خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 18 بهمن | arya-cctv

مجله خبری دوربین مداربسته آریا کوچک در مکان هایی به کار گرفته می شود که نیاز است دوربین قابل دیدن نباشد و نتوان تشخیص داد که در محیط سیستم امنیتی وجود دارد. البته باید توجه داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد. برخی از انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور نیز جزو دوربین های کوچک محسوب می شوند.

  • این دوربین قابلیت چرخش در جهت افقی و عمودی و زوم روی تصاویر را به خوبی دارد.
  • دوربین‌های امنیتی 4 در 1 با وضوح حداکثر 2K موجود هستند و در حالت HDCVI، HDTVI یا AHD، کنترل‌های ویدیویی/PTZ را از طریق کواکس ارسال می‌کنند.
  • در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند. در صورتی که شما یک شبکه یکپارچه سیمی یا بی سیم بین محل ضبط تصاویر دوربین ها و محل دیدن آنها داشته باشید امکان انتقال تصویر بدون اینترنت هم وجود دارد.

قیمت دوربین مدار بسته 4 مگاپیکسل IP برند TVT

شبکه‌های اعتماد صفر به این معنی است که هر بار که دستگاه یا برنامه به شبکه متصل می‌شود، نمایه امنیتی هر دستگاه و برنامه متصل به شبکه بررسی می‌شود. این تکنیک تأثیر گسترده ای بر روی سیستم های دوربین مدار بسته خواهد داشت. در نتیجه، جنبه‌های بهداشتی در راه‌حل‌های مشتری شامل ارتقای مکرر نرم‌افزار، راه‌اندازی ایمن، سیستم‌افزار امضاشده رمزگذاری‌شده و هویت امن خواهد بود. هارد دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند.

نوع دوربین

برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید. دوربین مداربسته اسپید دام چرخشیدوربین مداربسته اسپید دام فید ویدیوی زنده از دوربین PTZ را می توان با حرکت، کج کردن، و بزرگنمایی تنظیم کرد. این کار را می توان توسط یک کنترلر جوی استیک، NVR یا حتی یک گوشی هوشمند انجام داد. دوربین های PTZ بیش از هر نوع دیگری قیمت بیشتری دارند اما قابلیت های و امکانات بیشتری دارند. دوربین های PTZ را می توان در حالت تور قرار داد که به طور موثر به دوربین امنیتی اجازه می دهد یک مسیر گشت زنی از پیش تعیین شده را دنبال کند. برخی از مدل های دوربین PTZ توانایی ردیابی خودکار آنچه را که وارد یک منطقه تشخیص نفوذ از پیش تعریف شده می شود را دارند.

دوربین مداربسته تحت شبکه 2 مگاپیکسل برایتون مدل IPC75261B1AR

معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند. این لنز ها قابلیت هایی نظیر فوکوس و تنظیم فاصله مرکزی، از مبدا تا نقاط هدف را دارند. این نکته را هم باید بدانید که تغییر زاویه دید، به صورت دستی انجام می شود. منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود. منظور از outdoor نیز محیط های بیرونی می باشد که اکثرا از دوربین های بولت یا اسپید دام استفاده می شود. انتقال تصویر بر بستر سیم، به دو صورت کابل کواکسیال و کابل شبکه می باشد.

http://66toolkit.ir