خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | arya-cctv

انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد. این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود. دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید.

  • اما در نهایت، ممکن است احساس کنید که توسط هزینه های نصب سرقت شده اید.
  • با مدرن شدن دوربین های مدار بسته حتی برخی والدین برای کنترل رفتار کودکان با یکدیگر و یا نوع برخورد پرستار با بچه ها، خانه های خود را نیز مجهز به دوربین مداربسته میکنند و می توانند از راه دور با گوشی خود محیط خود را نظارت داشته باشند .
  • البته برای استفاده از آن باید یک DVR هم تهیه کنید که این باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود.
  • سیم کواکس ترکیبی RG59U که به صورت قرقره یا رول عرضه می شود در برابر آب و هوا مقاوم است، به این معنی که می تواند در برابر نور UV و آب غیر ادغام مقاومت کند.
  • زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.

اگر می‌خواهید به طور فعال فید ویدیوی زنده را از یک منطقه بزرگ نظارت کنید، در حالی که همچنان می‌توانید زوم کنید و جزئیات عالی را ببینید، به دوربین PTZ را برسی کنید.در فروشگاه مالکد میتوانید انواع دوربین اسپید دام را برسی و خریداری کنید. اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد. مجله خبری دوربین مداربسته آریا از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را مهیا می‌کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان‌های امنیتی تبدیل شده.

نوع دوربین را انتخاب کنید. بر اساس نیاز ها و شرایط محیطی، بهترین دوربین را انتخاب کنید

بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است. این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند. عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد. دوربین های دام طراحی ساده‌ای دارند و بیشتر برای نظارت سالن های انتظار و بخش های پذیرش، راه‌روها، فضای باز ادارات، انبارها، محوطه‌های پارکینگ و فضاهای داخلی مناسب هستند. لنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند.

نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین سقفی یا گرد نام های دیگری است که برای این نوع دوربین به کار می رود. قبل از خرید و استفاده از دوربین‌های مداربسته، بهتر است که با اجزا و قطعات آن آشنایی داشته باشید. مهم‌ترین اجزای مربوط به دوربین‌های مداربسته IP شامل هارد دیسک، کابل برق و اتصالات شبکه، منبع تغذیه، لوله فلکسی، کابل شبکه، لوله های فلزی و باکس پلاستیکی هستند. برق‌رسانی دوربین‌های مداربسته IP به دو حالت آداپتوری و PoE انجام می‌شود.

اولین دوربین مداربسته  IPیا تحت شبکه در سال 1996 توسط کمپانی AXIS معرفی شدند. دوربین مداربسته دومنظوره

دوربین مداربسته تحت شبکه با لنز متغیر دستی و دوربین مداربسته تحت شبکه با لنز متغیر موتورایز تقسیم‌بندی می‌شوند. دوربین مداربسته بی سیم از نوع تحت شبکه، با اتصال به شبکه خانگی، امکان مشاهده و کنترل از راه دور را با استفاده از تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه فراهم کرده و امنیت نهایی را به ساده‌ترین شکل ممکن به شما تقدیم می‌نماید. دوربین‌های مداربسته چشم‌ماهی با زاویه 360 درجه می‌توانند تصاویر مدنظرتان را ثبت کنند. دوربین‌های یادشده از لحاظ ظاهر شباهت زیادی به ماهی دارند و این امر از اصلی‌ترین دلایل نامگذاری دوربین‌های چشم‌ماهی است. جهت خرید دوربین تحت شبکه اسپید دام بایستی هزینه نسبتا بالایی را پرداخت کنید. تصور کنید یک پکیج دوربین مدار بسته به همراه DVR با کیفیت 5 مگاپیکسل خریداری نموده اید.

http://66toolkit.ir