خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 18 بهمن | arya-cctv

در اینجا مثال‌ها و توضیحاتی در مورد اینکه کدام دوربین برای سیستمی که برنامه‌ریزی می‌کنید بهتر است، آورده شده است. دوربین های IP دوربین های امنیتی مبتنی بر شبکه هستند که از طریق یک شبکه کامپیوتری ارتباط برقرار می کنند تا سیگنال داده را به دستگاه ضبط کننده ارسال کنند. سیگنال داده ممکن است شامل ویدئو، صدا، کنترل‌های PTZ و فراداده تجزیه و تحلیل ویدیویی بسته به مدل دوربین‌ها باشد. آنها از کابل کشی شبکه مانند CAT5e یا CAT6 برای انتقال داده و توان با استفاده از فناوری Power over Ethernet استفاده می کنند که زیرساخت سیم کشی را ساده می کند زیرا کابل کشی شبکه در حال حاضر رایج است.

دوربین مداربسته دام چیرکار مدل 311

همانطور که گفتیم این تقسیم بندی از نظر انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری است. دوربین های مداربسته دید در شب از نظر ظاهر کلی شامل دو نوع بولت و دام هستند. اما چیزی که باعث تفاوت ظاهری آن ها می شود، وجود چراغ های IR LED در آن ها است. در این دوربین ها، چراغ هایی به صورت مدور دور تا دور لنز را احاطه کرده اند. بسیاری از افراد در حوزه‌های مختلف به دنبال راهنمای خرید هستند چرا که استفاده از دوربین‌های مداربسته جزو ساده‌ترین و آسان‌ترین راه ایجاد امنیت در مکان‌های مختلف است.

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B1A21P

دهانه یا دیافراگم بازتر به‌معنای ورود نور بیشتر و دیافراگم بسته‌تر به‌معنای ورود نور کمتر است. دوربین‌های تحت شبکه براساس نوع دیافراگم لنزها خود به دو دسته دیافراگم ثابت و دیافراگم متغیر موتوری تقسیم می‌شوند. شفافیت یک فیلم و تصاویری که به عنوان یک داده توسط دوربین ضبط و به دستگاه انتقال داده می شود، یکی از موارد مهمی است که خریداران دوربینِ مداربسته به ان اهمیت می دهند. دوربین، تنها عامل موثر بر کیفیت نیست اما یکی از موارد مهمی است که به صورت مستقیم بر کیفیت یک تصویر، اثر می گذارد.

http://66toolkit.ir

برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، مجله خبری دوربین مداربسته آریا با کمترین پیچیدگی میسر شد. ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. دوربین های کیوب یا Cube به صورت دوربین های پایه دار و رومیزی هستند.

تجهیزات جانبی دوربین AHD,TVI,CVI

می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند.

  • بنابراین، اگر به‌دنبال خرید دوربین مداربسته تحت شبکه ارزان قیمت هستید، می‌توانید دوربین‌های بولت را در اولویت قرار دهید.
  • دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است.
  • همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید.