خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | arya-cctv

این نوع دوربین نیاز به سیم کشی و داکت کشی های گشترده برای انتقال تصویر نیاز ندارد بلکه از طریق مودم اینترنت تصاویر و فیلم ها را برای شما که در هرجای دنیا هستید ارسال میکنند. عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند. اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید.

  • به عنوان مثال دوربین های 720P با دوربین های 1080P سازگار نبوده و در اصل دو نسل مختلف می باشند.
  • را با دقت مورد بررسی قرار داده تا بهترین دوربین را در سبد خریدتان قرار دهید.
  • دوربین مداربسته دیگر صرفاً در مورد امنیت فیلم های نظارتی نیست، زیرا دستگاه های بیشتری به هم متصل می شوند.
  • یک فاکتوری که بتوانید دوربین مداربسته را تقسیم بندی کنید همین قابلیت است.

چرا که با نصب دزدگیر و یا دوربین در اماکن خود می توانید به راحتی نظارت کافی داشته باشید. این نوع دستگاه قابلیت ضبط و نمایش تصاویر را با استفاده از نمایشگر برای کاربر فراهم می کند. سیم CCA برای سیم های کوتاه مناسب است در حالی که سیم کامل مسی برای سیم های طولانی مورد نیاز است. با دوربین های HD-over-coax، سیم کواکسر RG59U از نوع CCA را می توان برای دویدن تا 300 فوت با نتایج رضایت بخش استفاده کرد.

دوربین بند انگشتی

دوربین های ارزان یا کوچک، سنسورشان CMOS است و کیفیت تصویر پایینی هم دارد که در شرایط کم نور، بدتر می شود. دید در شب رنگی قابلیتی که با آن تصاویر در محیط های کم نور و شب هنگام مانند روز به صورت رنگی ثبت می شود. بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود. در انواع دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد.

دوربین مدار بسته 360 درجه یا Fish Eye

بنابراین افزایش یا کاهش قیمت دوربین براساس تمام ویژگی ها و نه فقط یک مورد مشخص می شود. برندهای مختلفی در سراسر جهان برای این محصول امنیتی و نظارتی وجود دارند. این پایان داستان نیست و برندهای جدیدی نیز هر چند وقت یک بار به این گروه اضافه می شوند. دوربین های مداربسته را می توان براساس برند سازنده آنها تقسیم بندی نمود. برخی از برندها مانند اکسیس، اویژیلون، بوش، سامسونگ و سونی دارای دوربین های مداربسته با قیمت بسیار بالا هستند. کشور چین با توجه به فعالیت های موفقی که در عرصه اقتصادی داشته است در این حوزه نیز عملکرد خوبی داشته است.

دوربین مداربسته تحت شبکه 5 مگاپیکسل برایتون مدل IPC7L552B48R-I

دومی آلومینیوم با روکش مس نامیده می‌شود و سیمی ارزان‌تر با قیمت مقرون به صرفه است. به این صورت که در تاریکی و نور کم، تصاویر شفاف و واضحی را فراهم می‌کنند. حتی در مواقعی که نور زیاد به لنز برخورد می‌کند، دوربین با استفاده از تنظیم نور دریافتی، سوژه مورد نظر را به طور مجله خبری دوربین مداربسته آریا شفاف نمایش می‌دهد. در این مواقع باید انتظار این را داشته باشیم که سوژه را به طور واضح نبینیم. تفاوت این دوربین ها با تمامی مدل های معرفی شده در بالا، امکان حرکت آن ها است. چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد.

http://66toolkit.ir