خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | arya-cctv

کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند. در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند. پس از آن دو تصویر به دست اماده از این دو حسگر با هم ترکیب میشوند و تصویر نهایی را تولید میکنند که نور مناسبی هم در نقاط هم نور و هم در نقاط پر نور دارد. وجود منبع نور باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت های کم نور تر به صورت کاملا تاریک به نمایش در خواهند امد. WDR یا دامنه دینامیکی بالا در مورد دوربین هایی مورد استفاده قرار میگیرد که بازه دینامیکی بیشتری از دوربین های عادی دارند.

  • تا اینکه در سال 1996 شرکت AXIS ایالات متحده آمریکا اقدام به ساخت دوربین های مداربسته تحت شبکه با استاندارد HTTPS بر بستر سیستم عامل Linux نمود.
  • یکی از مهمترین تغییراتی که در دوربین‌های تحت شبکه مشاهده می‌شود، استفاده از دستگاه NVR به جای DVR است.
  • دوربین های مداربسته HD قادرند منطقه گسترده تری را پوشش دهند و افراد را شناسایی کنند.
  • انتظار داشته باشید هر چند وقت یکبار دوربین خود را تمیز کنید تا از انسداد عنکبوت ها، پروانه ها یا مگس ها جلوگیری کنید.

مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. برای نصب دوربین مدار بسته در مشاعات ساختمان های مسکونی مثل پارکینگ، حیاط و …. تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود .

دوربین مداربسته LESO مدل  D22 HD

دوربین های مداربسته HD قادرند منطقه گسترده تری را پوشش دهند و افراد را شناسایی کنند. با قابلیت ضبط بعد از شناسایی حرکت در سال 1990 وارد بازار و صنف پروژه های ساختمانی، مدارس، مراکز عمومی، … افزایش داده شد و تنها ایرادی که در ان زمان در نصب این دوربین های مداربسته وجود داشت این بود که دستگاه های ضبط تصاویر دوربین های مداربسته تا حد زیادی از نظر حجم ذخیره تصاویر مجله خبری دوربین مداربسته آریا و همینطور قابلیت ها بسیار محدود بود. یک گام مهم در انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای استفاده، دانستن میزان فضای ذخیره سازی برای ضبط ویدیو است. اگرچه داشتن جدیدترین و بهترین دوربین های مداربسته با وضوح خوب است، اما دانستن اندازه هارد دیسک مناسب برای خرید با دستگاه DVR یا NVR برای اطمینان از اینکه روزهای طولانی ضبط ذخیره می شود، حیاتی است.

دوربین مداربسته دام مدل 243

به طور خلاصه، تکنولوژی Starlight در دوربین های دوربین مدار بسته دوربین را قادر می سازد تا یک تصویر رنگی را در شرایط کم نور در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که در اوایل شب هنگامی که خورشید شروع به تنظیم یک دوربین مدار بسته Starlight می کند، هنوز یک تصویر رنگی تولید می کند در حالی که دوربین های IR آن مادون قرمز را روشن کرده و تصاویری از دید در شب با نور سفید را تولید می کنند. حتی با نور محیطی بسیار کم (مانند نور از ستارگان) هنوز دوربین کامپوزیت Starlight قادر به تولید یک تصویر رنگی کامل است. انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود. در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است.

پکیج 4 دوربین مداربسته Dahua

این نویز باعث می‌شود رنگ پیکسل‌های تصویر ضبط شده کمی با رنگ تصویر محیط واقعی فرق کند و باعث می‌شود تصویر ضبط شده تار و کدر بنظر برسد. حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده . لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود. دوربین های مداربسته IR به دوربین هایی گفته می شود که از نور مادون قرمز و تعدادی ال ای دی که در اطراف لنز قرار می گیرد و با تاریک شدن هوا و یا در محوطه های تاریک بطور اتومات فعال شده را دوربین های مداربسته IRیا ال ای دی دار می گویند. درواقع دوربین های مداربسته دام به معنای دوربین های گنبدی شکل می باشند. این دوربین ها بیشتر برای نصب بر روی سقف طراحی شده و در اشکال فانتزی متفاوتی در بازار وجود دارند.

http://66toolkit.ir