خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 8 آبان

بنابراین بهتر است قبل از خرید یک دوربین مداربسته خاص، رزولوشن دوربین مدار بسته را با فضای ذخیره سازی و زمان تهیه نسخه پشتیبان محاسبه کرد. دوربین های بولت معمولا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط محیطی نامساعد هستند به همین دلیل بیشترین کاربرد آنها در محیط های خارجی است. این دوربین ها استوانه ای شکل هستند و می توانند روی سقف یا دیوار نصب شده و از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دوربین های دام برخوردار می باشند.

در حالی که این دوربین ها از نظر ظاهری کاملا محتاط هستند ، این مانع از بازداشت مجرمان نمی شود. این بدین دلیل است که پوشش گنبدی آن تشخیص مسیر فیلم برداری دوربین را دشوار می کند. طبیعتا arya-cctv.ir در حالت عادی اولین موضوع در انتخاب دوربین مداربسته مورد نیاز شما همین مورد است اما عموامل دیگری هستند کی می توانند برتری یک دوربین را نسبت به دوربین مداربسته دیگر رقم بزنند.

دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP از جدیدترین انواع دوربین مداربسته هستند. بطوریکه تصاویر را به کدهای 0 و 1 تبدیل میکنند و آن را به سمت دستگاه NVR از طریق کابل شبکه یا اینترنت ارسال میکنند. دوربین مداربسته تحت شبکه به دو دسته، باسیم و بی‌سیم تقسیم بندی میشوند. دوربین مدار بسته آی پی با نام لاتین Internet protocol camera با نام اختصاری دوربین IP برخلاف دوربین مدار بسته آنالوگ، از شبکه اینترنت برای انتقال تصویر و اطلاعات استفاده می کند. به دوربین هایی که بوسیله اینترنت اطلاعات را انتقال می دهند، وب کم گفته می شود ولی دوربین هایی که همین کار را با جنبه نظارتی و امنیتی انجام می دهند، نت کم می گویند.

دوربین مدار بسته 💡 فروش و خرید دوربین مداربسته با قیمت مناسب

شرکت بیمه کارآفرین در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی به فعالیت مستقیم بیمه گری می پردازد و از محل سرمایه، ذخائر و اندوخته های فن… از مهمترین دستاوردهای این شرکت داشتن واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش با نام تجاری گارانتی امرتات می‌باشد. این واحد به صورت بسیار مدرن و مکانیزه اداره می‌گردد، به گونه‌ای که به هیچ عنوان تاخیری در ارائه خدمات به مشتریان بوجود نیاید. برای سیستم‌های ترافیکی، حراست، و کنترل ورودی خروجی‌ها مناسب می‌باشند.

دوربین‌های مدار بسته دو منظوره

با لمس یک دکمه‌، لنز دوربین می‌تواند به چپ و راست بچرخد‌، به سمت بالا و پایین متمایل شود و یا زوم کند. اگر یک محافظ امنیتی داشته باشید که در حال مشاهده یک فید ویدیوی زنده در سایت است این یک گزینه ایده آل از بین انواع دوربین مداربسته است. همانطور که می دانید دوربین های مداربسته از لحظ تکنولوژی به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند که یکی از آن ها دوربین مداربسته آنالوگ و دیگری دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد. تیم امنیتی شما با داشتن دوربین PTZ (Pan Tilt & Zoom) می توانند کنترل کاملی بر آنچه ثبت شده است ، داشته باشند. با لمس یک دکمه ، لنز دوربین می تواند به سمت چپ و راست حرکت کند ، به سمت بالا و پایین کج شود یا در داخل و خارج بزرگنمایی کند. این گزینه ایده آل است اگر یک محافظ امنیتی داشته باشید که یک ویدیوی زنده را در سایت نظارت می کند.

  • دوربین مدار بسته صنعتی یا باکس، از دیگر انواع دوربین مدار بسته محسوب می شود.
  • این دوربین ها در بازار، با نام baby cam (دوربین کودک) شناخته می شوند.
  • با استفاده از این دوربین‌ها می‌توان از حرارت محیط اطلاع پیدا کرد که این اطلاعات می‌تواند در شرایط خاص مانند زنده بودن یک موجود و یا روشن بودن اتومبیل متوقف.
  • راه اندازی و نصب دوربین مداربسته اگر اصولی انجام نشود، باعث بروز خرابی در دوربین و همینطور مشکلات دیگر می شود.

آنها همچنین ظاهر و طراحی دوربین را زیباتر می‌کنند، که می‌تواند عامل مهمی برای مکان‌هایی مانند کلیساها، موزه‌ها یا خانه‌های لوکس باشد. انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته مناسب برای استفاده در فضای باز وجود دارد، اما عکاسی بسیار حساس در حالت عکاسی در روز و شب، این نوع دوربین را منحصربه‌فرد می‌کند. دوربین‌های مداربسته C-Mount انتخاب ایده آلی برای کسانی است که ممکن است بخواهند میدان دید را تطبیق دهند.

انواع دوربین مدار بسته بر اساس شکل ظاهری

به طوری که دوربین های مداربسته در انواع مدل های 1، 2، 3، 4، 5، 6 و 8 مگاپیکسلی تولید می شوند. این کیفیت ها یکی از عوامل مهمی که هستند که در قیمت دوربین مدار بسته تاثیر زیادی دارند. در واقع کیفیت تصویر دوربین مداربسته هر چقدر که بالاتر باشد در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. دوربین مداربسته آنالوگ در حال حاضر جزو قدیمی ترین دوربین های بازار می باشد و همینطور به دلیل اینکه دارای کیفیت بسیار پایینی می باشند از قیمت ارزانی برخورادر هستند.

نیاز نیست هزینه زیادی بپردازید زیرا دوربین‌های آنالوگ قیمت‌های مناسب و به صرفه‌ای دارند. همچنین این دوربین در تنوع‌های زیادی تولید شده است که می‌توان بر اساس نیاز خود بهترین دوربین را تهیه کنید. شاید یکی از دلایل فروش بالای این نوع دوربین‌ها هزینه مناسب آن باشد. دوربین مداربسته ترجمه کلمه closet circuit television می‌باشد و همچنین با کلمه اختصاری CCTV نیز آن را می‌شناسند.

یک لب کوچک در نوک لنز دوربین های بولت قرار گرفته است که از لنز در مقابل شرایط آب و هوایی نامساعد و سایر عوامل خارجی آسیب زا جلوگیری می کند. استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست. این دوربین ها که نام اصلیشان دوربین های بادی body camera می باشد دوربین های مکعب مستطیل شکلی هستند که معمولا قابلیت نصب لنز بصورت جداگانه روی آنها تعبیه شده است. از آنجا که سایر دوربین ها قابلیت سوار شدن لنز یا تعویض آن را ندارند از این دوربین ها بیشتر در جاهایی استفاده می شود که زوم یا فکوس مطلوب باشد. می توانند از شبکه داخلی به شبکه اینترنت متصل شوند و یا حتی مستقل از شبکه داخلی به اینترنت مرتبط شده و از آن طریق کنترل شوند. مهمترین ویژگی این دوربین ها قابلیت جابجایی لنز می باشد و همین موضوع کاربری آنها را افزایش داده است.