خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 8 آبان

یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه این است که برخی از گره های حسی شامل دوربین های امنیتی هستند که تصاویر ضبط شده را تجزیه و تحلیل می نمایند اما برای محافظت از حریم خصوصی افراد، این تصاویر را منتقل یا ذخیره نخواهند کرد. به صورت معمول تعداد محدودی برای استفاده توسط محققان ارشد جهت توسعه نرم افزار بینایی رایانه ذخیره خواهد شد و در اختیار افرادی خاص قرار خواهد گرفت. در راه اندازی یک سیستم مداربسته دوربین های متفاوتی بکار گرفته می شود که بر اساس شرایط و نیاز هر محیط انتخاب می شوند. دوربین دام 2مگا پیکسل این نوع دوربین ها به دلیل قابلیت چرخش 360 درجه یکی از بهترین دوربین های می باشد که در فضای شرکت و… این نوع از دوربین ها به دلیل لنز با کیفیتی که دارا می باشد که قابلیت زوم کردن را دارا می باشد و برای استفاده از مکانهای که…

کسب‌وکارهایی مانند بانک‌ها و کازینوها باید دوربین‌های HD را انتخاب کنند تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان از محل خود با وضوح کامل عکس گرفته می‌شوند. فیلم ضبط شده اریا سی سی تی وی قادر خواهد بود در صورت ارتکاب جرم هویت غیرقابل انکاری را ارائه دهد. همانطور که از نام آن پیداست، این دوربین ها برای عملکرد بهینه در شرایط سیاه و سفید طراحی شده اند.

نصب دوربین آنالوگ (AHD – HDCVI – HDTVI)

دوربین های مداربسته ضد نور ICR برای جبران تاریکی، کمبود نور و یا مهار نور بیش از حد خورشید یا مادون قرمز دوربین مداربسته مجهز به فناوری ICR می شود. می توان گفت که ICR که یک فیلتر است که نور دوربین را متعادل و یا تک رنگی کرده و تصاویری واضح و شفاف ارائه می دهد. همچنین در هنگام ضبط تصویر در روز که نور خورشید می تابد و نور طبیعی مادون قرمز وجود دارد برای جلوگیری از خرابی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته ویژگی ICR به دوربین اضافه می شود.

دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصویر بی‌نظیری را ارائه می‌دهند که تصاویری با وضوح بالا ارائه می‌دهند. بنابراین، هیچ خطری وجود ندارد که موضوع ضبط شده هرگز دانه دار یا مخدوش به نظر برسد. دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP برای صاحبان مشاغلی که اغلب دور از سایت هستند و در حال حرکت هستند، انتخاب ایده آلی است. فیلم را می توان از هر نقطه از جهان، از طریق یک دستگاه هوشمند مانند رایانه شخصی، لپ تاپ یا تلفن همراه مشاهده کرد. دوربین های مداربسته C-Mount گزینه ایده آلی برای کسانی است که ممکن است بخواهند میدان دید را تطبیق دهند. آنها مجهز به لنزهای جداشدنی هستند که می توان آنها را برای نظارت بر فواصل مختلف تغییر داد.

این دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری و فرم بدنه نام گذاری شده اند. کلمه Dome در زبان انگلیسی به معنای گنبد است و شکل کروی و گنبد مانند این دوربین کاملا متناسب با نام آن است. دوربین مداربسته دام عموماً کاربردهای غیر صنعتی دارند و بیشتر در فضای داخلی نصب می شوند، اما در بین آن ها می توانید نمونه خارجی نیز پیدا کنید.دوربین های دام معمولاً دید در شبی با برد متوسط دارند. می توان با توجه به شرایط، از دوربین دام مادون قرمز و یا دام ضد وندال استفاده نمود. به طور کلی جهت تصویربرداری آن برای بیننده مشخص نیست و اکثر این دوربین‌ها دارای لنز واید می باشند.

  • از مزایای این دوربین ها می توان به برد بالایی که نسبت به سایر دوربین ها دارند اشاره نمود و به همین دلیل است که دوربین های بولت در مکان هایی که بزرگ هستند مانند پارکینگ ها یا حیاط های گزینه مناسبی می باشند.
  • سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد .
  • روش اتصال دوربین مدار بسته آنالوگ به دی وی آر به این صورت است که می بایست از هر دوربین یک کابل کواکسیل تا دی وی آر کشیده شده و در هر سمت آن یک فیش BNC نصب گردد.
  • همانگونه که اشاره گردید هنوز دوربین های آنالوگ در بازار ایران به عنوان دوربین های مداربسته متداول بکار می روند.
  • از کیفیت تصویر ۱ مگاپیکسل گرفته تا ۱۲ مگاپیکسل در دوربین‌های بولت وجود دارد.
  • در دوربین های مدار بسته ضد آب از قاب یا پوشش بیرونی استفاده شده است که باعث می شود از نفوذ آب به داخل لنز دوربین جلوگیری شود.

در صورت امکان بعدها مقایسه ای بین برندهای متفاوت در سایت ایجاد می کنیم. همچنین دو برند داهوا و هایکویژن هم از دو پروتکل HDCVI و HDTVI استفاده می کنند که از خانواده ی AHD به حساب می آیند. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

دوربین مداربسته کوچک در مکان هایی به کار گرفته می شود که نیاز است دوربین قابل دیدن نباشد و نتوان تشخیص داد که در محیط سیستم امنیتی وجود دارد. البته باید توجه داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد. برخی از انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور نیز جزو دوربین های کوچک محسوب می شوند. دوربین پین هول که به دوربین مخفی نیز معروف هست، به خاطر اندازه کوچکش قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارد. لنز این دوربین ها ثابت است، اما شکل های دوربین پین هول متنوع می باشد.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1200TP