خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | arya-cctv

در فرایند انتخاب محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. نرخ، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات و برخورد مجله خبری دوربین مداربسته آریا و پاسخگویی مناسب و… مسلما از مهمترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به تهیه برای مشتریان است. دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند.

ویژگی زوم اپتیکال قابلیت بزرگنمایی روی فیدهای ویدئویی زنده را با تنظیم لنز بدون کاهش وضوح دارد، دقیقاً مانند یک جفت دوچشمی که به شما امکان می دهد اشیاء را در فاصله دور ببینید. یک لنز زوم متغیر دستی باید با یک کلید آلن تنظیم شود تا بتوان بزرگنمایی کرد. لنز زوم موتوردار را می توان از دستگاه ضبط nvr، تلفن هوشمند یا رایانه کنترل کرد تا هنگام مشاهده فیدهای ویدیویی زنده، بزرگنمایی کند. هر نوع کاربری، دوربین مدار بسته ای مخصوص به خود دارد و با توجه به نوع نیاز باید دوربینی متناسب را تهیه کرد. در بخش اول قصد داریم انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهر را معرفی کنیم تا متوجه شوید هر کدام از دوربین های مداربسته متناسب با چه مکان و چه نوع نیازی است. دوربین های مداربسته یکی از اولین راهکارها برای تامین امنیت و پیشگیری از اعمال جرایم هستند.

http://66toolkit.ir

در زمانی که استعلام قیمت را کنترل می کنید بررسی کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است و متراژ آن چند متر در نظر گرفته شده است. در متراژ های بالا نوع و قیمت کابل تاثیر خیلی زیادی بر قیمت کل سیستم خواهد داشت. دوربین های بی سیم اندکی از دوربین های کابلی AHD – TVI – CVI گرانتر هستند ، ولی توصیه می کنیم برای جاهایی که امکان کابل کشی دارید ، حتماً دوربین های کابلی نصب نمایید که پایداری سیستم بسیار بالاتر است و نویز و… بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد. علاوه بر این، ادغام هوش مصنوعی در لایه‌های اساسی فناوری منجر به استفاده از هوش مصنوعی برای بهینه‌ سازی و بهبود همه حوزه‌های نظارت تصویری، از تنظیم دوربین گرفته تا بهبود کیفیت تصویر گرفته تا تجزیه و تحلیل می‌شود. یک UPS 600VA با باتری 7 آمپر/ساعت حدود 40 دقیقه میتواند سیستم مداربسته شما را روشن نگه دارد.

  • مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود.
  • بذیهی است نظارت بر کارکرد این پروسه ها بصورت مستقیم امکان پذیر نیست و خطر مالی و یا جانی به همراه دارد.
  • نام دوربین دام از شکل ظاهری دوربین مداربسته که گنبدی شکل است، گرفته شده است.
  • دوربین های مداربسته شبکه از کیفیت و قابلیت های به مراتب بالاتری نسبت به سیستم آنالوگ برخوردارند.
  • این نوع دستگاه قابلیت ضبط و نمایش تصاویر را با استفاده از نمایشگر برای کاربر فراهم می کند.

برای نصب دوربین مداربسته در برخی اماکن نیاز به مجوز وجود دارد که برای دریافت آن باید به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرد در غیر اینصورت نصب دوربین غیر قانونی خواهد بود. اعتماد به یک برند خاص و انتخاب مناسب دوربین مداربسته برای افراد عادی کار ساده‌ای نیست. در این مطلب قصد داریم شما را در انتخاب برند مورد نظر راهنمایی کنیم. سعی کنید از برندهای شناخته شده انتخاب کنید و کمتر به کشور تولید کننده معطوف شوید. به طور معمول استفاده از برندهای شناخته شده بین المللی توصیه می شود. از طرفی هزینه های تجهیزات در برندهای بین المللی ممکن است برای همه افراد توجیه اقتصادی نداشته باشد.

مقایسه دوربین مداربسته HD با دوربین تحت شبکه ip

شما عزیزان می‌توانید درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس گرفته و دوربین شما را برای تعمیر دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین AHD به لینک مورد نظر مراجعه کنید، که به طور کامل و جامع در مورد این نوع دوربین آنالوگ صحبت شده است. از دیگر انواع دوربین‌های مدار بسته آنالوگ نیز می‌توان به HDTVI، HDSDI و HDCVI اشاره کرد. دوربین مداربسته چرخشی یا ptz در شرایط محیطی بسیار سخت قابلیت کارکرد را دارد و از نظر قیمت بسیار گران‌ تر از دوربین‌ های ساده هستند.

دوربین مدار بسته آی پی4 مگاپیکسل TVT IP-Cam