دنیای مدار بسته فروش و نصب دوربین مداربسته ، دزدگیر ، تجهیزات شبکه کابل و لوازم جانبی

وجود بیش از 100 برند دوربین مداربسته در ایران، خریداران را با چالش‌های زیادی در انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته روبه‌رو خواهد کرد. در ادامه و با معرفی 7 مارک برتر دوربین مداربسته، به پاسخ سوال بهترین برند دوربین مداربسته ایران کدام است خواهیم رسید. Hanwha Techwin در سال 1977 تاسیس شد و در لیست بهترین برند دوربین مداربسته در دنیا قرار دارد. این شرکت دوربین‌های مداربسته خود را در کره جنوبی، چین و ویتنام تولید می‌کند. همانطور که گفتیم اطلاع از پرفروش‌ترین برندهای دوربین مداربسته یک ضرورت برای یافتن و انتخاب بهترین دوربین مداربستهبرای منزل و کسب و کار شماست. به همین دلیل ابتدا به معرفی 6 برند برتر و پرفروش دوربین مداربسته در جهان خواهیم پرداخت.

همچنین برای دسترسی به آموزش نصب arya-cctv.ir و آموزش انتقال تصویر روی موبایل و سایر آموزش های مربوطه به بخش دانلود و همچنین سایت security.pasakgroup.com و همچنین blog.pasakgroup.com مراجعه فرمائید. وسایل نقلیه مانند خودرو، ماشین، اتوبوس، قطار، هواپیما و مترو از تکان ها و لرزش های شدیدی برخوردارند، از اینرو استفاده از تجهیزات مداربسته معمولی در چنین محیط هایی امکان پذیر و منطقی نمی‌باشد. دوربین های موبایل دام (دوربین های داخل خودرو، دوربین های داخل ماشین، دوربین مدار بسته قطار و دوربین مداربسته مترو) ، از انواع دوربین مدار بسته قابل استفاده در چنین محیط هایی می‌باشند. انواع دوربین مداربسته باکس با توجه به قابلیت نصب لنز بر روی آنها توانایی تنظیم وضوح تصویر بر روی یک منظقه خاص و یا یکسری از اشیاء و کالاها را دارند.

دوربین مداربسته هایلوک مدل IPC-T221H

حتماً در هنگام خرید دوربین مداربسته و استعلام قیمت دوربین مدار بسته قبل از هرگونه اقدام حتماً از اصالت محصولات شرکت مورد نظر و رزومه اجرایی آن شرکت در حوزه دوربین مداربسته اطلاعات لازم را به دست بیاورید. دارای قابلیت ضبط صدا و تصویر از همه جهات بوده که زیر مجموعه­ دوربین­ های مداربسته تحت شبکه IP نیز قرار میگیرند. از مزایای این دوربین ­ها این است که در صورتی در سقف نصب شوند میدان دید وسیعی خواهند داشت. در حال حاضر تنها برند معتبر این نوع دوربین مداربسته­ بی سیم کمپانی هایک ویژن است. دوربین‌های حرفه‌ای که DVR آن‌ها ورودی صدا دارد در بازار به فروش می‌رسند.

تصویری دلخراش از یک مادر و کودکش در داخل حرم شاهچراغ  (۶ نظر)

ابتدا برای خرید سعی کنید که دنبال یک نماینگی مجاز از برند مد نظر خود باشید تا بتوانید خدمت خوب و همچنین مشاوره های نصب و فنی لازم را از نمایندگی بگیرید. جهت دریافت پشتیبانی فنی تلفنی لازم است کد اشتراک خود را هنگام برقراری تماس وارد کنید. کد اشتراک تنها از طریق ثبت نام در باشگاه مشتریان و وارد کردن حداقل یک کد امتیاز فعال میشود. علاوه بر کیس، وزن و عملکرد این دوربین نیز متفاوت است.همچنین کاربری کامل آن، فضای بیرونی و با ارتفاع مناسب نیاز است.

  • ویژگی اساسی دوربین مداربسته مانیتورینگ رفت و آمد و ضبط ویدیو برای مواقع ضروری است.
  • یک سیستم دوربین مدار بسته به تمام جنبه‌ها و اجزای تشکیل دهنده سیستم مانند دوربین، سیم کشی، ذخیره فیلم (از طریق فضای ابری یا دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال)، مانیتورها، کنترل دسترسی و مدیریت کلی سیستم اشاره دارد.
  • در کشور انگلستان از دوربین های مداربسته در تیراژ بالایی استفاده می شود و توسط دولت انگلستان استفاده از سیستم امنیتی دوربین مداربسته به شدت در دستور کار قرار داده شده است.
  • شما می توانید آیفون تصویری خود را نیز به دوربین مداربسته متصل نمایید.

برندهای دوربین مداربسته متعددی در بازار وجود دارند که اکثرا محصولات پیشرفته‌ای ارائه می‌دهند. اما در بین همه آنها، چند برند برتر وجود دارد که از نظر کیفیت و خدمات متمایزتر از بقیه هستند. به همین منظور این مقاله را برای آشنایی شما با بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان و ایران آماده کرده‌ایم.

جاهای دیدنی جذاب و ناشناخته استانبول + تصاویر