خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | arya-cctv

۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند. تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند. سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است. با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا مدل DH-HAC-HFW1400DP

در کنار آن می توان در صورت POE بودن از این دستگاه به عنوان منبع تغذیه دوربینهای مداربسته تحت شبکه نیز استفاده نمود. دستگاه NVRرا به ساده ترین نحو می توان معادل سرور در سیستم های مداربسته تحت شبکه قلمداد نمود. در این بخش به معرفی و بررسی برخی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربین های مداربسته می پردازیم. از مزایای دوربین های مداربسته دام می توان به ظاهر زیبا و جمع و جور و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد. در این بخش چند دوربین تحت شبکه پاناسونیک با کیفیت بالا را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

محصولات تجهیزات شبکه، حفاظتی و امنیتی موردنیاز خود را به صورت آنلاین از هامین خریداری نمایید.

در یک مجموعه همانگونه که حفاظت از تجهیزات و وسایل شرکت امری ضروری و بدیهی به شمار می آید، ایجاد حس آرمش و اطمینان خاطر در کارکنان به همان اندازه دارای اهمیت می باشد. در یک مجموعه زمانی که کارمندان می دانند که رفتار آنها تحت نظر قرار دارد عملکرد مطلوب تری از خود نمایش می دهند که این امر منجر به کاهش بروز تنش های احتمالی بین کارمندان و مراجعه کنندگان می شود. همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است.

دوربین اسپیددام

دوربین های مداربسته کوچک نیز به دو نوع بیسیم و با سیم تقسیم می شود. دوربین های مداربسته کوچک دارای قابیلت پشتیبانی از حافظه جانبی SD تا 128 گیگابایت می باشد، که می تواند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره نماید. دوربین های مداربسته مخفی می توانند با استفاده از کابل یا امواج اینترنت به کامپیوتر شخصی، شبکه های اداری، تلفن هوشمند و غیره متصل شوند. دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد. هر کدام از این دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند گزینه ی مناسب تری برای محیط های داخلی و فضا های بسته می باشد. این در حالیست که نصب دوربین های مداربسته بولت عمدتا در فضای های باز صورت می گیرد.

  • در زوم دیجیتال بیش از حد بزرگنمایی کنید و تصویر ویدیو مبهم و مخدوش به نظر می رسد زیرا میزان زوم دیجیتال با وضوح تصویر محدود می شود.
  • دوربین مدار بسته را به مانند تمام وسایل دیگر، به راحتی از طریق اینترنت میتوان خریداری کرد.
  • DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود.
  • فروشگاه هامین سعی دارد تا بهترین دوربین‌های مداربسته تحت شبکه را با کمترین قیمت ممکن عرضه به شما عرضه نماید.
  • به یاد داشته باشید که جزئیات صورت در طول شب 5 تا 10 فوت کمتر خواهد بود.
  • رایج‌ترین کابل تصویر برای دوربین‌های آنالوگ، کابل کواکسیال rg59 است.

از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت مجله خبری دوربین مداربسته آریا برآیند. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود.

http://66toolkit.ir