به تصاویر ان‌وی‌آر دسترسی پیدا کنید.