خرید دوربین مداربسته قیمت انواع دوربین مداربسته اقتصادی تا حرفه ای

از سال 1985، مرکز ارتباطات سامسونگ و شرکت تلفن همراه بریزبن کمک به کسب و کار برای بهبود ارتباطات و فرایندها را با طراحی سیستم عامل ها و برنامه های کاربردی به نیازهای خاص کسب و کار کمک می کنند. مرکز ارتباطات سامسونگ / BTC همیشه در حال تکامل فن آوری ارتباطات بوده است. متعهد به ارائه بهترین راه حل ها و محصولات با جدیدترین تکنولوژی ها است تا کاربران نهایی بتوانند با موفقیت کار خود را انجام دهند.

  • دوربین های مدار بسته در نوع ها و ویژگی های مختلف ، تنظیمات متفاوتی نیز دارند.
  • امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد.
  • این نرم افزار اغلب خودآموز است و از الگوریتم های یادگیری ماشین استفاده می کند که از قابلیت هایی مانند تشخیص حرکت ، تشخیص چهره ، شمارش افراد و غیره استفاده می کنند.

این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد اریا سی سی تی وی کمتری نیاز دارید. دوربین Fisheye از مقاومت کمی برخوردار و برای نصب در فضاهای داخلی و محیط های بزرگ و پر تردد بسیار مناسب است. دوربین مداربسته سیم کارت خور از شبکه تلفن همراه برای انتقال داده های ویدئویی استفاده می کند و تنها با نصب یک سیم کارت درون دوربین می توانید داده های ویدئویی را منتقل کنید. دوربین سیم کارتی نوعی دوربین وایرلس محسوب می شود و به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به wifi و اتصالات کابلی قابل نصب است. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند.

اگر منزل یا آپارتمان شما دارای حیاط هست، پیشنهاد می‌کنیم برای برخی قسمت‌هایی که ممکن هست قابلیت وارد شدن هر شخصی به غیر از درب ورودی را داشته باشد، دوربین‌هایی را قرار دهید. مسلماً اگر پارکینگ دارای فضای بیشتری باشد، نیاز به نصب دوربین بیشتری در فضاهای مختلف خواهد بود. بهترین فضا برای نصب دوربین در پارکینگ آپارتمان، در مقابل درب ورودی پارکینگ (جایی که ماشین آه وارد پارکینگ می‌شوند)، و داخل فضای پارکینگ (جایی که ماشین‌ها پارک می‌شوند) هست.

دوربین های مداربسته HD قادرند منطقه گسترده تری را پوشش دهند و افراد را شناسایی کنند. در مدار سیستمهای امنیتی آنالوگ از تجهیزات انتقال و ضبط آنالوگ در مدار استفاده می کنند. دوربین مداربسته آنالوگ در انتقال تصاویر از کابل کواکسیال استفاده میکند که سبب میگردد تصویر با کیفیت بالاتر از 1 مگاپیکسل نداشته باشیم. دسترسی سارقان و ایجاد خسارت مالی، یک بحران همیشگی برای اماکن مختلف بوده است.

نصب دوربینمداربسته تحت شبکه

هر چه به تجهیزات بیشتری نیازی باشد و کسب و کار مربوطه به یک سیستم امنیتی پیشرفته و کامل احتیاج داشته باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود. همچنین، وسعت پروژه نصب دوربین مدار بسته نیز عامل مهم دیگری برای قیمت نهایی است. برای مثال، نصب دوربین مدار بسته در یک مرکز تجاری بزرگ بدون شک هزینه بیشتری از یک ساختمان چهار طبقه مسکونی خواهد داشت. افزایش خرابکاری، سرقت و حمله در سال‌های اخیر باعث شده‌ است تا شاهد افزایش بی‌سابقه نصب دوربین مدار بسته در ایران باشیم. دوربین مدار بسته نه تنها به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می‌کند بلکه یک ابزار نظارتی کامل نیز می باشد. نظارت از طریق دوربین مداربسته در یافتن هزاران جنایتکار نقش بسزایی داشته است.

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP

این دوربین‌ها می‌توانند دوربین‌های ویدئویی یا دوربین‌های دیجیتال باشند. دی وی آر ها شامل تعداد محدودی ورودی و خروجی تصویر و صدا هستند و همین محدودیت تعداد ورودی‌ها آنها را دسته‌بندی کرده است. اینها استانداردهای ورودی تصاویر هستند؛ گرچه ممکن است برخی از شرکت‌ها خصوصا شرکت‌های چینی تعداد ورودی‌های متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند. با توجه به اختلاف پایین در قیمت و البته کیفیت بالای در تصویربرداری، ظاهرا این دوربین‌ها در مقایسه با دوربین‌های معمولی آنالوگ، انتخاب بهتری به حساب می‌آیند. دزدگیر سایلکس مدل sg8 بجز مدل sg8-lite دارای رله خروجی اختیاری هستند که می توان برای کاربرهای مختلفی ازآن استفاده نمود. این رله اختیاری دارای کنتاکت های NO, NC هست که با ریموت و نرم افزار دزدگیر سایلکس قابلیت کنترل دارد.

دستگاه DVR ویزیترون مدل VZ-K5216