خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 8 آبان

با نصب این مدل از دوربین در موزه‌ها و ساختمان‌های حساس، در شب‌ها و زمان تعطیلی در صورتی که هرگونه حرکتی مشاهده شود آژیر دستگاه به صدا در می‌آید و یا به صورت مستقیم به مرکز پلیس اطلاع داده می‌شود. با توجه به مسیر های منتهی به محل نصب دوربین مدار بسته و محل قرار گیری تجهیزات بهترین مسیر انتخاب می شود . امروزه وجود سیستم‌های امنیتی و نظارت تصویری در هر مکانی ضرورتی انکار ناپذیر است. اگر قصد تامین امنیت محل کار و زندگی خود را دارید، تمامی فرآیند تهیه تا خرید و نصب دوربین‌های مداربسته خود را به مهندسین گروه یکتاسرویس بسپارید تا به دلخواه ترین نتیجه ی ممکن در کوتاه ترین زمان ممکن برسید. نوع اول دوربین مداربسته از نظر شکل و ظاهر دوربین مداربسته بولت یا همان bullet است.

  • همچنین قابل ذکر است که این دوربین ها داری یک بدنه ی دام شکل و دارای پایه مخصوص با توجه به شرایط نصب میباشد.
  • کنترل تردد سرویس کار ها ع نظافت کار ها , مامورین قرائت کنتور و پیک ها از دیگر اهداف نصب دوربین مدار بسته در مجتمع های مسکونی است .
  • به منظور استفاده از دوربین مدار بسته در محل خود می‌توانید دوربین مدار بسته را به صورت تکی و جدا‌گانه تهیه کرده و سپس تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای نصب را جدا تهیه کنید.
  • با نصب دوربین اسپید دام شما می توانید تا زاویه 360 درجه افقی، 180 درجه عمودی و بزرگنمایی فوق العاده تا 10 برابر بدون هیچ نقطه کوری تا شعاع 100 متری محل نصب دوربین مداربسته را مشاهده نمایید.

تکنولوژی poe در دوربین مدار بسته توانسته ویژگی های خاصی به شبکه های دوربین مداربسته بدهد. در ادامه قصد داریم سراغ شناخت بیشتر این تکنولوژی poe در دوربین مدار بسته و ویژگی های آن شویم. دوربین مداربسته به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت بوده و قابلیت جابجایی ندارد و نام اختصاری آن CCTV می باشد.

قیمت دوربین مداربسته دیجیتال مگاپیکسل ahd (FULL HD)

هدف از ایجاد این فروشگاه اینترنتی تخصصی تلفن همراه عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات با کیفیت و اصلی، با گارانتی معتبر، با بهترین قیمت به همه هموطنان عزیز می‌باشد. موبایل 140 را می‌توان یکی از بروزترین فروشگاه‌های تلفن همراه در ایران دانست که هدفش حمایت از همه اقشار جامعه می‌باشد. رزولوشن های متعددی برای دوربین های TVI وجود دارد که عبارتند از از ۱MP ، ۲MP ، ۴MPو… استفاده از دوربین مداربسته hdtvi برای محیط های خانگی ، شرکتی و فروشگاهی توصیه می شود. دوربین مدار بسته می توانند پیگیری هر اتفاقی که در محل می افتد را انجام دهند. با نظارت بر فعالیت کارکنان و بازدیدکنندگان در محل کسب و کارتان، شما و کارمندان‌تان خیالتان راحت است که از کوچکترین رخدادی در محل مطلع خواهید شد.

بنابراین نمی توان یک بازه ثابت را برای قیمت دوربین مداربسته در نظر گرفت. اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید با کارشناسان ما در تماس باشید. یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب و خرید دوربین مداربسته ، میزان دید در شب دوربین است که بستگی به انتظارات شما از دوربین مداربسته در شب دارد. اکثر دوربین های مداربسته قابلیت دید در شب را دارند و تنها میزان و قدرت دید در شب این دوربین ها با هم متفاوت است.

رزولوشن تصویر در دوربین مداربسته

شهر “نورفولک” انگلستان نخستین مکانی در این کشور بود که دوربین ها را در خود جای داد . بطور کلی در دهه میلادی بین ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ استفاده از دوربین های مداربسته در بسیاری از کشورها رواج پیدا کرد . خرید محصولات از فروشگاه اینترنتی دوربین مدار بسته پاساک به دو صورت اینترنتی و همچنین تلفنی امکان پذیر می‌باشد. در صورت خرید اینترنتی ، کالای خریداری شده در اسرع وقت از طریق پست پیشتاز برای شما ارسال میگردد. برای دریافت کالای خود از طریق باربری و یا تیپاکس باید به صورت تلفنی با فروشگاه هماهنگ نمائید.

اما در مورد انتخاب بهترین اریا سی سی تی وی برای منزل شما، به غیر از انتخاب یک نصاب خوب، موارد دیگری وجود دارد که در ادامه به ان خواهیم پرداخت. دوربین مدار بسته متحرک یا PTZ دوربین هایی هستند که می‌توانید آن ها را در محورهای افقی و عمودی به صورت دستی یا اتوماتیک به حرکت درآورده یا روی تصویر زوم کنید. این موارد باعث می شود بتوان نظارت بیشتری روی مناطق مورد نظر داشت. در این مطلب می توانید تعدادی از رایجترین این طبقه بندی ها را مشاهده کنید. از طریق تلفن همراه یا شبکه اینترنتی می توان به راحتی تصاویر دوربین مدار بسته آی پی را دریافت کرد. این دوربین ها در کیفیت های متفاوتی به صورت شبکه و آنالوگ ساخته می شوند و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارند.

کابل شبکه داهوا UTP CAT6

اما، دوربین ­های مداربسته­ آنالوگ اچ دی برای حفاظت ­های معمول از ساختمان­ های مسکونی کفایت می­کنند. و نیازی به صرف هزینه ­های بالا برای نصب سیستم­ های تحت شبکه نخواهد بود. قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید.

برای انتخاب بهترین روش نصب دوربین مداربسته بهتر است با مشاور و متخصص اینکار مشورت کنید. مهمترین قسمت یک سیستم مدار بسته در هنگام خرید دوربین مدار بسته دستگاه ضبط تصاویر یا اصطلاحا DVRاست که وظیفه ثبت و ذخیره سازی اطلاعات دریافت شده ی دوربین های مدار بسته را به عهده دارد. دستگاه ضبط نیز مانند دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارد که سازندگان سیستم های امنیتی متناسب با نوع دوربین ها از نظر تکنولوژی ساخت به طراحی و تولید آن ها اقدام کرده اند. خرید دوربین و سایر تجهیزات جانبی دوربین مداربسته جهت نصب و راه اندازی میباشد انتخاب سیستم مدار بسته خوب تا چند سال می تواند امنیت شما را تضمین کند .